eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiDostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Pruszcz Gdański: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 58861 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa do zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych materiałów biurowych szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań w następujący sposób: Zadanie Nr 1 obejmuje dostawę materiałów biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz do ANR OT i CSA w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28; Zadanie Nr 2 obejmuje dostawę materiałów biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów. Zadanie Nr 3 obejmuje dostawę materiałów biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1do siwz do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19; Zadanie Nr 4 obejmuje dostawę materiałów biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Skarszewach, ul. Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy; Zadanie nr 5 obejmuje dostawę materiałów biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk; Wykaz zadań częściowych wraz z przewidywaną ilością dostaw poszczególnych materiałów biurowych w czasie trwania umowy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, dwa zadania, trzy zadania, cztery zadania lub na wszystkie pięć zadań. 4.2 W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczyć wyrobów innego producenta niż wskazano w formularzu cenowym - załącznik nr 2A do siwz. 4.3 Dostarczone towary muszą być nowe, wolne od wad technicznych i prawnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje przez okres co najmniej jednego roku sukcesywną dostawę materiałów biurowych o łącznej wartości min. 25.000 zł brutto oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 2 do siwz. 2) Wypełniony i podpisany druk Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2A do siwz. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty. 4) Wypełniony i podpisany druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 6) W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa realizowana będzie w okresie od podpisania umowy do 31.12.2010 r. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w miesiącu w terminie 3 dni roboczych od dyspozycji Zamawiającego przesłanej faksem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz do ANR OT i CSA w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1do siwz do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19, 82-200 Malbork.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Skarszewach, ul. Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.