eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚwiadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego.
Numer ogłoszenia: 58866 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego. 2. Kod CPV: 50118110-9 Usługi holownicze; 50118000-5 Usługi w zakresie pomocy drogowej; 63712000-3 Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego. 3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1) Wszędzie, gdzie w SIWZ i jej załącznikach wymienia się pojęcie: POJAZD - należy przez to rozumieć pojazd samochodowy lub inny o DMC przekraczającej 16t. CZĘŚCI - należy przez to rozumieć części pojazdu oraz inne przedmioty pozostawione w pojeździe stanowiące zarówno jego wyposażenie jak i nie będące jego wyposażeniem lecz zabezpieczone przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia. 2) Pojazdy ciężarowe albo ciągniki samochodowe razem z przyczepą będą traktowane jako jeden pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16t. 3) Usługi będące przedmiotem zamówienia dotyczą holowania/przewozu pojazdów samochodowych/części przyjętych jako depozyt policyjny, będących dowodami rzeczowymi w celu przeprowadzenia w niezbędnym zakresie czynności procesowych, zgodnie z art. 308 §1 Kodeksu postępowania karnego (Dz. U. z 1997r., nr 89, poz. 555, z późn. zm.), na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1137, z późn. zm.). 4) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiotowe usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy. 5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu); czas reakcji Wykonawcy od momentu przyjęcia zlecenia dyspozycji do momentu podjęcia wykonania przedmiotowej usługi (wyjazd holownika) - max 30 minut. Wskazany czas reakcji jest czasem maksymalnym, jednakże Wykonawca może zaoferować czas krótszy na zasadach opisanych w SIWZ dotyczącym kryterium oceny ofert. b. dojazd holownika do wskazanego w dyspozycji miejsca wezwania (zdarzenia) i przystąpienie do realizacji usługi od momentu przejęcia zlecenia dyspozycji - w czasie max 90 minut. Wskazany czas dojazdu jest czasem maksymalnym, jednakże Wykonawca może zaoferować czas krótszy na zasadach opisanych w SIWZ dotyczącym kryterium oceny ofert. c. podjęcie wszelkich czynności umożliwiających załadunek pojazdu/części na pojazd holujący niezwłocznie po zakończeniu przez funkcjonariuszy prac na miejscu zdarzenia (np. wyciągnięcie pojazdu/części na pobocze drogi) i rozładunek/wyładunek na miejscu wskazanym przez Zamawiającego w dyspozycji; d. załadunek pojazdu, jego części oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem, lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; e. zebranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów, niezwłocznie po zakończeniu przez nich prac, opisanych w dyspozycji holowania pojazdu/części; f. uprzątnięcie elementów pojazdu zabieranego z drogi, jej pobocza, jak i ładunku przewożonego przez pojazd. Elementy te w przypadku braku decyzji ze strony policjanta Wykonawca zbiera/usuwa i utylizuje we własnym zakresie. g. usunięcie zanieczyszczeń powstałych na drodze, jej poboczu w wyniku zdarzenia lub w wyniku działań Wykonawcy; w związku z czym konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę we własnym zakresie środka neutralizującego, sorbentu w ilości koniecznej do usunięcia zanieczyszczenia np. wyciek oleju itp.; h. zabezpieczenie pojazdów/części przed uszkodzeniem, zniszczeniem, działaniem warunków pogodowych (np. wiatru, opadów atmosferycznych i mrozu), pożarem, kradzieżą, utratą w czasie wykonywania prac związanych z wykonywaniem przedmiotowej usługi oraz w czasie transportu na parking depozytowy lub wskazane w dyspozycji miejsce; i. holowanie/przewóz pojazdu, jego części oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem, lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia, na wskazany przez Zamawiającego w dyspozycji parking strzeżony; j. rozładunek/wyładunek pojazdu/części na miejscu wskazanym przez Zamawiającego w dyspozycji wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez dyspozytora parkingu strzeżonego; k. czas wykonania usługi opisanej w ppkt 5 nie może przekroczyć łącznie 180 minut od momentu przystąpienia do jej wykonania na miejscu zdarzenia, chyba, że dowodzący działaniami funkcjonariusz na miejscu zdarzenia dopuszcza i zgadza się na wydłużenie czasu odnotowując ten fakt na druku dyspozycji przekazanej Wykonawcy. