eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa karnetów miesięcznych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych dla pracowników i emerytów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, oraz osób towarzyszących i dzieci

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-17

Kraków: Dostawa karnetów miesięcznych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych dla pracowników i emerytów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, oraz osób towarzyszących i dzieci
Numer ogłoszenia: 58892 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24190 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992041, faks 12 4226566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa karnetów miesięcznych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych dla pracowników i emerytów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, oraz osób towarzyszących i dzieci.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa karnetów miesięcznych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych dla pracowników i emerytów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, oraz osób towarzyszących i dzieci. 2. Opis przedmiotu zamówienia : a) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć 127 sztuk karnetów miesięcznie dla pracowników i emerytów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, w tym : 20 sztuk - dzieci, 25 sztuk - osoby towarzyszące. b) Liczba 127 karnetów miesięcznie, o której mowa w ust. 1, jest szacunkiem dokonanym na podstawie aktualnego zainteresowania pracowników tą formą rekreacji. Zamawiający ma prawo do zmiany tej ilości polegającej na : - zmniejszeniu liczby zamawianych karnetów maksymalnie do 20 karnetów miesięcznie, - zwiększeniu liczby zamawianych karnetów maksymalnie do 20 karnetów miesięcznie. c) Karnety winny upoważniać użytkownika do wejścia oraz korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na obszarze całego kraju. d) Karnety winny upoważniać użytkownika do : - wejścia do obiektów sportowych takich jak : basen, lodowisko, ścianka wspinaczkowa, korty do squasch, itp. - udziału w zajęciach takich jak : aqua aerobic, joga, sztuki walki, rowery spinningowe, taniec, zajęcia fitness, sauna, siłownia, itp. e) Wszystkie karnety mają zapewnić możliwość korzystania z wybranych przez użytkownika obiektów, w których świadczone są w/w usługi w godzinach ich otwarcia, przy czym czas trwania jednorazowego pobytu w obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) nie może być krótszy niż 45 minut. f) Dla zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia, Wykonawca musi dysponować w ramach karnetu możliwością skorzystania, na terenie województwa małopolskiego, z minimum 50 obiektów. Przy czym, przez pojęcie obiekt sportowo-rekreacyjny należy rozumieć oddzielne miejsce, gdzie świadczone są przedmiotowe usługi sportowo-rekreacyjne. g) Częstotliwość korzystania z obiektów typu basen, siłownia itp. powinna być minimum trzy razy w tygodniu. h) Dostęp do obiektów ma mieć charakter nielimitowany tj. dający możliwość korzystania z różnych usług w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. i) Dostęp do obiektów ma mieć charakter nieograniczony czasowo, dający możliwość korzystania z usług bez limitu czasowego, chyba że takie są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo-rekreacyjne i taki limit czasowy nie może być krótszy niż 45 minut; wyjątkiem są sauny. j) Karta wystawiana przez Wykonawcę ma mieć formę dokumentu imiennego ważnego po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość. Jedynym dopuszczonym przez Zamawiającego sposobem weryfikacji i dostępu użytkowników do obiektów sportowo-rekreacyjnych jest imienna karta (magnetyczna, chipowa lub zbliżeniowa), po okazaniu której wraz z dowodem osobistym i podpisem na liście użytkownik jest wpuszczany do tego obiektu. k) Zamawiający przekaże Wykonawcy tylko listę imion i nazwisk w celu wykonania zamówienia. Wykonawca nie jest uprawniony do pobierania od pracowników Zamawiającego i ich osób towarzyszących takich danych osobistych jak np. numery telefonów, numery PESEL, odciski linii papilarnych, adresy e-mail. l) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył bezpłatnie Zamawiającemu imienne karty służące do weryfikacji użytkowników w obiekcie i dające możliwość skorzystania z usługi w danym obiekcie. Zamawiający nie dopuszcza dodatkowych opłat związanych z weryfikacją użytkowników w obiektach sportowo-rekreacyjnych. ł) Zamawiający informuje, że w stosunku do pracowników, ich dzieci, emerytów, Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przewiduje dofinansowanie ceny brutto każdego karnetu w wysokości określonej w regulaminie świadczeń socjalnych obowiązującym w Uczelni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.32.00.00 - Karty okolicznościowe 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 98.33.60.00 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FITFLEX Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 123A lok. 206, 02-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292354,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 211732,78

  • Oferta z najniższą ceną: 211732,78 / Oferta z najwyższą ceną: 250399,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.