eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceSzkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Mysłowice: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 58720 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1- Warsztaty rozwoju osobistego dla przedstawicieli rodzin z problemami opiekuńczo - wychowawczymi dla ok.16 osób. Część 2- Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla osób nieaktywnych zawodowo dla ok. 30 osób. Część 3- Szkolenie pn. Motywacja i samorozwój dla młodzieży uczącej się dla ok. 10 osób. Część 4- Konsultacje indywidualne z psychologiem - wypracowanie Indywidualnego Planu Działania dla ok. 16 osób. Część 5- Doradztwo zawodowe -wypracowanie Indywidualnego Planu Działania dla ok. 30 osób. Część 6- Konsultacje indywidualne dla młodzieży- wypracowanie Indywidualnego Planu Działania dla ok. 10 osób..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia Załącznik 1 lub 1B do wniosku, na zasadzie spełnia / niespełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia Załącznik 1 lub 1B do wniosku oraz wykazu wykonanych usług - warunek opisany w załaczniku nr 2 do wniosku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia Załącznik 1 lub 1B do wniosku, na zasadzie spełnia / niespełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia Załącznik 1 lub 1B do wniosku, na zasadzie spełnia / niespełnia oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - warunek opisany w załaczniku nr 2A do wniosku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia Załącznik 1 lub 1B do wniosku, na zasadzie spełnia / niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz stanowi Tabela 2. w załaczniku nr 2 do wniosku. Za usługi spełniające warunki określone w załączniku nr 2 do wniosku zostaną przyznane punkty.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Do składania ofert zostanie zaproszonych 3 wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów za doświadzczenie i kadrę

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - program szkolenia - 30
  • 3 - warunki lokalowe - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w zakresie osób prowadzących szkolenie pod warunkiem, że będą to osoby o doświadczeniu nie gorszym od doświadczenia kadry wykazanej w załączniku 2A do wniosku oraz terminu realizacji umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy (np. choroba uczestników szkolenia).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 14:00, miejsce: Miejski Osrodek Pomocy Społecznej ul.Gwarków 24 41-400 Mysłowice pok. 27 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Mysłowickie lepsze jutro w ramach działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty rozwoju osobistego dla przedstawicieli rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zwiększenie samoświadomości w zakresie własnych słabych i mocnych stron, - rozwój umiejętności definiowania własnych potrzeb, pragnień i wartości - automotywacja - rozwój umiejętności określania celów i strategii ich osiągania w sposób zgodny z wartościami i odpowiedni dla ich rodzin - postawa proaktywna - nabycie umiejętności rozpoznawania, nazywania i konstruktywnego wyrażania uczuć i emocji - radzenie sobie ze stresem - nabycie umiejętności skutecznego komunikowania się (stawianie granic, aktywne słuchanie, komunikat JA, asertywne wyrażanie i przyjmowanie krytyki, pochwał, odmów i próśb) - rozwiązywanie konfliktów Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h; 1 spotkanie tygodniowo na grupę szkoleniową) Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 2 grupach szkoleniowych (po 8 osób) w dni robocze, w godz. 9.00-14.00. Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych (długopis, notatnik), opieki dzieciom uczestników (min. 3 opiekunki posiadające doświadczenie) oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci - tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki (dla dzieci), gorący posiłek - II danie). Przewidywana liczba dzieci do opieki: 8 (5-cioro do 2 r.ż. oraz troje w wieku 3-4 lata) Termin realizacji: 17.03.2014r. - 17.04.2014r. Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja - warunki lokalowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. program - 30
    • 3. warunki lokalowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla osób nieaktywnych zawodowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - techniki aktywnego poszukiwania pracy z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku pracy, - techniki autoprezentacji - przygotowanie się do rozmowy z pracodawcą (higiena, wygląd zewnętrzny- elementy wizażu) - zasady zachowywania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej (komunikacja, savoir-vivre) Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h;1spotkanie tygodniowo na grupę szkoleniową) Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 3 grupach szkoleniowych (po 10 osób), w dni robocze, w godz. 9.00-14.00. Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych (długopis, notatnik), opieki dzieciom uczestników (opiekunka z doświadczeniem) oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci - tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki (dla dzieci), gorący posiłek - II danie). Przewidywana liczba dzieci do opieki: 3 (1,5 roku; 4 lata; 4) Termin realizacji: 17.03.2014r. - 17.04.2014r, Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja - warunki lokalowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. program - 30
