Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Malbork: Wykonanie sztucznej ścianki wspinaczkowej
Numer ogłoszenia: 58718 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Parkowa 3, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2723012, faks 055 2723012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirmalbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sztucznej ścianki wspinaczkowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sztucznej ścianki wspinaczkowej o powierzchni ok. 90 m2 na terenie hali sportowej przy ul. Mickiewicza 59, należącej do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Malborku w sposób opisany szczegółowo w: a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; b) Projekcie Wykonawczym; c) Przedmiarze Robót; 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej ściany na istniejącym fundamencie b) Pokrycie konstrukcji ściany panelami wspinaczkowymi posiadającymi gniazda 10 mm przeznaczone do zamocowania chwytów wspinaczkowych c) Dostawę i montaż wyposażenia ściany w: - chwyty wspinaczkowe w ilości 460 szt., każdy wyposażony w śrubę imbus M10 o odpowiedniej długości - osprzęt wspinaczkowy: lina pół-statyczna, 160m lina dynamiczna, 2*30 m przyrząd do asekuracji typu kubek lub równorzędne, 10 szt. karabinek zakręcany typu HMS, 10 szt. ekspresy 10 cm, 10 szt. uprząż wspinaczkowa biodrowa, 20 szt. tabliczka znamionowa, 1 szt. klucz do śrub typu imbus - systemy asekuracyjne, montowane bezpośrednio do konstrukcji stalowych: indywidualne punkty asekuracji górnej (8 kpl), spełniające wymagania techniczne w odniesieniu dla jednego punktu: - śruba typu imbus M12 kl. 8.8, 2 szt. - nakrętki M12, 4 szt, - plakietka atestowania o nośności 25 kN, 2 szt. - łańcuch K 10*35 mm, kl.5, 1 szt. - karabinek typu Rapide Maillon A 8 mm, 2 szt. - karabinek zakręcany owalny CE 0082, 1 szt. indywidualne punkty asekuracji: 25 szt. - śruba typu imbus M12 kl. 8.8, 2 szt. - nakrętki M12, 2 szt, - plakietka atestowania o nośności 25 kN, 2 szt. d) Przeszkolenie obsługi Zamawiającego e) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej f) Wykonanie przeglądu technicznego ściany wspinaczkowej po 5-ciu pierwszych miesiącach użytkowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu obowiązuje wadium w wysokości 3 500 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:jako Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia; 1.4. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. mają do dyspozycji w ramach umowy o pracę lub umowy zlecenia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub podwykonawców spełniających ww wymogi 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności budowlanej na kwotę min. 100 000,00 zł. 1.6. wnieśli wadium 1.7. zobowiążą się wykonać zadanie w terminie 1.8. zobowiążą się udzielić gwarancji na wykonane prace w okresie 36 miesięcy 1.9. załączą do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania 2. Niespełnienie choćby jednego z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie warunku wskazanego w poz. 1 pkt 1.1 i 1.2: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie w druku oferty o akceptacji zasad postępowania i istotnych postanowień umowy 2. W zakresie warunku wskazanego w poz. 1 pkt 1.3: wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty powyższe zostały wykonane należycie. Referencje powyższe mogą być wystawione na Wykonawcę lub na Podwykonawców wskazanych w ofercie. 3. W zakresie warunku wskazanego w poz. 1 pkt 1.4:wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, z załączeniem kserokopii ich uprawnień budowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; informację o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia przez osoby trzecie 4. W zakresie warunku wskazanego w w poz. 1 pkt 1.5: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, z aktualnie opłaconymi składkami 5. W zakresie warunku wskazanego w poz. 1 pkt 1.6 : dowód wniesienia wadium 6. W zakresie warunku wskazanego w poz. 1 pkt 1.7 : w druku oferty należy podać wymagany termin wykonania zadania 7. W zakresie warunku wskazanego w poz. 1 pkt 1.8: w druku oferty należy podać termin gwarancji 36 miesięcy 8 W zakresie warunku wskazanego w poz. 1 pkt 1.9: do oferty należy załączyć harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirmalbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OSiR Malbork
ul. Parkowa 33 82-200 Malbork
siedziba Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 13:30, miejsce: OSiR Malbork ul. Parkowa 33 82-200 Malbork siedziba Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i zmianie przeznaczenia budynków użytkowych Domu Pomocy Społecznej w Malborku
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Usługi polegające na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczej, specjalistycznej i podwórkowej dla dzieci i młodzieży jako trwałości projektu "Malbork na "+"- działania społeczne
- Przygotowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Budowa dróg w miejscowości Nowa Wieś Malborska (ulice Duńska i Holenderska)"
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Remont nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych ( postępowanie podzielone na części )
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Lipnie"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj
- "Rozbudowa infrastruktury sportowej położonej na terenie Gminy Płoskinia"
- MODERNIZACJA BOISKA ORLIK 2012 W MIEJSCOWOŚCI WIERZBNA
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.