Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-03
Warszawa: Dostawa specjalistycznych materiałów oraz odczynników chemicznych
i biochemicznych
Numer ogłoszenia: 58804 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych materiałów oraz odczynników chemicznych i biochemicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych materiałów laboratoryjnych (materiały do chromatografii kolumnowej, cienkowarstwowej i preparatywnej - żele, płyty, płytki), specjalistycznych odczynników chemicznych (substancje chemiczne) i biochemicznych (pożywki, enzymy, zestaw do izolacji DNA), zwanych dalej odczynnikami, oraz chiralnej kolumny chromatograficznej. Zamówienie realizowane będzie w trzech częściach. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość części. Wykonawca dostarczy / będzie dostarczać zamawiane towary do miejsca wskazanego w SIWZ jako miejsce realizacji zamówienia transportem zorganizowanym we własnym zakresie. Do dostawy / każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty wykazujące spełnianie wszystkich wymagań technicznych opisanych przez Zamawiającego w SIWZ przez wszystkie dostarczone towary (odpowiednie świadectwa kontroli jakości). Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towary których termin ważności będzie nie krótszy niż 12 mies. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich pustych opakowań po dostarczonych odczynnikach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 38.43.22.00-4, 24.95.60.00-0, 24.96.50.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie treści złożonych dokumentów wg reguły spełnia/nie spełnia i uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmiej trzech zamówień rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość części której/których dotyczy oferta. Warunek dotyczy tylko Wykonawców składających oferty na realizacją części 1 i części 2 niniejszego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych towarów uwzględniające wszystkie parametry, w stosunku do których Zamawiający określił wymagania w SIWZ. Wszystkie specyfikacje muszą zawierać informacje identyfikujące dany towar - producent (nazwa, adres) / marka handlowa oferowanego towaru oraz numer katalogowy wg katalogu producenta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert; 2) pełnomocnicto do podpisania oferty jeśli nie wynika ono z innych dokumentów zlożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana wartości podatku VAT, jeśli nastąpi urzędowa zmiana stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 51, fax: 22 234 7101, e-mail: oknoa@ch.pw.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 162 (Biuro Dziekana).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów do chromatografii i pożywek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZEŚCI 1 zamówienia są materiały do chromatografii kolumnowej, cienkowarstwowej i preparatywnej (żele do chromatografii kolumnowej, płyty i płytki szklane i aluminiowe, pokryte żelem chromatograficznym), kolumna chiralna, pożywki i odczynniki (substancje chemiczne). Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami i ilościami zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 1 zamówienia powinna odbyć się w dwóch dostawach, przy czym pierwsza powinna być zrealizowana nie później niż w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, druga nie później niż w terminie wyznaczonym jako termin zakończenia realizacji tej części zamówienia. Skład asortymentowy dostaw wskazany jest w SIWZ. Zakres zamówienia: 29 pozycji asortymentowych, większość w ilości kilku opakowań..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4, 33.69.60.00-5, 24.95.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i biochemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZEŚCI 2 zamówienia są specjalistyczne odczynniki chemiczne i biochemiczne - substancje chemiczne, enzymy, zestaw do izolacji DNA. Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami i ilościami zawarty jest w SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 2 zamówienia odbywać się będzie w sposób ciągły, do końca terminu wyznaczonego jako termin zakończenia realizacji tej części zamówienia, na podstawie zapotrzebowania zgłaszanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub poprzez stronę internetową w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Pierwsza dostawa, której skład asortymentowy wskazany jest w SIWZ, powinna nastąpić nie później niż w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres zamówienia: 57 pozycji asortymentowych w ilości 1-3 opakowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.96.50.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników do spektroskopii NMR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 3 zamówienia jest dostawa odczynników do spektroskopii NMR, w tym deuterowanych. Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami technicznymi i ilościami zawarty jest SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 3 powinna nastąpić w jednej dostawie. Zakres: 11 pozycji asortymentowych w ilości 1-3 opakowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu do separacji i charakterystyki związków
- Środki kontrastowe w obrazowaniu metodą rezonansu magnetycznego
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Rozbudowa chromatografu HPLC firmy Shimadzu
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
więcej: Peptony i substancje białkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.