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do: a. wykonywania czynności, o których mowa w ppkt 5 powyżej na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez dyżurnego jednostki lub innego upoważnionego funkcjonariusza KWP/KMP/KPP/KP, uzupełnionej następnie pisemną dyspozycją holowania pojazdu/części (zał. nr 2 do umowy); b. zapewnienia w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; c. niezwłocznego wykonywanie czynności, o których mowa w ppkt 5 powyżej; d. wykonywania dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji holowania pojazdu/części w protokole zdawczo-odbiorczym, protokole opisu przedmiotu przed przekazaniem go na parking depozytowy; e. optymalnego wykorzystania dostępnego mu sprzętu; w ten sposób, że w przypadku, gdy na lawecie holowany jest więcej niż 1 pojazd, np. pojazd i części - Wykonawca naliczy jedną opłatę - zgodną z ofertą Wykonawcy dla realizowanej usługi; f. w trakcie świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązuje się używać tylko takich środków transportu, których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego wykonania zlecenia. Ilość części i akcesoriów pojazdów mechanicznych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w miejscu zdarzenia, mieszcząca się i przewożona na jednym środku transportu będzie określana w umowie, jako transport. g. zapewnienia przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska; h. do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, według zasad podwyższonej staranności, przy użyciu sprzętu, którego stan techniczny gwarantuje wysoki poziom jakości wykonywanych usług; i. w trakcie świadczenia usługi, do przejęcia pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za holowane/ przewożone pojazdy/części zabezpieczone przez Policję w następstwie zdarzenia; j. prowadzenia i przekazywanie do Zamawiającego, za pośrednictwem odpowiedniej jednostki KMP/KPP/KP, w terminie do 5-go każdego miesiąca wykazu holowanych/przewożonych w okresie minionego miesiąca pojazdów/części zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia; k. zachowania tajemnicy i nie?udzielania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek informacji stanowiących materiał procesowy dotyczący przewożonych i przechowywanych na polecenie Zamawiającego pojazdów/części. 7) Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum, z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług, będzie stanowiła załącznik do zawartej umowy. 8) Wykonywanie przewozu drogowego na zlecenie Zamawiającego nie jest świadczeniem przez Wykonawcę usługi w ramach pomocy drogowej, akcji humanitarnej czy działań ratunkowych, lecz wykonywaniem klasycznego transportu drogowego z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. W związku z tym pojazd Wykonawcy powinien być wyposażony w: - tachograf (czas pracy kierowców); - SEPO - system elektronicznego poboru opłat - pojazdy o DMC przekraczającej 3,5 t. 9) Wybrany Wykonawca musi, przez cały okres realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokument polisy Wykonawca przedstawi do wglądu Zamawiającemu przed zawarciem umowy. Z przedstawionych dokumentów ubezpieczenia musi wynikać jego opłacenie. Jeżeli informacji o opłaceniu ubezpieczenia nie ma w samym dokumencie ubezpieczenia należy przedstawić dokument potwierdzający jego opłacenie. W sytuacji, gdy polisa ubezpieczeniowa straci ważność w trakcie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu bez wezwania, wznowione i opłacone ubezpieczenie lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 10) Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń). 11) Sposób i termin płatności: przelewem, 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej i zgodnej z umową faktury VAT/ rachunku do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem odpowiedniej jednostki KMP/KPP/KP. 12) Szczegółowy opis sposobu realizacji płatności zawiera Projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 13) Przy ustaleniu wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. Maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie brutto wynikającej z oferty Wykonawcy. