eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOpracowanie regulaminu jednolitego systemu biblioteczno-informacyjnego Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Kraków: Opracowanie regulaminu jednolitego systemu biblioteczno-informacyjnego Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie
Numer ogłoszenia: 58684 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie , ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48, faks 12 421 68 48 wew. 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie regulaminu jednolitego systemu biblioteczno-informacyjnego Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie regulaminu jednolitego systemu biblioteczno-informacyjnego Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, który ma być utworzony przez bibliotekę główną oraz biblioteki jednostek organizacyjnych uczelni. Regulamin powinien mieć charakter wewnątrzzakładowego aktu normatywnego opartego o statut uczelni oraz Regulamin Biblioteki Głównej z roku 2012, akty wyższego rzędu, w tym ustawę Prawo o bibliotekach oraz ustawę Prawo o szkolnictwie wyższym. Regulamin powinien zawierać zapisy określające przynajmniej: - podstawy prawne działalności i organizację systemu biblioteczno-informacyjnego uczelni; - zadania i zakres działalności biblioteki głównej i bibliotek jednostek organizacyjnych uczelni z uwzględnieniem Regulaminu Biblioteki Głównej z roku 2012; - organy biblioteczne i ich kompetencje; - strukturę organizacyjną systemu biblioteczno-informacyjnego; - zasady funkcjonowania systemu biblioteczno-informacyjnego; - zasady i warunki udostępniania zbiorów w bibliotece głównej; - wytyczne i przepisy regulujące zasady udostępniania zbiorów w bibliotekach jednostek organizacyjnych uczelni; - zasady i wytyczne nabywania i ewidencji zbiorów w bibliotekach jednostek organizacyjnych uczelni; - załączniki: m.in. wzory dokumentów (formularzy) ewidencji księgozbiorów oraz dokumentów przydatnych w realizacji usług bibliotecznych. Spójny, wewnętrznie niesprzeczny regulamin powinien stanowić adekwatne narzędzie służące realizacji zadań bibliotek tworzących jednolity system biblioteczno-informacyjny uczelni oraz w sposób przejrzysty i szczegółowy regulować stosunki z użytkownikami w zakresie korzystania ze zbiorów bibliotecznych. Zasady ich udostępniania winny respektować potrzeby informacyjne użytkowników, a także uwzględniać warunki organizacyjne i kadrowe uczelni oraz potrzebę zachowania i ochrony zbiorów. Regulamin powinien być oparty na analizie Raportu końcowego Modele zarządzania uczelniami w Polsce (Kraków 2011), przepisów regulujących funkcjonowanie systemu biblioteczno-informacyjnego uczelni, rozpoznanie stosowanych rozwiązań w praktyce, konsultacje z interesariuszami wewnętrznymi oraz analizę dobrych praktyk stosowanych w tym zakresie w innych bibliotekach akademickich. Regulamin powinien uwzględniać również propozycje procedur w zakresie zarządzania wiedzą oraz założeń i opracowań projektu bazy bibliograficznej z repozytorium publikacji pracowników uczelni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej jedną osobą zdolną do realizacji niniejszego zamówienia, przy czym, osoba ta była zatrudniona przez co najmniej 3 lata przed upływem terminu składania ofert w uczelni wyższej o profilu humanistycznym w jednostce zajmującej się badaniami naukowymi z zakresu bibliotekoznawstwa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany ceny przedmiotu zamówienia lub terminu wykonania zamówienia, jakie w umowie dopuszcza Zamawiający: 1. W zakresie przedmiotu i terminów wykonania: a) w zakresie zmiany terminów realizacji - jeżeli ich wykonanie będzie niemożliwe np. z uwagi na czas trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę okoliczności; c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. W takich przypadkach na wniosek Wykonawcy spisany zostanie protokół określający przyczynę zmiany i określony nowy termin realizacji zamówienia. d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.upjp2.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych, dziedziniec - parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 09:45, miejsce: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych, dziedziniec - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Projekt pt. Efektywność zarządzania i jakość kształcenia miarą sukcesu w UPJPII realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL-04.01.01-00-038/11-00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.