Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Poznań: zakup ( dostawa) różnego sprzętu , części zużywalnych , urządzeń oświetleniowych , baterii
Numer ogłoszenia: 58840 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup ( dostawa) różnego sprzętu , części zużywalnych , urządzeń oświetleniowych , baterii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup ( dostawa) różnego sprzętu , części zużywalnych , urządzeń oświetleniowych , baterii
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.80.00.00 - Różny sprzęt Kod CPV wg słownika 2008: 39.30.00.00 - Różny sprzęt Oryginalny kod CPV: 36.71.22.00 - Części zużywalne Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.42.20.00 - Zestawy baterii Kod CPV wg słownika 2008: 31.42.20.00 - Zestawy baterii Oryginalny kod CPV: 27.33.11.10 - Przewody elektryczne inne niż rurowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.14.11.00 - Kanały elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzieleniu zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy , którzy potwierdzą spełnienie warunków , o których mowa w art 22 ust 1 PZP . Wykonawcy dołączą do oferty dokumenty niżej wymienione zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dokona oceny Wykonawców czy spełniają warunki udziału na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej i w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną terminem dostawy oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art 22 ust 1 ) , zgodne z załącznikiem 3 do SIWZ. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1)- zgodnie z załącznikiem nr 4.Ważny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem ( np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski o czym mowa w SIWZ część V pkt. 4, nie dotyczy nazwy własnej przedmiotu zamówienia , której nie można przetłumaczyć.W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu ul. Długa 1/2 ( zmiana nazwy szpitala zgłoszona do UZP w dniu 25.06.2007 ) Dział Zamówień Publicznych pokój nr 603.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul . Długa 1/2 61-848 Poznań , Dział Zamówień Publicznych pokój nr 603..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu , części zużywalnych urządzeń oświetleniowych , baterii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemnik na odpady cytostatyczne ( pozycji 1).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 36.71.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu , części zużywalnych urządzeń oświetleniowych , baterii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wiadro pedałowe plastikowe białe ( pozycji 1).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 36.71.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu , części zużywalnych urządzeń oświetleniowych , baterii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dren medyczny ( pozycji 1).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 36.71.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu , części zużywalnych urządzeń oświetleniowych, baterii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszaki na worki do moczu ( pozycji 1).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 36.71.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu, części zużywalnych urządzeń oświetleniowych, baterii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stojak do płynów ( pozycji 1).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 36.71.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu, części zużywalnych, urządzeń oświetleniowych, baterii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaczki białe, podsuwacze, nerki ( pozycji 3).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 36.71.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu , części zużywalnych , urządzeń oświetleniowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: baseny, kaczki, nerki jednorazowe ( pozycji 4).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 36.71.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu części zużywalnych urządzeń oświetleniowych, baterii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustniki z filtrem, papier do drukarki ( pozycji 2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 36.71.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu, części zużywalnych urządzeń oświetleniowych, baterii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: baterie ( pozycji 5).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 31.42.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu części zużywalnych, urządzeń oświetleniowych , baterii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewody , wtyczki,gniazda ( pozycji 14).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 27.33.11.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu , części zużywalnych urządzeń oświetleniowych , baterii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: żarówki, świetlówki ( pozycji 15).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 31.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zakup ( dostawa) różnego sprzętu , części zużywalnych , urządzeń oświetleniowych, baterii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezpieczniki,puszki instalacyjne, łączniki ( pozycji 14).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7, 31.68.25.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.