eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa materiałów biurowych na potrzeby Związku Miast Polskich z siedzibą w Poznaniu, Związku Powiatów Polskich z siedzibą w Nowym Sączu i Związku Gmin Wiejskich RP z siedzibą w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Poznań: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Związku Miast Polskich z siedzibą w Poznaniu, Związku Powiatów Polskich z siedzibą w Nowym Sączu i Związku Gmin Wiejskich RP z siedzibą w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 58724 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast Polskich , ul. Robocza 46A, 61-517 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6335050, faks 61 6335060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Związku Miast Polskich z siedzibą w Poznaniu, Związku Powiatów Polskich z siedzibą w Nowym Sączu i Związku Gmin Wiejskich RP z siedzibą w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: VI. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Związku Miast Polskich (ZMP), Związku Powiatów Polskich (ZPP) i Związku Gmin Wiejskich RP. Zestawienie materiałów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia wraz z określeniem ich parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący jednocześnie wzór kalkulacji cenowej oferty. 2. Materiały muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. W załączniku nr 1 do SIWZ podano szczegółowy opis materiałów spełniających wymogi jakościowe stawiane przez Zamawiającego. Pojawiające się w opisie przy niektórych pozycjach wskazania znaków towarowych lub producentów mają charakter przykładowy i określają jedynie klasę i standard zamawianych wyrobów. Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach rozwiązania równoważne wskazaniom zawartym w załączniku nr 1, przy czym nie mogą być gorsze od określonych w zestawieniu zamawiającego. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania odnoszące się do parametrów oraz cech technicznych i jakościowych możliwych do zastosowania w urządzeniach wskazanych producentów. 3. W przypadku wątpliwości na etapie oceny oferty, co do jakości oferowanych materiałów, Zamawiający będzie korzystał z uprawnienia do postępowania wyjaśniającego celem ustalenia zgodności produktu z wymaganiami Zamawiającego. 4. Materiały transportem własnym Wykonawcy będą dostarczane do siedzib odpowiednio Związku Powiatów Polskich (33-300 Nowy Sącz ul. Długosza 63/2), Związku Miast Polskich (ul. Robocza 42, 61-517 Poznań) lub Związku Gmin Wiejskich RP (ul Kantaka 4, 61-821 Poznań)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 9. Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.73.20-5, 22.81.10.00-0, 30.23.45.00-3, 31.19.95.00-5, 30.19.97.60-5, 30.12.51.10-5, 30.19.92.00-2, 39.24.10.00-3, 24.91.00.00-6, 30.19.21.25-3, 30.19.61.00-0, 30.19.21.60-0, 30.19.23.40-6, 30.19.25.00-6, 30.19.21.21-5, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie dostawy materiałów biurowych o wartości brutto minimum 10 000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia - dysponowanie, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia - posiadająca wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu w/w usług w zakresie opisanym powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5 W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie składane jest przez każdego Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia brutto w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 2) zmiany osobowe w personelu wykonawcy wynikające ze zdarzeń losowych 3) zmiany terminu wykonania umowy, gdy ze względów organizacyjnych, które wystąpiły po stronie Zamawiającego, nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, 4) opóźnienia niezależne od wykonawcy udokumentowane przez Wykonawcę. 5) działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego - zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia co do jego następstw.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Robocza 46A 61-517 Poznan Biuro Związku Miast Polskich.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 14:00, miejsce: Biuro ZMP ul. Robocza 46A 61-517 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koperty C4 samoklejące, bez paska karton/250sztuk 20 papier kserograficzny biały 160 g ryza 2 papier kserograficzny kolor- ecru 160 g ryza 2 papierA4,80g, klasaA++,poziom bieli169%,techn.TRIOTEC,satynowany i gładzony karton/5 ryz 50 sztuk papierA4,80g, klasaA++,poziom bieli169%, techn.TRIOTEC, satynowany i gładzony karton/5 ryz 8 sztuk papierA4,80g, klasaA++,poziom bieli169%,techn.TRIOTEC,satynowany i gladzony karton/5 ryz 8 sztuk etykiety białe samoprzylepne (op 100 arkuszy) opakowanie 2 szt sztuka 20 przeźroczysta taśma samoprzyl. 15mmx33m sztuka 20 nożyczki biurowe sztuka 2 zszywki NO 10 opakowanie 6 zszywki 24/6 opakowanie 5 okładki foliowe/koszulki przeźroczysteA4 (opakowanie 25 szt) opakowanie 4 okładki foliowe/koszulki przeźroczysteA4 (opakowanie 25 szt) opakowanie 10 koszulki/ofertówkiA4 (opakowanie 100 szt) opakowanie 15 koszulki/ofertówkiA4 (opakowanie 100 szt) opakowanie 4 segregatory A4, 7,5 cm sztuka 300 segregatory A4, 7,5 cm sztuka 20 zakreślacze (5 sztuk w 1 opakowaniu) opakowanie 10 przekładki do segregatorów A4 opakowanie 50 znaczniki do podpisów opakowanie 3 korektory w taśmie 8m/5mm sztuka 10 skoroszyty wpinane do segregatora opakowanie 30 kartki samoprzylepne 7,6x7,6 opakowanie 10 koszulki A4 boczne opakowanie 10 rolki do faksu Panasonic KX-S 1015 (KX SA 136) sztuka 4 dysk zewnętrzny 500Gb sztuka 1 zszywacz do 60 kartek sztuka 1 długopisy sztuka 20 zakreślacze (5 sztuk w 1 opakowaniu) opakowanie 4 zszywacz sztuka 1 klej w tubie 20g sztuka 10 pendrive 16Gb sztuka 5 korektor w taśmie 8m/5mm sztuka 10 papierA3,80g,klasaA++,poziom bieli169%, techn.TRIOTEC, satynowany i gładzony karton/5 ryz 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 22.85.10.00-0, 30.19.73.20-5, 30.23.45.00-3, 31.19.95.00-5, 30.19.97.60-5, 30.19.00.92-2, 30.24.10.00-3, 24.91.00.00-6, 31.19.21.25-3, 31.19.61.00-6, 31.19.21.60-0, 31.19.23.40-6, 31.19.25.00-6, 31.19.21.21-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toner do OKI C5650 (CMYB) komplet 1 Toner czarny do Samsung SCX-4729FD sztuka 5 Toner do Panasonic KX MB2030 sztuka 1 Bęben do Panasonic KX MB2030 (czarny) sztuka 1 Bęben światłoczuły czarny do Konica Minolta Bizhub C 252 sztuka 1 Bęben światłoczuły kolorowy do Konica Minolta Bizhub C 252 sztuka 1 Pojemnik na zużyty toner do Konica Minolta Bizhub C 252 sztuka 1 Pas transmisyjny do Konica Minolta Bizhub C 252 sztuka 1 toner do Kyocera FS 920 sztuka 1 toner do HP M 2727 nf sztuka 1 toner do HP 1320 N sztuka 1 toner do KM 2030 sztuka 1 toner do Kyocera FS-C 5150 DN komplet 1 toner Samsung SCX-4824FN sztuka 1 Komplet tonerów do HP CP 3525 komplet 1 toner do HP P 3015 sztuka 1 toner do 2015 DN sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 31.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.