Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Przeworsk: Sukcesywne przygotowanie, dostarczanie i rozładunek gorących posiłków do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 58691 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku , ul. Krakowska 30, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 16 6487216, 6488750, faks 16 6487216 w. 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.przeworsk.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne przygotowanie, dostarczanie i rozładunek gorących posiłków do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, dostarczania i rozładunku jednodaniowych gorących posiłków (trzy razy w tygodniu zupa z wkładką, jeden raz w tygodniu drugie danie, jeden raz w tygodniu bigos, fasolka, leczo, zupa gulaszowa-zamiennie) dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przeworsku z zachowaniem kaloryczności posiłków przewidzianej dla osób dorosłych. Miejscem wydawania posiłków jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku, Jadłodajnia, ul.Krakowska 30, gdzie Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć gorące posiłki w termosach i pojemnikach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę. Liczba wydawanych posiłków dziennie będzie wynosiła średnio ok.180. Szacunkowa wielkość w skali całego zamówienia wynosi ok.26460 porcji. Wskazana ilość jest szacunkowa i czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości do minus 40% zamówienia w zależności od ilości podopiecznych objętych dożywianiem.Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie wydane i zrealizowane gorące posiłki. Ostateczna liczba posiłków może ulec zmianie (zmniejszeniu) w zależności od faktycznej liczby potrzebujących. Zamawiający wymaga, aby jednodaniowe gorące posiłki były dostarczane przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w dni robocze, bez sobót i niedziel oraz bez dni świątecznych. Posiłki Wykonawca dostarcza raz dziennie, na godz.10.45. Zamawiający zapewnia wydawanie gorących posiłków we własnej Jadłodajni MOPS w godz.11.00-14.00 swoimi pracownikami MOPS a także zapewnia talerze i sztućce oraz ich mycie. Przygotowywanie gorących posiłków będzie miało miejsce w zakładzie gastronomicznym Wykonawcy. Zakład gastronomiczny Wykonawcy wraz z zapleczem, w którym będą przygotowywane gorące posiłki, musi posiadać decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Ilość posiłków na kolejny dzień Wykonawca będzie uzgadniał telefonicznie z pracownikiem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przeworsku w dniu roboczym poprzedzającym dzień dostarczania posiłków. Część osób nie spożywa posiłków na miejscu - zabiera je do domu we własnych naczyniach lub do ich domów dostarcza opiekunka MOPS. Gorące posiłki będą wydawane osobom posiadającym bloczek posiłkowy wydany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku. Bloczki na gorące posiłki wydawane są podopiecznym MOPS w Przeworsku przez pracowników socjalnych, które są przyznawane w drodze decyzji administracyjnej Dyrektora MOPS. Jednodaniowy gorący posiłek powinien składać się z potraw tradycyjnych w postaci ; zupa z wkładką i pieczywem lub drugiego dania oraz inne posiłki (np.bigos, fasolka). Pod pojęciem zupy z wkładką należy rozumieć zupę z tzw.mięsną wkładką podaną ze świeżym pieczywem. Drugie danie ma być posiłkiem mięsnym/rybnym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami.Do mięsa podawane są ziemniaki, kasza lub ryż. Jednodaniowe gorące posiłki mogą też stanowić bigos z kiełbasą, fasolka po bretońsku, leczo, zupa gulaszowa podane ze świeżym pieczywem. Temperatura dostarczanych posiłków zgodna będzie z obowiązującymi przepisami prawa i normami. Wykonawca sukcesywnie dostarcza torebki atestowane HDPE (14/4/32), pakowane po 1000 szt. jako opakowanie jednorazowego użytku do pakowania wkładki na wynos w ilości dostarczanych gorących posiłków. Dostawa jednodaniowych gorących posiłków ma się odbywać w dni robocze do Jadłodajni MOPS po około 180 porcji dziennie w ilościach ; - zupa +wkładka + pieczywo trzy razy w tygodniu - drugie danie jeden raz w tygodniu - bigos z kiełbasą lub fasolka po bretońsku lub leczo lub zupa gulaszowa jeden raz w tygodniu (zamiennie). Waga jednodaniowych gorących posiłków powinna przedstawiać się następująco : 1) zupa 500 ml + wkładka mięsna 100 g, pieczywo 100 g 2) drugie danie: mięso -100 g, ziemniaki - 250g surówka -150g, , 3) bigos z kiełbasą 500 ml, 4) fasolka po bretońsku 500 ml, pieczywo 100 g 5) leczo 500 ml, pieczywo 100 g 6) zupa gulaszowa 500 ml, pieczywo 100 g Liczba posiłków dostarczanych dziennie może ulegać zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Okres objęty dożywianiem : 01.06.2013 - 31.12.2013 Razem liczba dni ; 147 - liczba dni może ulec zmianie (np.zmniejszeniu)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie wolnej ręki, na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj.usługi w zakresie przygotowania, dostarczania i rozładunku gorących posiłków.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.10.00 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydaną przez właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w zakresie prowadzenia żywienia zbiorowego lub równoważnym oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji sanitarnej wydane przez właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego.(zaświadczenie/decyzja) 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.22 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie żywienia zbiorowego polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu gorących posiłków dla grupy co najmniej 100 osób przez co najmniej 7 miesięcy. Należyte wykonanie usługi powinno być poświadczone przez Wykonawcę załączonymi do oferty dokumentami, np.referencjami ( załącznik nr 7) 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.22 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże, że w celu wykonania niniejszego zamówienia dysponuje środkiem transportu przeznaczonym do przewozu posiłków, zapewniających bezpieczeństwo i odpowiedni poziom higieny przewożonych posiłków.(załącznik nr 5 do SIWIZ) 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.22 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Warunek powyższy zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje na czas realizacji zamówienia - osobami przygotowującymi posiłki które posiadają aktualne uprawnienia .(złącznik nr 6 do SWIZ) 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zamawiający nie precyzuje tego warunku. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.przeworsk.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku
ul.Krakowska 30
37-200 Przeworsk, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku ul.Krakowska 30 37-200 Przeworsk pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni mechanicznej W32 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-5
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.