Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-09-13
Ogłoszenie nr 587766-N-2017 z dnia 2017-09-13 r.
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt RPMA.10.01.01-14-7235/16 pn. "Rozwój kompetencji najmłodszych mieszkańców Gminy i Miasta Wyszogród", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, krajowy numer identyfikacyjny
52847400000, ul.
ul. Rębowska
37
,
09450
Wyszogród, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 311 020, e-mail
ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (URL): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne składane osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłane pocztą tradycyjną.
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku
Numer referencyjny:
UGiM.271.21.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
brak ograniczeń
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi prowadzenia zajęć pozalekcyjnych przez wykwalifikowane osoby dla 260 uczestników projektu, z następującego zakresu: kół zainteresowań dotyczących nauk ścisłych, informatycznych, artystycznych oraz językowych Celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych i zwiększenie szans na wybór ścieżki edukacyjnej i zawodu przez uczestników projektu zgodnie z ich predyspozycjami oraz zdobycie praktycznych umiejętności obsługi programów komputerowych niezbędnych na rynku pracy. Usługi realizowane są w ramach projektu "Rozwój kompetencji najmłodszych mieszkańców Gminy i Miasta Wyszogród" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPOWM 2014-2020.
II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80500000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2017-10-01 | 2018-06-30 | ||
2018-10-01 | 2019-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Określenie warunków: - posiadanie przygotowania pedagogicznego potwierdzonego dokumentem - nie dotyczy warsztatów kompetencji miękkich, - złożenie oświadczenia o niekaralności. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 1. Koło nauk ścisłych: - jest osoba lub osoby zgłoszone przez wykonawcę posiadające wykształcenie wyższe na kierunku(specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem tj. fizyka lub chemia - dokument potwierdzający(warunek dostępu) - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy- załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy- załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 2. Koło informatyczne ICT: - jest osoba lub osoby zgłoszone przez wykonawcę posiadające wykształcenie wyższe na kierunku(specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy- załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy- załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 3. Koło języka angielskiego: - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiada/-ją wykształcenie wyższe na kierunku filologii angielskiej. - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy- załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy- załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 4. Koło artystyczne - prowadzenie zajęć tanecznych: - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiada/-ją wykształcenie wyższe kierunkowe i/lub wykształcenie wyższe i uprawnienia do prowadzenia zajęć tanecznych, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy- załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy- załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 5. Koło artystyczne - prowadzenie zajęć plastycznych: - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiada/-ją wykształcenie wyższe kierunkowe i/lub wykształcenie wyższe i uprawnienia do prowadzenia zajęć plastycznych, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy- załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy- załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe
Ocena spełniania warunku: metoda spełnia/nie spełnia
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
brak
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
brak
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedstawić wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 7 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 50,00 |
Kwalifikacje zawodowe | 15,00 |
Doświadczenie zawodowe | 30,00 |
Program | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-21, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Koło nauk ścisłych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 50,00 |
Kwalifikacje zawodowe | 15,00 |
Doświadczenie zawodowe | 30,00 |
Program | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Koło informatyczne ICT |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 50,00 |
Kwalifikacje zawodowe | 15,00 |
Doświadczenie zawodowe | 30,00 |
Program | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Koło języka angielskiego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 50,00 |
Kwalifikacje zawodowe | 15,00 |
Doświadczenie zawodowe | 30,00 |
Program | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Koło artystyczne - prowadzenie zajęć tanecznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 50,00 |
Kwalifikacje zawodowe | 15,00 |
Doświadczenie zawodowe | 30,00 |
Program | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Koło artystyczne - prowadzenie zajęć plastycznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 50,00 |
Kwalifikacje zawodowe | 15,00 |
Doświadczenie zawodowe | 30,00 |
Program | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.