Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-16
Nowy Targ: Przebudowę systemu komunikacyjnego dróg w obrębie miasta Nowy Targ obejmującego przebudowę dróg miejskich:
1/ część I - poprawa bezpieczeństwa na odcinku ul. Szaflarskiej tj. budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Podtatrzańską,
2/ część II - remont ul. Po Wale, przebudowa ul. Sikorskiego z dobudową oświetlenia drogowego, ul. Ku Studzionkom,
3/ część III - przebudowa ul. Jana Pawła II, ul. Konfederacji Tatrzańskiej.
Numer ogłoszenia: 58720 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę systemu komunikacyjnego dróg w obrębie miasta Nowy Targ obejmującego przebudowę dróg miejskich: 1/ część I - poprawa bezpieczeństwa na odcinku ul. Szaflarskiej tj. budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Podtatrzańską, 2/ część II - remont ul. Po Wale, przebudowa ul. Sikorskiego z dobudową oświetlenia drogowego, ul. Ku Studzionkom, 3/ część III - przebudowa ul. Jana Pawła II, ul. Konfederacji Tatrzańskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa systemu komunikacyjnego dróg w obrębie miasta Nowy Targ obejmującego przebudowę dróg miejskich: 1/ część I - poprawa bezpieczeństwa na odcinku ul. Szaflarskiej tj. budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Podtatrzańską, 2/ część II - remont ul. Po Wale na odcinku od ul. Waksmundzkiej do Al. Tysiąclecia, przebudowa ul. Sikorskiego na odcinku od Al. Tysiąclecia do ul. Podtatrzańskiej z dobudową oświetlenia drogowego, przebudowa ul. Ku Studzionkom na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Szaflarskiej, 3/ część III - przebudowa ul. Jana Pawła II na odcinku od ronda Ofiar Katynia do ronda Jana Pawła II, przebudowa ul. Konfederacji Tatrzańskiej na odcinku od ronda Ofiar Katynia do nowej drogi do targowicy. 2. W części I zamówienia prace wykonawcze obejmują w szczególności: - budowę sygnalizacji świetlnej. 3. W części II zamówienia prace wykonawcze obejmują w szczególności: 1/ remont ul. Po Wale odcinek od ul. Waksmundzkiej do Al. Tysiąclecia: a) wykonanie nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu, b) umocnienie poboczy kruszywem łamanym, 2/ przebudowa ul. Sikorskiego odcinek od Al. Tysiąclecia do ul. Podtatrzańskiej z dobudową oświetlenia drogowego: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wymianę krawężników, c) wykonanie nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu, d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej, e) regulację wysokościową elementów sieci uzbrojenia technicznego, d) dobudowę oświetlenia drogowego. 3/ przebudowa ul. Ku Studzionkom odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Szaflarskiej: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wymianę krawężników, c) wykonanie nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu, d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej, e) regulację wysokościową elementów sieci uzbrojenia technicznego. 4. W części III zamówienia prace wykonawcze obejmują w szczególności: 1/ przebudowę ul. Jana Pawła II odcinek od ronda Ofiar Katynia do ronda Jana Pawła II: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wymianę krawężników, c) wykonanie nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu, d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej, e) regulację wysokościową elementów sieci uzbrojenia technicznego, 2/ przebudowę ul. Konfederacji Tatrzańskiej na odcinku od ronda Ofiar Katynia do nowej drogi do targowicy: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wymianę krawężników, c) wykonanie nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu, d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej, e) regulację wysokościową elementów sieci uzbrojenia technicznego. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez: 1/ część I zamówienia - Zakład Usługowo - Produkcyjny ELSTOP ul. Królowej Jadwigi 34, 33-300 Nowy Sącz 2/ część II i III zamówienia - Pan Piotr Kowalczyk prowadzący działalność gospodarcza pod nazwą F.H.U. Kowalczyk. s. c. Biuro Projektów Drogowych Piotr Kowalczyk ul. Podhalańska 4/29, 34-400 Nowy Targ, Antoni Majka prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Kompleksowa Realizacja Inwestycji 34-642 Dobra 481, Józef Cybulski ZHU TECEL ul. Orkana 18/56, 34-700 Rabka Zdrój. 6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, 2/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 3/ wywóz i składowania gruzu oraz materiału z frezowania na miejsce wskazane przez zamawiającego do 10 km zapewnia wykonawca, 4/ wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót SST z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, b) zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu, c) zabezpieczenia placu budowy. Wykonawca umożliwi bezpieczną komunikację dla lokalnych mieszkańców, pojazdów służb specjalnych i powiadomi o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót, d) uzyskania postanowienia o zmianie organizacji ruchu na czas budowy i jej wykonanie, e) wykonania pełnego zakresu robót przedstawionych w zakresie zamówienia, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia - w tym między innymi badania laboratoryjne zagęszczania zasypów i podbudowy, co 50 mb - a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, f) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej wraz założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, .dxf. pdf, g) skoordynowania robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z robotami, które wykonywane będą przez MZWiK oraz Zakład Gazowniczy. 5/ decyzję na wycinkę drzew uzyska zamawiający, 6/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 7/ wykonawca udzieli minimum 5 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 8/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.00.00-1, 45.23.24.00-6, 45.23.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1/ dla części I - 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), 2/ dla części II- 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych), 3/ dla części III- 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych), Wykonawcy składający ofertę w części I, II, III zobowiązani są wpłacić wadium w odpowiedniej kwocie dla każdej części zamówienia, dla której mają zamiar złożyć ofertę. