Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Tczew: świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w pasie drogowym ulic powiatowych w Tczewie
Numer ogłoszenia: 58904 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w pasie drogowym ulic powiatowych w Tczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem terenów zielonych w pasie drogowym ulic powiatowych w Tczewie z podziałem na dwa zadania: ZADANIE NR 1 - Bieżące utrzymanie zieleni - zgodnie z załączonym planem zabiegów - wykonanie do dnia 31 października 2008 r. ZADANIE NR 2 - Cięcia pielęgnacyjne drzew wysokich (powyżej 7 m) - 250 sztuk - wykonanie do dnia 30 kwietnia 2008 r. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedno lub oba zadania. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym planem zabiegów pielęgnacyjnych stanowiącym dodatek do specyfikacji (ZADANIE NR 1). Plan ten należy traktować jako obowiązujący harmonogram robót. Zamawiający jednak zastrzega, iż w przypadku wystąpienia okoliczności mogących mieć wpływ na zasadność danych zabiegów (np. warunki atmosferyczne), możliwe jest wystąpienie odstępstw od planu (zarówno zwiększenie jak i zmniejszenie zakresu). Dlatego też przed rozpoczęciem każdego zabiegu wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z zamawiającym i ustalić szczegółowy zakres prac. Dopuszcza się 2 tygodniowe odstępstwa w wykonaniu danych prac od terminów zaplanowanych przez zamawiającego. Na koniec każdego miesiąca zostanie spisany protokół odbioru robót (częściowy) będący potwierdzeniem wykonania robót. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za wykonanie określonych prac w danym miesiącu. Rozliczanie następować będzie fakturami za dany miesiąc do których dołączane będzie protokoły odbioru robót. Zamawiający bieżąco będzie kontrolował terminy, jakość i ilość świadczonych usług. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac dodatkowych rozliczenie ich następować będzie według stawek podanych przez wykonawcę w ofercie przetargowej (planie zabiegów pielęgnacyjnych). Jeżeli w wyniku nieprzewidzianych sytuacji konieczne będzie pilne podjęcie prac objętych zamówieniem (np. pilne wycięcie drzewa w wyniku wichury) wykonawca będzie zobowiązany przystąpić do wykonania robót w ciągu 3 godzin od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie pobierane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3. 5. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PUNKCIE 4 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do terminowego i fachowego wykonania Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 b); - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga by zamówienie było wykonywane (lub nadzorowane) minimum przez 2 osoby posiadające wykształcenie zgodne z kierunkiem zamówienia; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 c). 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 a i pkt 2.1 d). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie zieleni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem terenów zielonych w pasie drogowym ulic powiatowych w Tczewie zgodnie z załączonym do SIWZ planem zabiegów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cięcia pielęgnacyjne drzew wysokich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cięcia pielęgnacyjne drzew wysokich (powyżej 7 m) - 250 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Tczewie wraz z terenem zewnętrznym
- Modernizacja kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kusocińskiego i Bema w Tczewie
- Dostawa blach do sita będącego elementem linii technologicznej sortowni
- Bieżące utrzymania dróg i remonty nawierzchni ulic w mieście Tczewie (dróg publicznych i wewnętrznych) w 2025 r.
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów oraz zieleni miejskiej w Gminie Sędziszów Małopolski w 2025 r.
- Utrzymanie i pielęgnacja drzewostanu na terenach zieleni miejskiej
- Usługa polegająca na wycince i podcince drzew na terenie gm. Kobierzyce
- Utrzymanie czystości i porządku oraz koszenie w parkach należących do Gminy Miasto Stargard.
- Uporządkowanie oraz zagospodarowanie parku w miejscowości Stróża wpisanym do ewidencji zabytków
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w Koninie w 2025
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.