eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont dachu budynku Szko³y Podstawowej Nr 5.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-04-27

Gliwice: Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej Nr 5.
Numer og³oszenia: 58905 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Gliwicach , ul. ¯wirki i Wigury 85, 44-122 Gliwice, woj. ¶l±skie, tel. 32 232 20 56, faks 32 401 19 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka bud¿etowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej Nr 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z remontem pokrycia papowego dachu sali gimnastycznej i pokrycia papowego dachu zaplecza szatniowo-sanitarnego przy sali gimnastycznej Powierzchnia dachów- oko³o 475 m2 W wyniku realizacji zadania zamawiaj±cy ma uzyskaæ przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do u¿ytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbêdny do prawid³owego u¿ytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla w³a¶ciwego u¿ytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposa¿enie, sprzêt niezbêdne do prawid³owego u¿ytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla w³a¶ciwego u¿ytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zu¿ycia wody, energii elektrycznej, w wysoko¶ci rycza³towej: woda - 25 z³otych brutto za ka¿dy tydzieñ robót, energia - 25 z³otych brutto za ka¿dy tydzieñ - wykona zabezpieczenie pod³óg i posadzek przed uszkodzeniem w zwi±zku z realizacj± robót, - zabezpieczy s±siaduj±ce pomieszczenia przed zapyleniem w zwi±zku z realizacj± robót, - na bie¿±co bêdzie utrzymywa³ porz±dek i wykonywa³ prace porz±dkowe, - wykona wygrodzenie terenu robót wraz z oznaczeniem tabliczkami ostrzegawczymi - wykona zabezpieczenie elementów zagospodarowania terenu , jakich jak np.: bie¿nia, boisko, tereny zielone, w zwi±zku z wykonywaniem robót - wywiezie i podda utylizacji odpady, - z³o¿y z³om u¿ytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiaj±cego, wywiezie i sprzeda z³om pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane ¶rodki finansowe zamawiaj±cemu, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiaj±cemu do uzgodnienia, je¶li jest wymagany - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzêdowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami - zorganizuje w³asne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym, w tym przeno¶ne toalety, - przeka¿e: dokumentacjê powykonawcz±, wszelkie atesty na materia³y i urz±dzenia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nastêpuj±cych opracowaniach: - przedmiar robót - za³±cznik nr 9 do SIWZ Przedstawione w powy¿szych, lub innych dokumentach wskazania na urz±dzenia techniczne i materia³y z podaniem producenta nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe ze wzglêdu na zasady ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a zw³aszcza art. 29 do 31.Podane dok³adne okre¶lenia np. nazwy dostawców, producentów, materia³ów, urz±dzeñ, ich elementów, nie oznaczaj±, ¿e obowi±zkowo nale¿y je zaoferowaæ. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert zawieraj±cych rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y, urz±dzenia, ich elementy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, poprzez np. do³±czenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwi±zania równowa¿nego oraz uzyskaæ wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 60 miesiêcy, max. 120 miesiêcy licz±c od dnia koñcowego odbioru robót, Wymagany termin rêkojmi: min. 60 miesiêcy, max. 120 miesiêcy licz±c od dnia koñcowego odbioru robót. Zamawiaj±cy wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rêkojmi by³ taki sam. Zamawiaj±cy dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcê (przed z³o¿eniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objêtego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiaj±cym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materia³y, urz±dzenia oraz wyposa¿enie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzglêdniæ specyfikê pracy w czynnych obiektach o¶wiatowych c) wykonywanie robót jest mo¿liwe w godzinach od poniedzia³ku do pi±tku, od godziny 7.00 do godziny 16.00. d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiaj±cego e) wykonywanie robót musi byæ tak prowadzone, aby by³a zapewniona ci±g³o¶æ pracy placówki Specyfikacja przetargowa dostêpna jest bezp³atnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 21.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których wiedza i do¶wiadczenie pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia, to znaczy - Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie: a) co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie, budowie, przebudowie dachu o pokryciu z papy, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 25 000 z³otych Ocena spe³niania tego warunku odbêdzie siê na podstawie o¶wiadczenia - ZA£¡CZNIK NR 2, wykazu robót budowlanych -ZA£¡CZNIK NR 4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± dostarczyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e ³±cznie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których potencja³ techniczny pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia, to znaczy - Ocena spe³niania tego warunku odbêdzie siê na podstawie o¶wiadczenia - ZA£¡CZNIK NR 2.W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie potencja³ techniczny podlega sumowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy - Wykonawca musi dysponowaæ: a) osob± kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej i wpisan± do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa - je¿eli odrêbne przepisy nak³adaj± obowi±zek takiego wpisu, Ocena spe³niania tego warunku odbêdzie siê na podstawie o¶wiadczenia - ZA£¡CZNIK NR 2 oraz wykazu osób ZA£¡CZNIK NR 3. W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegaj± sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia, to znaczy - Ocena spe³niania tego warunku odbêdzie siê na podstawie o¶wiadczenia - ZA£¡CZNIK NR 2.W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie potencja³ ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przyk³adowy wzór zobowi±zania podmiotu trzeciego stanowi ZA£¡CZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowi±zanie lub inne dokumenty musz± zawieraæ informacje dotycz±ce co najmniej: - zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia,- charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem,- zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja i rêkojmia - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod nastêpuj±cymi warunkami: Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadkach: 1) dzia³ania si³y wy¿szej i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 2) wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków fizycznych, b±d¼ atmosferycznych i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 3) wyst±pienia obiektywnych przes³anek zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 4) nadzwyczajnych zdarzeñ gospodarczych niezale¿nych od Zamawiaj±cego, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 5) decyzji s³u¿b konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego maj±cych wp³yw na przesuniêcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych (badañ archeologicznych), 6) wyst±pienia zdarzeñ na które strony nie maj± wp³ywu, a które uniemo¿liwiaj± przy normalnym tempie prac wykonanie umowy w terminie i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 7) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania czê¶ci lub ca³o¶ci robót i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót 8) braków lub wad w dokumentacji przetargowej lub innych dokumentach budowy i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 9) rezygnacji z wykonania czê¶ci robót i wykonanie robót zamiennych oraz wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót i warto¶ci wynagrodzenia umownego, 10) zmiany zakresu robót wynikaj±cych z decyzji administracyjnych i wykonanie robót zamiennych oraz wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót i warto¶ci wynagrodzenia umownego, 11) wyst±pienia zamówieñ dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 12) zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 13) zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 14) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 15) skrócenia terminu realizacji, lub skrócenia terminu rozpoczêcia/zakoñczenia przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, 16) zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, 17) nieterminowego przekazania placu budowy, lub poszczególnych frontów robót i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót 18) zmiany technologii wykonania robót, lub zmiana materia³ów, je¿eli nowe rozwi±zania bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jako¶ciowych, 19) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny, zmian obowi±zuj±cych przepisów, warunków uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, bezpieczeñstwa pracy, a tak¿e zmian wynikaj±cych z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczno¶ci 20) zmiany zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcê, 21) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcê, pomimo, ¿e w ofercie opracowanej na potrzeby prowadzonego postêpowania Wykonawca nie przedstawi³ zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wyst±pienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, 22) obni¿enie warto¶ci wynagrodzenia umownego w przypadku, gdy zakres prac opisany w dokumentacji przetargowej ze wzglêdów technicznych, ekonomicznych lub formalno - prawnych nie bêdzie konieczny do wykonania 23) w przypadku zmiany w obowi±zuj±cych przepisach mo¿liwa jest zmiana tre¶ci umowy w tym zakresie, 24) wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego wynikaj±cych z dokumentów rejestrowych, 25) niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w uzyskaniu wymaganych pozwoleñ, uzgodnieñ, decyzji lub opinii innych organów, niezbêdnych do uzyskania koniecznych pozwoleñ i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót 26) poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw, materia³ów lub zmiany technologii, 27) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powoduj±cych konieczno¶æ dostosowania dokumentacji, 28) niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w uzyskaniu pozwolenia na u¿ytkowanie i uruchomieniu obiektu, 29) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowieñ zawartej umowy, 30) wniosku Wykonawcy o cesje wierzytelno¶ci na rzecz podwykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny Nr 3, ul. ¯wirki i Wigury 85, 44-122 Gliwice.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny Nr 3, ul. ¯wirki i Wigury 85, 44-122 Gliwice.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.