Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-24
Gliwice: 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego
2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy)
Numer ogłoszenia: 58793 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego, celem realizacji zadania pn. (Organizacja wysyłki zaproszeń na poziomie wojewódzkim)zleconego przez Ministerstwo Zdrowia Wojewódzkiemu Ośrodkowi Koordynującemu zgodnie z umową nr 1/2-3/22/2015/27/133 z dnia 25 marca 2015 r. 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy), celem prawidłowej realizacji zadania pn. (Organizacja wysyłki zaproszeń na poziomie wojewódzkim) zleconego przez Ministerstwo Zdrowia Wojewódzkiemu Ośrodkowi Koordynującemu zgodnie z umową nr 1/2-3/22/2015/27/133 z dnia 25 marca 2015 r. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach Opis przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik nr 2.1A-2.2A do SIWZ oraz w formularzach specyfikacji asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1 B -2.2 B do SIWZ 4. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 odrębne zadania w tym: 1. Dzierżawa dwóch drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania kopertownicy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-2, 50.30.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ,że wykonawca spełnia powyższy warunek , jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: w zakresie zadania 1 - co najmniej 3 zadań związanych z dzierżawą drukarek wraz z usługą serwisową niezbędną do ich prawidłowego funkcjonowania w ilościach minimum po 700 000 szt. wydruków dla jednego Zleceniodawcy (700 000 szt. wydruków = 1 zadanie) Zamawiający poprzez zrealizowanie ww. usługi rozumie usługę która na dzień składania ofert została zrealizowana w zakresie przedstawionym powyżej w zakresie zadania 2 - co najmniej 3 zadań związanych z dzierżawą kopertownic wraz z usługą serwisową niezbędną do ich prawidłowego funkcjonowania, w ilościach minimum 700 000 szt. zakopertowań dla jednego Zleceniodawcy( 700 000 szt. zakopertowań = 1 zadanie) Zamawiający poprzez zrealizowanie ww. usługi rozumie usługę która na dzień składania ofert została zrealizowana w zakresie przedstawionym powyżej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie świadczenia usług serwisowych dla firmy serwisującej która będzie świadczyła Zamawiającemu usługi serwisowe opisane w SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w SIWZ w rozdziale VII w pkt. 2 w ppkt.2.1 - 2.2 . 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy pzp, zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a ) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b ) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia c ) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem d ) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia załącznik nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas przywrócenia sprawności urządzenia - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) obniżenia ceny jednostkowej netto określonej w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej stanowiącej załącznik nr 8 do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii-Instytut
im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44-101 Gliwice
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.020.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.020.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa dwóch drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przywrócenia sprawności urządzenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzierżawa kopertownicy wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania kopertownicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas przywrócenia sprawności urządzenia - 20
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną
- ZP.261.1.2025 Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących, wielofunkcyjnych i kserokopiarek
- 2025 - Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych
- 4WOG.1200.2712.1.2025 Roboty budowlane w Składzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podziałem na 7 części
- Przebudowa oświetlenia na wiadukcie przy ul. Bohaterów Getta Warszawskiego (2)
- Wykonywanie usług poligraficznych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 11 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego "Gazeta Rybnicka" o numerze ISSN 1232-437X
- Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 11 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego "Gazeta Rybnicka" o numerze ISSN 1232-437X
- Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie Rybnika w terminie od lutego do grudnia 2025 roku
- Wykonanie usługi poligraficznej wraz z dostawą na cele Wydziału Promocji, Kultury i Sportu.
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.