eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie usługi polegającej na ewidencji dróg publicznych kategorii gminnej, obiektów mostowych i przepustów wraz z ewidencją organizacji ruchu dla tych dróg na terenie m. st. Warszawy dla trzech dzielnicBielany, Praga Północ i Żoliborz, z wprowadzeniem danych w posiadany przez Zamawiającego komputerowy system ewidencji dróg i obiektów mostowych eDIOM wraz z prowadzeniem obowiązującej numeracji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Warszawa: Wykonanie usługi polegającej na ewidencji dróg publicznych kategorii gminnej, obiektów mostowych i przepustów wraz z ewidencją organizacji ruchu dla tych dróg na terenie m. st. Warszawy dla trzech dzielnic: Bielany, Praga Północ i Żoliborz, z wprowadzeniem danych w posiadany przez Zamawiającego komputerowy system ewidencji dróg i obiektów mostowych eDIOM wraz z prowadzeniem obowiązującej numeracji
Numer ogłoszenia: 58789 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na ewidencji dróg publicznych kategorii gminnej, obiektów mostowych i przepustów wraz z ewidencją organizacji ruchu dla tych dróg na terenie m. st. Warszawy dla trzech dzielnic: Bielany, Praga Północ i Żoliborz, z wprowadzeniem danych w posiadany przez Zamawiającego komputerowy system ewidencji dróg i obiektów mostowych eDIOM wraz z prowadzeniem obowiązującej numeracji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie ewidencji dróg publicznych kategorii gminnej, obiektów mostowych i przepustów na terenie m. st. Warszawy dla trzech dzielnic, o których mowa w wykazie dróg (pkt II Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia), z wprowadzeniem danych w posiadany przez Zamawiającego komputerowy system ewidencji dróg i obiektów mostowych eDIOM (wraz z wizualizacją graficzną) wraz z wprowadzeniem obowiązującej numeracji zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom ( Dz. U. z 2005 r. Nr 67 poz. 582) z określeniem rodzaju nawierzchni tych dróg , z wyłączeniem badania nośności i rodzaju konstrukcji , pochyleń i łuków pionowych oraz uzbrojenia podziemnego niezwiązanego z funkcjonowaniem dróg. 2. Wykonanie ewidencji organizacji ruchu wraz z wideorejestracją dla dróg kategorii gminnej na terenie m. st. Warszawy dla trzech dzielnic, o których mowa w wykazie dróg (pkt.II Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia), z wprowadzeniem danych w posiadany przez Zamawiającego komputerowy system ewidencji organizacji ruchu eDIOM (wraz z wizualizacją graficzną). Przez ewidencje organizacji ruchu rozumiemy inwentaryzację: a.) oznakowania poziomego i pionowego, b.) sygnalizacji świetlnej wraz z szafą sterowniczą, c.) urządzeń bezpieczeństwa ruchu, d.) tabliczek MSI Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniajacych bedą usługi tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podstawowego, o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 4.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniajacych ten warunek Zamawiający uzna tych Wykonawców którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali min. jedną usługę polegającą na wykonaniu elektronicznej ewidencji dróg kategorii co najmniej gminnej w granicach administracyjnych miasta wraz z wprowadzeniem danych do systemu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł. brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna tych Wykonawców którzy wykażą, że dysponują min. jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz redakcji map.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku wniesienia wadium w dopuszczalnych formach niepieniężnych. c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami wyzej ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Strony zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach: a) zmiany w przepisach prawa, b) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, a dotyczących działań lub zaniechań właściwych organów, osób trzecich, Zamawiającego lub osób upoważnionych przez Strony, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu Umowy, a skutkujących - bezpośrednio lub pośrednio - znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy podpisaniu Umowy, o ile wyżej wymienione okoliczności mają charakter obiektywny.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV p., pok. 12, 00-095 Warszawa Numer Sprawy: ZP/MK/271/II-55/13.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV p., pok. 12, 00-095 Warszawa Numer Sprawy: ZP/MK/271/II-55/13.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Drogownictwa i Komunikacji Urzędu m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy udziale komisji przetargowej. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1)w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Łukasz Snopek - Biuro Drogownictwa i Komunikacji, tel. 22 443-05-71 2)w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Mirosław Karaś - Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 22 443-14-12, fax: 22 443-14-02. Otwarcie ofert nastąpi w dniu i miejscu ich składania, o godz. 13:00 w sali nr 16..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.