Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-09-22
Og³oszenie nr 588249-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.
Urz±d Miasta i Gminy w Strzelinie: Przebudowa ul. S³onecznej w Strzelinie - etap II
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Miasta i Gminy w Strzelinie, krajowy numer identyfikacyjny
52863000000000, ul.
ul. Z±bkowicka
11
,
57-100
Strzelin, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
071 3921971 w. 154, e-mail
umig@strzelin.pl, faks
713 921 303.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gmstrzelin.finn.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gmstrzelin.finn.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gmstrzelin.finn.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie lub poczt± lub poczt± kuriersk±
Adres:
Gmina Strzelin, ul. Z±bkowicka 11, 57-100 Strzelin, Biuro Obs³ugi Interesanta (pok. 20)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa ul. S³onecznej w Strzelinie - etap II
Numer referencyjny:
ZP.11.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowê ul. S³onecznej w Strzelinie - etap II w nastêpuj±cym zakresie: Czê¶æ drogowa: a) Nawierzchnia ul. S³onecznej z betonu asfaltowego o d³ugo¶ci 150 m i szeroko¶ci 5,5m, na podbudowie zasadniczej z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie z wykorzystaniem istniej±cej stabilizacji, ograniczona krawê¿nikiem betonowym o wymiarach 22,5x15x100cm posadowionym na wspólnej ³awie betonowej, ze ¶ciekiem z kostki betonowej 16x16 cm. b) Istniej±ce zjazdy do posesji: uzupe³nienie t³uczniem kamiennym. c) Wykonanie projektu zastêpczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Czê¶æ sanitarna: Budowa kanalizacji deszczowej w tym: - Wykonanie kolektora deszczowego o d³ugo¶ci 20 m zakoñczonego wylotem odprowadzaj±cym wody deszczowe do projektowanego rowu otwartego (odrêbny etap, w ramach którego zostan± wykonane separatory, rów i dalsze odprowadzenie wód deszczowych); - Wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej O0,25m w ul. S³onecznej o d³ugo¶ci 150 m; - Wykonanie studzienek kontrolnych z typowych elementów betonowych - 5 szt.; - Wykonanie wpustów ulicznych klasy D400 osadzonych na studzienkach z typowych elementów betonowych prefabrykowanych o ¶rednicy O0,45m z osadnikami o g³êboko¶ci min. 0,5m oraz koszami do wy³apywania zanieczyszczeñ sta³ych - 10 szt.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45233120-6 |
45233220-7 |
45111200-0 |
45231300-8 |
45232200-4 |
45233140-2 |
45230000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-12-16 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania
tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia
w³asnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±
minimalne poziomy zdolno¶ci tj., ¿e posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w
wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
1. Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku, o
których mowa powy¿ej w walutach innych ni¿ PLN, wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu
Narodowego Banku Polskiego (Tabela A), na dzieñ wystawienia dokumentu. 2. Wykonawca mo¿e
w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz
w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych
lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od
charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na
zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci
przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub
sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³
niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego
oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do
ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego
podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres
udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na
zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu
dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty
budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 5.Zamawiaj±cy ocenia, czy
udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja
finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) - 22) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) i 4) ustawy Pzp.
6.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê
poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za
nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 7.Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub o¶wiadczeniach wyszczególnionych w
rozdziale 6 SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki
Wykonawca spe³ni³.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1)O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±
minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie do¶wiadczenia tj., ¿e: a) w okresie ostatnich 5 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym
okresie, wykonali nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli
ukoñczyli jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na: budowie, przebudowie lub remoncie drogi o
nawierzchni bitumicznej o warto¶ci co najmniej 120.000,00 z³ brutto (s³ownie: sto dwadzie¶cia tysiêcy
z³otych). Wykonawca nie mo¿e sumowaæ powierzchni, zakresu i warto¶ci kilku obiektów
budowlanych, (realizowanych w ramach oddzielnych robót budowlanych) dla uzyskania
wymaganych zakresów robót i warto¶ci porównywalnych. 2) O udzielenie zamówienia mog±
ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie dysponowania
nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Kierownik budowy - minimalne
wymagania: o kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia w specjalno¶ci drogowej w rozumieniu
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2020 poz. 1333 ze zm.) lub
odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej
obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. Definicje budowy, przebudowy lub remontu nale¿y rozumieæ zgodnie z
definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2020 poz. 1333 ze zm.). 2.
Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2020 poz. 1333 ze
zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których
odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach
odrêbnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020, poz. 220 ze zm.) oraz
ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa
oraz urbanistów (Dz. U. z 2019 poz. 1117 ze zm.). 3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego
³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji
innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi
zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy
stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów,
Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê,
przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy
wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia,
kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których
wskazane zdolno¶ci dotycz±. 6. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne
podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,
pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz
bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.
1 pkt 13) - 22) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) i 4) ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog±
polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub
us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 8. Ocena spe³niania w/w warunków
dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub o¶wiadczeniach
wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ
jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³ni³.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca, który z³o¿y³ ofertê, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± lub wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Informacjê nale¿y przygotowaæ zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Dokumenty dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej: A) informacja banku lub
spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków
finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed
up³ywem terminu sk³adania ofert z której wynika, ¿e wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub
zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ (s³ownie: sto
tysiêcy z³otych). Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku, których
mowa powy¿ej w walutach innych ni¿ PLN, wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu
Narodowego Banku Polskiego (Tabela A), na dzieñ wystawienia dokumentu. 2. Dokumenty
dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: A) wykaz robót budowlanych wykonanych nie
wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci
informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych
dokumentów - inne dokumenty. Z wykazu ma wynikaæ, ¿e wykonawca wykona³ jedn± robotê
budowlan± polegaj±c± na: budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o
warto¶ci co najmniej 120.000,00 z³ brutto (s³ownie: sto dwadzie¶cia tysiêcy z³otych). Wykonawca nie mo¿e
sumowaæ powierzchni, zakresu i warto¶ci kilku obiektów budowlanych, (realizowanych w ramach
oddzielnych robót budowlanych) dla uzyskania wymaganych zakresów robót i warto¶ci
porównywalnych. Wykaz nale¿y przygotowaæ zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ. (W
przypadku sk³adania oferty wspólnej, Wykonawcy sk³adaj± jeden w/w wykaz). B) wykaz osób,
skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania. Z wykazu ma
wynikaæ, ¿e wykonawca dysponuje osobami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe i
do¶wiadczenie zawodowe na ka¿de z n/w stanowisk: a) Kierownik budowy - minimalne
wymagania: o kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia w specjalno¶ci drogowej w rozumieniu
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2020 poz. 1333 ze zm.) lub
odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej
obowi±zuj±cych przepisów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Dokumenty sk³adane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ, b) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ, c) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ, d) je¿eli wykonawca ma zamiar zleciæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, to musi wype³niæ i za³±czyæ do oferty za³±cznik nr 4 do SIWZ, e) tabela zbiorcza ceny rycza³towej - zgodnie z za³±cznikiem nr 1A do SIWZ f) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. 2 ) Dokumenty sk³adane tylko przez Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona - Wykonawca sk³ada na wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni) aktualne na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie (wykaz nale¿y przygotowaæ zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ) wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego - wykaz nale¿y przygotowaæ zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ, d) pisemne zobowi±zanie (w formie orygina³u) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca bêdzie polega³ celem spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy w Strzelinie, ul. Z±bkowicka 11, 57-100 Strzelin; b) Kontakt z administratorem Ochrony Danych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Strzelinie, ul. Z±bkowicka 11, 57-100 Strzelin: e-mail: umig@strzelin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pó¼n. zm.), dalej "ustawa Pzp"; e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególno¶ci ze wzglêdu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawart± w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B10 (okres przechowywania 10 lat); f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; i) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbêdnych dróg w zwi±zku z realizacj± projektu "Scalenie gruntów wsi Ksiê¿yce, gmina Wi±zów, powiat strzeliñski"
- Utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Budowa ul. Liliowej w Strzelinie - etap I
- Wykonanie remontów cz±stkowych mieszank± mineralno-asfaltow± na gor±co na drogach powiatowych w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z obs³ug± formalnoprawn± uzyskaniem pozwolenia na budowê dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku penitencjarnego C w ZK Strzelin"
wiêcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i komunikacyjn± przy Zespole Szkó³ Nr 2 w £osicach
- Przebudowa konstrukcji drogi na odcinku od ul. 1 Maja w ¯êdowicach do ul. Opolskiej w Zawadzkiem
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposa¿eniem dla przedsiêwziêcia realizowanego w ramach KPO i Zwiêkszania Odporno¶ci
- Rozbudowa dojazdu po¿arowego nr 70 w Le¶nictwie Sarnice, Czeszewo.
- Przebudowa drogi le¶nej nr 102 w le¶nictwie Luboszewy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.