Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jarosław: projekt Z/2.18/I/1.2/6/06 "Ochrona zasobów wodnych - kanalizacja sanitarna dla Jarosławia - etap 1-3" Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., do kontaktów: Anna Potoczny i Marek Ner-Dział Techniczny PWiK Jarosław Sp.z o.o.ul.Tarnowskiego 28,37-500 Jarosław, ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6216266, fax 016 6212917, e-mail: dte.pwik.jaroslaw@poczta.tebo.net. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwik-jaroslaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt Z/2.18/I/1.2/6/06 "Ochrona zasobów wodnych - kanalizacja sanitarna dla Jarosławia - etap 1-3". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Jarosław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu kanalizacji sanitarnej systemu mieszanego tj. podciśnieniowej, tłocznej i grawitacyjnej ujętej dokumentacją projektową pn. \Kanalizacja sanitarna dla Jarosławia. Kanał sanitarny w ul. Kruhel Pełkiński, Batalionów Chłopskich, Dolnoleżajska, Brodowicze, Stawki, Kulkowa, Górnoleżajska, Zacisze - etap I do V.Przedmiotowym zamówieniem objęty jest zakres etapu I do III. ETAP I : - wykonanie kanalizacji tłocznej z rur PE 100 SDR 17 o średnicy śr. 200/11,9 mm o długości 2539,2 mb, ETAP II : 1. Wybudowanie pompowni próżniowo-tłocznej w skład której wchodzą: - zbiornik podciśnieniowy stalowy o pojemności Vcz =16,0 m3 - budynek pompowni podciśnieniowej z pompami próżniowymi. Jest to budynek niepodpiwniczony, parterowy w technologii tradycyjnej o powierzchni zabudowy 50,60 m2, powierzchni użytkowej 39,50 m2, kubaturze 177,10 m3, wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, wentylację grawitacyjną, wentylację mechaniczną, ogrzewanie elektryczne. - filtr powietrza odlotowego w postaci otwartego zbiornika żelbetowego o wymiarach 5,40 m x 4,40 m z rusztem drewnianym i materiałem filtracyjnym, - komora zasuw jako zamknięty podziemny zbiornik żelbetowy, - zagospodarowanie terenu . 2. Wykonanie instalacji technologicznej stacji próżniowo-tłocznej. 3. Wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA zasilającej urządzenia technologiczne stacji próżniowo- tłocznej. 5. Wykonanie zasilania elektrycznego stacji próżniowo-tłocznej. 6. Doprowadzenie wody do budynku stacji próżniowo-tłocznej. 7. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy śr. 90 - śr. 225 mm i łącznej długości 2678,9 mb. 8. Wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC o średnicy DN 200mm klasy S i N o długości 333 mb . 9.Wykonanie 76 szt. podłączeń domowych z rur PVC o średnicy DN 160 mm o łącznej długości 836 mb. ETAP III: 1. Wykonanie kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 80 SDR 13,6 o średnicy śr. 90 - śr. 160 mm i łącznej długości 4825,3 mb. 2. Wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC o średnicy DN 200mm klasy S i N o łącznej długości 2932,5 mb . 3. Wykonanie 213 szt. podłączeń domowych z rur PVC o średnicy DN 160 mm o łącznej długości 2110 mb. 4. Wykonanie 2 kompletnych przepompowni tłocznych wraz z zasilaniem energetycznym i rurociągami tłocznymi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi zał. do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 7 000 000,-PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 60 000,-PLN. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 6 % ceny ofertowej ( cena oferty z obowiązującym podatkiem VAT).Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie później niż przed podpisaniem Umowy. Podpisanie Umowy nastąpi po przyjęciu przez Zamawiającego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy bez zastrzeżeń 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pz p oraz spełniają warunki dodatkowe określone w niniejszej sekcji: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ; a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizował w ramach wykonywanych przez siebie budów, roboty o zakresie: - kanalizacji podciśnieniowej wraz ze stacją pomp próżniowych, o długości nie mniejszej niż 4,5 km, z rur PE, w zakresie średnicy śr. 90 mm do śr. 225 mm i większych, - kanalizacji tłocznej wraz z pompownią, o długości nie mniejszej niż 0,5 km, z rur PE, w zakresie średnicy śr. 65 mm do śr. 200 mm i większych, - kanalizacji grawitacyjnej, o długości nie mniejszej niż 4 km, z rur z tworzyw sztucznych w zakresie średnic śr. 160 mm do śr. 200 mm i większych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru itp. b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem budowlanym (własny, dzierżawiony, wynajęty) niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia w ilości co najmniej : Lp. Typ i charakterystyka sprzętu Minimalna wymagana liczba jednostek 1. Koparka o poj. łyżki 0,25 m3; z możliwością wykonywania wykopów do gł. 3,00m 5 szt. 2. Spycharka 75 KM 2 szt. 3. Samochód samowyładowczy 5-10 ton 2 szt. 4. Zagęszczarka 4 szt. 5. Ubijarka 4 szt. 6. Dźwig samojezdny o udźwigu 5 ton 2 szt. 7. Zestaw igłofiltrów do odwadniania 1 szt. c) wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i kierownika robót w specjalności konstrukcyjno -budowlanej i instalacji elektrycznych, należące do Izby Inżynierów Budownictwa 1. Kierownik budowy - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem uprawnień budowlanych w zakresie sieci wod.