Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Bydgoszcz: Dostawy artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 58871 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza, ul. Św. Floriana 12, 85-030 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 052 3255654; 3255600, fax 052 3255664.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych, papierniczych, tuszy i tonerów ( Zamawiający dopuszcza nieoryginalne tusze i tonery ) w ilości i co do rodzaju podanych w Formularzu cenowym stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ. Podane ilości w Formularzu cenowym są średnim zapotrzebowaniem rocznym i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ilość potrzebnych artykułów każdorazowo będzie określana przez Zamawiającego. Zamawiający rozbił przedmiot zamówienia na pakiety - 6. Wykonawca może składać ofertę na dany pakiet. Oferta w pakiecie musi być pełna. W cenie oferowanych wyrobów należy uwzględnić koszty dostawy do magazynu Zamawiającego przy ul. Św. Floriana 12 w Bydgoszczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.00 - Wyroby komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P z p.; Ocena spełnienia warunków spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres wykonawcy, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: w przypadku: 1.1.1. podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, 1.1.2. osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Zał. Nr 1 1.3. Podpisany i wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 2 1.4. Podpisany i wypełniony Formularz cenowy - Załącznik nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres stałości ceny w PLN - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsoz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Bydgoszcz ul. Św. Floriana 12. Cena SIWZ 20,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Bydgoszcz ul. Św. Floriana 12 Sekretariat bud. C pok. 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tonery do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 18 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres stałosci ceny w PLN - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tonery do kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 7 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres stałości ceny w PLN - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tusze do drukarek atramentowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 19 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres stałości ceny w PLN - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Taśmy do drukarek igłowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 4 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres stałosci ceny w PLN - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły papiernicze i biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 74 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres stałości ceny w PLN - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Papier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 5 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres stałości ceny w PLN - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Dostawa fantomów/manekinów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Dostawa papieru kserograficznego białego, papieru offsetowego, papierów i kartonów ozdobnych oraz tektury na okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.