    • 3. warunki lokalowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Motywacja i samorozwój dla młodzieży uczącej się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozbudzenie motywacji wewnętrznej do rozwoju osobistego - poznawanie własnych zainteresowań, zwiększenie świadomości odnośnie słabych i mocnych stron, - budowanie poczucia własnej wartości - aktywizacja społeczna uczestników Czas trwania: 16h szkolenia (4 spotkania po 4h; 1 spotkanie tygodniowo) w godz. popołudniowych tj. 16.00-19.00, dla grupy 10 osób oraz 2 dni w formie wyjazdów (soboty) do Parku Linowego i do Parku Wodnego (w ramach aktywizacji społecznej, poznawania własnych zainteresowań) - min. 8h/dzień (czas od wyjazdu do powrotu). Termin: 17.03.2014r. - 17.04.2014r. Przewidywana liczba uczestników: 10 osób (młodzież ucząca się, pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym) Warunki realizacji: szkolenie powinno odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Podczas szkolenia konieczne będzie zapewnienie cateringu dla uczestników. W czasie wyjazdów konieczne będzie zapewnienie transportu, biletów wstępu oraz gorącego posiłku i napojów (kawa, herbata, woda, soki). Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, atrakcyjność dni wyjazdowych oraz lokalizacja - warunki lokalowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. program szkolenia - 20
    • 3. atrakcyjność dni wyjazdowych - 20
    • 4. warunki lokalowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Indywidualne konsultacje z psychologiem w zakresie problemów opiekuńczo-wychowawczych w danej rodzinie ?- wypracowanie Indywidualnego Planu Działania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - diagnoza problemu (analiza doświadczeń związanych z funkcjonowaniem w rodzinie) - określenie czynników podtrzymujących problem oraz trudności związanych z jego rozwiązaniem, - wypracowanie z uczestnikiem nowych sposobów przezwyciężania trudności, - wzmocnienie i wspomaganie rozwoju cech sprzyjających poradzeniu sobie w aktualnej sytuacji (praca na zasobach) Czas trwania: 6h /uczestnika Termin: 23.04.2014r - 6.06.2014r. (dni robocze, pn-pt, za wyjątkiem 02.05.2014r) Przewidywana liczba uczestników: 16 osób Warunki realizacji: konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w godz. 8.00-16.00, jednorazowo nie więcej niż 2h/uczestnika Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja - warunki lokalowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. program - 30
    • 3. warunki lokalowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Doradztwo zawodowe - wypracowanie Indywidualnego Planu Działania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ocena predyspozycji zawodowych - analiza dotychczasowych doświadczeń zawodowych - analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji, identyfikacja barier i problemów - planowanie dalszej ścieżki rozwoju zawodowego (w przypadku skierowania osoby na wybrane szkolenie zawodowe musi ono być zgodne z analizą lokalnego rynku pracy) - budowanie pozytywnej samooceny u beneficjenta, wzmacnianie jego motywacji - autoprezentacja - wygląd zewnętrzny, higiena Czas trwania: 6h/uczestnika Termin: 23.04.2014r. - 6.06.2014r. (dni robocze, pn-pt, za wyjątkiem 02.05.2014r) Przewidywana liczba uczestników: 30 osób (nieaktywnych zawodowo) Warunki realizacji: konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w godz. 8.00-16.00, jednorazowo nie więcej niż 2h/uczestnika Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. program - 30
    • 3. warunki lokalowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konsultacje indywidualne (psycholog z uprawnieniami doradcy zawodowego) dla młodzieży uczącej się - wypracowanie Indywidualnego Planu Działania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ocena predyspozycji zawodowych, identyfikacja zasobów i deficytów - budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnej samooceny - analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji - rozbudzanie potrzeby rozwoju osobistego i wzmacnianie motywacji - planowanie dalszej ścieżki rozwoju zawodowego Czas trwania: 6h/uczestnika Termin: 23.04.2014r. - 6.06.2014r. (dni robocze, pn-pt, za wyjątkiem 02.05.2014r) Przewidywana liczba uczestników: 10 osób (młodzież ucząca się, pochodząca ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym) Warunki realizacji: konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum) w godz. popołudniowych tj. 15.00-19.00, jednorazowo nie więcej niż 2h/uczestnika Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja - warunki lokalowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. program - 30
    • 3. warunki lokalowe - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.