-kan. i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Kierownik robót budowlanych - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem uprawnień budowlanych branży konstrukcyjno- budowlanej i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Kierownik robót elektrycznych i AKPiA - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem uprawnień budowlanych energetycznych i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych dla tego typu robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne pozwalające na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 50% wartości ceny ofertowej, b) wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody netto ( bez podatku VAT ) ze sprzedaży minimum 5 000 000,-PLN, c) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,-PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia\ - \nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1.Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pz p wraz z oświadczeniem,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pz p - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a. osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółką jawną - wspólników; c. spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d. spółką komandytową - komplementariuszy; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariuszy; f. osobą prawną - urzędujących członków organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo opisane w w/w przypisie. 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ 7. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ( sprzętu), jakimi dysponuje wykonawca - zgodnie z załącznikiem Nr 4do SIWZ 8. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ; 9. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (przebieg kariery zawodowej) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ ; 10.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 11. oświadczenie o procentowym zaangażowaniu sił własnych wykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ; 12.informacje o podwykonawcach - zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ ; 13.sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 14. informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ wraz z dowodami: 15.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000,-PLN. 16. Potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione w punktach 1,2,3,4,5, 8, 13, 14, 15 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. IX 2, 3, 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt. IX 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik-jaroslaw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.12.2006, godzina 10:30, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław, pok. 104.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (Umowa nr Z/2.18/I/1.2/6/06/U/11/06 o dofinansowanie Projektu Z/2.18/I/1.2/6/06 \Ochrona zasobów wodnych-kanalizacja sanitarna dla Jarosławia - etap 1-3\ w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. 2) Informacje dodatkowe: SIWZ można uzyskać w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., 37-500 Jarosław, ul. Tarnowskiego 28 - Dział Techniczny w godz. 8.00 - 14.00 lub przesyłką pocztową wraz z fakturą VAT za SIWZ, po uprzednim pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania . Opłata: 200,-zł + pod. VAT 22% 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.11.2006.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Kompleksowa dostawa oraz świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego dla Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Modernizacja drogi gminnej nr 111521 w m. Munina od km 0+000 do km 1+509 oraz przebudowa drogi gminnej nr 111507 w miejscowości Pełkinie klasy "D" od km 2+930 do km 3+340
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Jarosławiu
- Zakup ciągnika komunalnego wraz z przyczepą, pługiem do śniegu, rozsiewaczem i łyżką do ładowania - powtórka
- Przebudowa łazienek na Oddziale Neurologicznym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
- Adaptacja przestrzeni strychowej na pomieszczenie użytkowe w budynku Starej Szkoły w Ujeznej w celu utworzenia 15 miejsc office sharingu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika na ulicy Leśnej (na odcinku od ulicy Wrzosowej do ulicy Garwolińskiej)
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Beniowskiego i ulicy Sikorskiego oraz w rejonie ulicy Sikorskiego w Rykach wraz z przyłączami do granicy działek
- Budowa budynku zaplecza dla sportowców wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci wodociągowej wraz z odejściami bocznymi do granic nieruchomości w miejscowości Rakowiska - I etap.
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Rdzawa.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Nowej i Kasztanowej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.