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w niniejszej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości brutto umowy. 14) Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 15) Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu ofertowym (zał. do SIWZ), a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. 16) Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 17) OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części - zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji: Część 1: nadzór kompetencyjny: KMP Gorzów Wlkp. - Miasto i Gminy: Gorzów Wlkp., Bogdaniec, Deszczno, Lubiszyn, Kłodawa, Santok, Witnica, Kostrzyn n/Odrą, Strzelce Kraj., Zwierzyń, Stare Kurowo, Drezdenko, Dobiegniew Część 2: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra - Miasto i Gminy: Zielona Góra, Czerwieńsk, Świdnica, Nowogród Bobrzański, Zabór, Sulechów, Babimost, Kargowa, Trzebiechów, Bojadła Część 3: nadzór kompetencyjny: KPP Krosno Odrz. - Gminy: Krosno Odrz., Bobrowice, Dąbie, Bytnica, Maszewo, Gubin Część 4: nadzór kompetencyjny: KPP Międzyrzecz - Gminy: Międzyrzecz, Pszczew, Trzciel, Skwierzyna, Przytoczna, Bledzew Część 5: nadzór kompetencyjny: KPP Nowa Sól - Gminy: Nowa Sól, Otyń, Kalsko, Siedlisko, Kożuchów, Nowe Miasteczko, Bytom Odrz. Część 6: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice - Gminy: Słubice, Górzyca, Cybinka, Rzepin, Ośno Lubuskie Część 7: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin - Gminy: Sulęcin, Torzym, Lubniewice, Krzeszyce, Słońsk Część 8: nadzór kompetencyjny: KPP Świebodzin - Gminy: Świebodzin, Skąpe, Lubrza, Łagów, Szczaniec, Zbąszynek Część 9: nadzór kompetencyjny: KPP Wschowa - Gminy: Wschowa, Szlichtyngowa, Sława Część 10: nadzór kompetencyjny: KPP Żagań - Gminy: Żagań, Brzeźnica, Iłowa, Gozdnica, Wymiarki, Szprotawa, Niegosławice, Małomice Część 11: nadzór kompetencyjny: KPP Żary - Gminy: Żary, Jasień, Lipinki Łuż., Lubsko, Brody, Tuplice, Łęknica, Przewóz, Trzebiel 18) TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (obowiązywania umowy) - dotyczy wszystkich części zamówienia. a) Umowa będzie obowiązywać od dnia zawarcia umowy do dnia 31.01.2017r. b) Wykorzystanie wartości brutto umowy przed upływem terminu obowiązywania umowy, skutkuje jej wygaśnięciem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra Miasto i Gminy: Zielona Góra, Czerwieńsk, Świdnica, Nowogród Bobrzański, Zabór, Sulechów, Babimost, Kargowa, Trzebiechów, Bojadła

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXMAR Piotr Lubin, Marian Dziubałka Sp.j., ul. Sosnowa 21, 66-008 Świdnica, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7011,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7011,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15990,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Nowa Sól Gminy: Nowa Sól, Otyń, Kalsko, Siedlisko, Kożuchów, Nowe Miasteczko, Bytom Odrz.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU POL-PIOTR Piotr Kaczmarek, ul. Żagańska 24, 67-120 Kożuchów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,01

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,01 / Oferta z najwyższą ceną: 11070,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Żagań Gminy: Żagań, Brzeźnica, Iłowa, Gozdnica, Wymiarki, Szprotawa, Niegosławice, Małomice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU POL-PIOTR Piotr Kaczmarek, ul. Żagańska 24, 67-120 Kożuchów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5200,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: nadzór kompetencyjny: KPP Żary Gminy: Żary, Jasień, Lipinki Łuż., Lubsko, Brody, Tuplice, Łęknica, Przewóz, Trzebiel

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU POL-PIOTR Piotr Kaczmarek, ul. Żagańska 24, 67-120 Kożuchów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12546,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.