eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NieporętŚwiadczenie usług w zakresie likwidacji nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych, odpadów innych niż komunalne, w tym odpadów niebezpiecznych zlokalizowanych na terenach publicznych gminy Nieporęt



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Nieporęt: Świadczenie usług w zakresie likwidacji nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych, odpadów innych niż komunalne, w tym odpadów niebezpiecznych zlokalizowanych na terenach publicznych gminy Nieporęt
Numer ogłoszenia: 58704 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie likwidacji nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych, odpadów innych niż komunalne, w tym odpadów niebezpiecznych zlokalizowanych na terenach publicznych gminy Nieporęt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem zamówień niniejsze zamówienie oznaczone jest kodem CPV - 90511300-5 - usługa zbierania śmieci, 90520000-8 - usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych. 2.Zamówienie dotyczy świadczenia usług w zakresie likwidacji nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych, odpadów innych niż komunalne, w tym odpadów niebezpiecznych zlokalizowanych na terenach publicznych gminy Nieporęt - przewidywana ilość do usunięcia i wywiezienia 350 m3. 3.Zakres rzeczowy robót zamówienia: a)usuwanie odpadów komunalnych zgromadzonych na nielegalnych wysypiskach - odpady z grupy 20 (katalog odpadów - grupa 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie) tj. papier, szkło, plastik, metal, odpady ulegające biodegradacji, leki, środki ochrony roślin, farby, oleje, detergenty, baterie, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe i inne występujące ww. grupie 20, b)usuwanie odpadów innych niż komunalne, w tym odpadów niebezpiecznych zgromadzonych na nielegalnych wysypiskach: ba) odpady z grupy 13 (katalog odpadów - grupa 13 - oleje odpadowe i odpady ciekłych paliw) tj. oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe i inne występujące ww. grupie 13, bb) odpady z grupy 16 (katalog odpadów - grupa 16 - odpady nieujęte w innych grupach) tj. zużyte opony, baterie i akumulatory i inne występujące ww. grupie 16, bc) odpady z grupy 17 (katalog odpadów - grupa 17 - odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej) tj. beton, gruz betonowy, gruz ceglany, asfalt, papa, materiały zawierające azbest i inne występujące ww. grupie 17, bd) odpady z grupy 18 (katalog odpadów - grupa 18 - odpady medyczne i weterynaryjne) tj. leki, narzędzia zabiegowe (np. części kroplówek, wenflony) i inne występujące ww. grupie 18, c)wywiezienie i przekazanie usuniętych odpadów do miejsc składowania, utylizacji, odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiania odpadów (komunalnych, niebezpiecznych itp.), za poświadczeniem ilościowym odbioru (karta przekazania odpadów), d)uporządkowanie i wyrównanie terenu po likwidacji nielegalnego składowiska - rozplantowanie, grabienie ziemi itp. 4.Lokalizacja terenów przeznaczonych do uporządkowania oraz częstotliwość likwidacji nielegalnych składowisk uzależniona będzie od tworzenia się ich w czasie trwania umowy. 5.Wykonawca będzie przystępował do prac na polecenie Zamawiającego po wskazaniu lokalizacji nielegalnego wysypiska. Rozpoczęcie prac nastąpi w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia nielegalnego wysypiska do usunięcia. Zakończenie prac nastąpi najpóźniej w terminie 3 dni od wydania dyspozycji przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie wszelkie materiały i sprzęt oraz ponosi wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 7.Wykonawca zapewni miejsca składowania, utylizacji, odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiania odpadów (komunalnych, niebezpiecznych itp.) na dowód czego przedstawi dokument (dokumenty) umożliwiający korzystanie z ww. miejsc w okresie trwania zamówienia, zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz wojewódzkim planem gospodarki odpadami. 8.Świadczone usługi winny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a szczególnie zgodnie ustawą o odpadach, ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawa miejscowego oraz wojewódzkim planem gospodarki odpadami. 9.Szczegółowe zasady świadczenia usług określa wzór umowy stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tożsame z przedmiotem zamówienia okreslonym w pkt II.1.3) ogłoszenia, do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Nieporęt, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm. ), b)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), c)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, -aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Nieporęt, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm. ), -aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), -aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nieporęt Plac Wolności 1 05-126 Nieporęt, pok 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Nieporęt Plac Wolności 1 05-126 Nieporęt, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.