eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa druku dwunastu numerów kwartalnika Problemy Kryminalistyki (nakład 1500 egz.) i dwóch monografii (nakład po 300 egz.) na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-04

Warszawa: Usługa druku dwunastu numerów kwartalnika Problemy Kryminalistyki (nakład 1500 egz.) i dwóch monografii (nakład po 300 egz.) na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji
Numer ogłoszenia: 5866 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji , Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 55 95, faks 22 601 55 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.clk.policja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku dwunastu numerów kwartalnika Problemy Kryminalistyki (nakład 1500 egz.) i dwóch monografii (nakład po 300 egz.) na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku dwunastu numerów kwartalnika Problemy Kryminalistyki (nakład 1500 egz.) i dwóch monografii (nakład po 300 egz.) na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: PAKIET 1 - Druk dwunastu numerów kwartalnika Problemy Kryminalistyki (poniższe dane odnoszą się do jednego numeru): - nakład - 1500 egz., - objętość - 84-92 str., - format - A4 (po obcięciu 205 x 290 mm), - oprawa broszurowa, klejona, - środki - papier kreda matowa 90 g/m2, - zawartość środków 4/4, - okładka kartonowa - 250 g/m2, foliowana: 4 + 0 cmyki (2 x czarny) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ozalidu i 2 egzemplarzy sygnalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu oraz korekty w przypadku usterki z winy wykonawcy. Warunkiem zamówienia jest dostawa wykonanego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. W przypadku ewentualnej reklamacji koszty zwrotu oraz ponownej dostawy ponosi wykonawca. PAKIET 2 - Druk i oprawa dwóch monografii (poniższe dane odnoszą się do jednej publikacji): - nakład - 300 egz., - objętość ok. 20 ark. druk., - środki - offset 90 g/m2 (4/4), - okładka kartonowa - 4 kolory + folia, karton Arktika 250 g/m2, - format B5, po obcięciu 165 x 235, - szerokość kolumny 129 mm, - oprawa broszurowa, - zawartość środków - zdjęcia, tabele i wykresy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ozalidu i 2 egzemplarzy sygnalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu oraz korekty w przypadku usterki z winy wykonawcy. Warunkiem zamówienia jest dostawa wykonanego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. W przypadku ewentualnej reklamacji koszty zwrotu oraz ponownej dostawy ponosi wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. - 2.2. (Formularz cenowy) do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1a SIWZ - według wzoru Zał. nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru wykazu stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, będzie zawierał co najmniej jedną usługę zbliżoną zakresem rzeczowym (tj. usługę w zależności od Pakietu: druk czasopisma lub druk i oprawa monografii) i wartością do przedmiotu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1a SIWZ - według wzoru Zał. nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1a SIWZ - według wzoru Zał. nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VII pkt 1a SIWZ - według wzoru Zał. nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.clk.policja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Finansowo-Księgowy Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2013 godzina 10:30, miejsce: kancelaria Zamawiającego: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa (pok. 121, I piętro) w godzinach: 08:30 - 15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - Druk dwunastu numerów kwartalnika Problemy Kryminalistyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dane odnoszą się do jednego numeru kwartalnika: - nakład - 1500 egz., - objętość - 84-92 str., - format - A4 (po obcięciu 205 x 290 mm), - oprawa broszurowa, klejona, - środki - papier kreda matowa 90 g/m2, - zawartość środków 4/4, - okładka kartonowa - 250 g/m2, foliowana: 4 + 0 cmyki (2 x czarny) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ozalidu i 2 egzemplarzy sygnalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu oraz korekty w przypadku usterki z winy wykonawcy. Warunkiem zamówienia jest dostawa wykonanego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. W przypadku ewentualnej reklamacji koszty zwrotu oraz ponownej dostawy ponosi wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.1. (Formularz cenowy) do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - Druk i oprawa dwóch monografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dane odnoszą się do jednej publikacji: - nakład - 300 egz., - objętość ok. 20 ark. druk., - środki - offset 90 g/m2 (4/4), - okładka kartonowa - 4 kolory + folia, karton Arktika 250 g/m2, - format B5, po obcięciu 165 x 235, - szerokość kolumny 129 mm, - oprawa broszurowa, - zawartość środków - zdjęcia, tabele i wykresy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ozalidu i 2 egzemplarzy sygnalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu oraz korekty w przypadku usterki z winy wykonawcy. Warunkiem zamówienia jest dostawa wykonanego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. W przypadku ewentualnej reklamacji koszty zwrotu oraz ponownej dostawy ponosi wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.2. (Formularz cenowy) do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.