eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUsługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Lubuski Oddział Regionalny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Zielona Góra: Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Lubuski Oddział Regionalny
Numer ogłoszenia: 58802 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3292700, faks 068 4519449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Lubuski Oddział Regionalny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zamówienie zostało podzielone na dwa pakiety, tj.: PAKIET I Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników ARiMR - Lubuski Oddział Regionalny, PAKIET II Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników oraz członków rodzin pracowników ARiMR - Lubuski Oddział Regionalny 2) Szczegółowe warunki zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Struktura zawodowo-wiekowa pracowników Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Lubuski Oddział Regionalny - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4) Lokalizacje objęte ubezpieczeniem: Adres biur powiatowych; gorzowski - 66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Franciszka Walczaka 106, krośnieński - 66-600 Krosno Odrzańskie Pl. B. Prusa 4, międzyrzecki - 66-300 Międzyrzecz ul. Reymonta 5, nowosolski - 67-120 Kożuchów ul. Szprotawska 10, słubicki - 69-100 Słubice ul. Transportowa 8, strzelecko-drezdenecki - 66-500 Strzelce Krajeńskie Al. Piastów 13, sulęciński - 69-200 Sulęcin ul. Lipowa 18 D, świebodziński - 66-200 Świebodzin ul. Rynkowa 2, wschowski - 67-400 Wschowa ul . Kazimierza Wielkiego 6, zielonogórski - 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104, żagański - 67-300 Szprotawa ul. Niepodległości 15, żarski - 68-300 Lubsko ul. XX-lecia 3 B. 5) Dla potrzeb wystawianych dokumentów ubezpieczeniowych Zamawiający jest Ubezpieczającym. Ubezpieczonym są pracownicy oraz członkowie rodzin pracowników Zamawiającego. 6) Zamawiający nie gwarantuje, że wszyscy zatrudnieni pracownicy oraz członkowie rodzin pracowników przystąpią do grupowego ubezpieczenia. 7) W ciągu trwania umowy mogą wystąpić zmiany w ilości osób ubezpieczonych. 8) Jeżeli pracownik lub członek rodziny pracownika zrezygnuje z ubezpieczenia, Zamawiający nie jest zobowiązany do opłacania za nich składki ubezpieczeniowej. 9) Wykonawca akceptuje niezmienność swojej oferty niezależnie od ilości osób przystępujących do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem zapisów Umowy Generalnej.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984 i 1047, 1473). 2) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadań Pakietu I i II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale I, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 950 z późn. zm.), a w przypadku gdy rozpoczął on działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadań Pakietu I: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 5 usług ubezpieczenia pracowników i członków rodzin pracowników odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. ubezpieczenia grupowego na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników, gdzie każda z tych usług z osobna musi spełniać warunek ubezpieczenia min. 230 osób oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz zrealizowanych usług powinien zawierać wartość, przedmiot, daty wykonania, odbiorców i liczbę ubezpieczonych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla zadań Pakietu II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadań Pakietu I i II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadań Pakietu I i II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadań Pakietu I i II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) poświadczenie podmiotu, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych i ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a), c) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. poz. 231) Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej może przedkładać dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie zgodnie z ust.1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Właściwie wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (na jeden lub dowolną liczbę pakietów) -załącznik nr 3 i/lub załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Ogólne i szczegółowe warunki ubezpieczenia wnioskowanych ryzyk. 3) Warunki indywidualnej kontynuacji po ustaniu stosunku pracy przez ubezpieczonego pracownika. 4) Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym (załącznik nr 11 do SIWZ). 5) Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór Umowy lub Umów (załącznik nr 5 i/lub nr 6 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany osób upoważnionych do kontaktów, b) zmiany rachunku bankowego i innych danych stron, c) zmiany okresu realizacji umowy, na uzasadniony wniosek Zamawiającego za zgodą stron umowy, d) na wniosek Zamawiającego za zgodą obu stron, dopuszcza się możliwość zmian w przedmiocie ubezpieczenia w polisach wystawianych na okres wskazany w SIWZ. Dopuszczane zmiany dotyczą aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia, sum ubezpieczenia oraz zakresu działalności Zamawiającego przekazanych przez Zamawiającego. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. c)-d), jest złożenie wniosku przez Zamawiającego, zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. e) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 11:30, miejsce: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, pokój nr 3 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników ARiMR - Lubuski Oddział Regionalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników ARiMR - Lubuski Oddział Regionalny, szczegółowe warunki zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 5
    • 2. warunki ubezpieczenia - klauzule dodatkowe - 15
    • 3. warunki ubezpieczenia - dodatkowa suma ubezpieczenia - 80

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników oraz członków rodzin pracowników ARiMR - Lubuski Oddział Regionalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników oraz członków rodzin pracowników ARiMR - Lubuski Oddział Regionalny, szczegółowe warunki zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.