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dla części I - przebudowa, budowa sygnalizacji świetlnej, dla części II i III budowa, przebudowa, remont dróg) o łącznej wartości nie mniejszej niż: - dla części I - 200 000 zł - dla części II - 2 000 000 zł - dla części III - 2 000 000 zł oraz załączyć dowody na łączną kwotę nie mniejszą niż wskazane powyżej i wykazać że przynajmniej najważniejsze dwie z tych robót zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazać, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku wykonawcy składającego ofertę na więcej iż jedną część wartość zrealizowanych robót należy zsumować np. dla części I i II wartość wymaganego przerobu wynosi 2 200 000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części I Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. dla części II wykonawca musi wykazać możliwość dysponowania rozściełaczem mas bitumicznych na pełną szerokość jezdni ( 5,5m - 7,0m), dla części III a) wykonawca musi wykazać możliwość dysponowania rozściełaczem mas bitumicznych na pełną szerokość jezdni ( 5,5m - 7,0m),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części I wykonawca musi wykazać dysponowanie przy realizacji niniejszego zamówienia osobą z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. dla części II wykonawca musi wykazać dysponowanie przy realizacji niniejszego zamówienia osobą z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. dla części III wykonawca musi wykazać dysponowanie przy realizacji niniejszego zamówienia osobą z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 6 pkt 3 SIWZ, oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres rękojmi i gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1/ zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na pisemny wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 2/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu. 3/ zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na pisemny, udokumentowany wniosek wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a/ wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, b/ działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w należyty sposób, c/ wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonawcy wykonanie robót. d/ opóźnienie w przekazaniu terenu robót, e/ w przypadku wystąpienia kolizji między elementami wykonywanych robót a niezinwentaryzowanymi obiektami budowlanymi, f/ w przypadku wystąpienia obiektów archeologicznych, geologicznych lub przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania i ochrony na podstawie właściwych przepisów, g/ w przypadku wystąpienia przeszkód geologicznych, h/ w przypadku wystąpienia niewypałów i niewybuchów oraz substancji niebezpiecznych dla zdrowia i życia osób wykonujących budowę. 4/ zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 5/ zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 6/ rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ
pok 221 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok. nr 101 ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ. 4. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia. - rozpoczęcie od daty podpisania umowy - zakończenie do 31 października 2016 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poprawa bezpieczeństwa na odcinku ul. Szaflarskiej tj. budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Podtatrzańską,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W części I zamówienia prace wykonawcze obejmują w szczególności: - budowę sygnalizacji świetlnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi i gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ul. Po Wale, przebudowa ul. Sikorskiego z dobudową oświetlenia drogowego, ul. Ku Studzionkom,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W części II zamówienia prace wykonawcze obejmują w szczególności: 1/ remont ul. Po Wale odcinek od ul. Waksmundzkiej do Al. Tysiąclecia: a) wykonanie nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu, b) umocnienie poboczy kruszywem łamanym, 2/ przebudowa ul. Sikorskiego odcinek od Al. Tysiąclecia do ul. Podtatrzańskiej z dobudową oświetlenia drogowego: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wymianę krawężników, c) wykonanie nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu, d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej, e) regulację wysokościową elementów sieci uzbrojenia technicznego, d) dobudowę oświetlenia drogowego. 3/ przebudowa ul. Ku Studzionkom odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Szaflarskiej: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wymianę krawężników, c) wykonanie nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu, d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej, e) regulację wysokościową elementów sieci uzbrojenia technicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.00.00-1, 45.23.24.00-6, 45.23.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi i gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ul. Jana Pawła II na odcinku od ronda Ofiar Katynia do ronda Jana Pawła II, przebudowa ul. Konfederacji Tatrzańskiej na odcinku od ronda Ofiar Katynia do nowej drogi do targowicy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W części III zamówienia prace wykonawcze obejmują w szczególności: 1/ przebudowę ul. Jana Pawła II odcinek od ronda Ofiar Katynia do ronda Jana Pawła II: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wymianę krawężników, c) wykonanie nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu, d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej, e) regulację wysokościową elementów sieci uzbrojenia technicznego, 2/ przebudowę ul. Konfederacji Tatrzańskiej na odcinku od ronda Ofiar Katynia do nowej drogi do targowicy: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wymianę krawężników, c) wykonanie nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu, d) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej, e) regulację wysokościową elementów sieci uzbrojenia technicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.00.00-1, 45.23.24.00-6, 45.23.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi i gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa fantomów
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.