eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadgoszczODBUDOWA DROGI GMINNEJ KOŁO LASU IMIELNIA W MIEJSCOWOŚCI RADGOSZCZ (GMINA RADGOSZCZ) W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW POWODZI (ODCINEK W KM OD 0+000 DO 1+700) sprawa znakBI.271.28.2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-30

Radgoszcz: ODBUDOWA DROGI GMINNEJ KOŁO LASU IMIELNIA W MIEJSCOWOŚCI RADGOSZCZ (GMINA RADGOSZCZ) W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW POWODZI (ODCINEK W KM OD 0+000 DO 1+700) sprawa znak: BI.271.28.2011
Numer ogłoszenia: 58914 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radgoszcz , pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA DROGI GMINNEJ KOŁO LASU IMIELNIA W MIEJSCOWOŚCI RADGOSZCZ (GMINA RADGOSZCZ) W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW POWODZI (ODCINEK W KM OD 0+000 DO 1+700) sprawa znak: BI.271.28.2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa (remont) drogi gminnej - koło Lasu Imielnia w msc. Radgoszcz. Prace te planowane są do wykonania w ramach usuwania skutków powodzi. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza dokonać odbudowy odcinka drogi - koło Lasu Imielina w km. 0+000 do 1+700 tj. odcinek drogi gminnej położony w całości na części działki o numerze ewidencyjnym 765, o łącznej długości 1,70 km i powierzchni warstwy ścieralnej wynoszącej 6186 m2 wraz z wykonaniem obustronnych poboczy o szerokości 2 x 0,5 m oraz częściowym wykonaniem nawierzchni istniejących zjazdów indywidualnych (pasem o szer.1 m poza pobocze drogi). Ze względu na całkowite zniszczenie (po ostatnim wezbraniu powodziowym) opracowaniem objęto również całkowitą odbudowę rowów przydrożnych wraz z wykonaniem przepustów pod zjazdami. 1. Charakterystyka stanu istniejącego. Droga przebiega przez teren równiny wschodniej części powiatu dąbrowskiego. Położona jest na działce gminnej. Trasa drogi - koło Lasu Imielnia - ze względu na stosunkowo bliskie położenie w stosunku do potoku Nieczajka, w rejonie częstych podtopień przez przelewające się wody z międzywala Nieczajki, cyklicznie przy każdorazowym wystąpieniu stanów powodziowych ulega częściowemu podtopieniu. Spływająca w późniejszym czasie woda do lokalnych rowów oraz do Kanału Średnica powoduje ciągłe niszczenie górnej warstwy nawierzchni drogi. W poprzednich latach (po lokalnych podtopieniach) odcinek drogi zostawał kilkakrotnie odbudowywany przez Gminę Radgoszcz. W związku z tym istniejąca nawierzchnia drogi wykonana jest odcinkowo z około 15 cm warstwy kruszywa łamanego lecz również występują odcinki, które obecnie posiadają bardzo słabą nośność. Istniejąca nawierzchnia wymaga wzmocnienia oraz zamknięcia górnej warstwy. W celu zapobiegnięciu lokalnego zmywania (wypłukiwania górnej warstwy) nawierzchni zamierzone jest wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych. Istniejące rowy przydrożne na wielu odcinkach drogi wymagają odbudowy (odmuleniu bądź dokonania korekty trasy). Konieczna jest także przebudowa istniejących przepustów pod zjazdami. Istniejące przepusty często posadowione są powyżej dna rowu przydrożnego, w związku z czym znacznie utrudniają spływ wód (w tym także powodziowych). Należy również dodać, że odcinkowo należy dokonać korekty trasy drogi. Obecna trasa jest odcinkowo przesunięta względem korpusu drogi. Spowodowane jest to występowaniem pni drzew rosnących w przeszłości bądź w skarpach rowów przydrożnych lub bezpośrednio w korpusie drogowym. W obecnym czasie odcinek drogi w km. 0+000 do 1+700 posiada nawierzchnię o szer. średniej szer. od 2,80 do 3,60 m wraz z poszerzeniami przy włączeniach do istniejących dróg o nawierzchniach bitumicznych. 2. Zamierzenia projektowe Zamierzenia projektowe przewidują konieczność wykarczowania pozostających w skarpach rowów przydrożnych lub korpusie drogowym pni drzew oraz ich wywiezienie. Zamawiający wskaże Wykonawcy Robót miejsce deponowania wywożonych pni drzew. W celu możliwości odwadniania korpusu drogowego oraz odprowadzenia wód z projektowanych (lub planowanych do wykonania w późniejszym czasie) rowów bezpośrednio przed wykonaniem profilowania nawierzchni należy wykonać przepusty pod korpusem drogi. Parametry przepustów pod korpusem drogi (głębokości posadowienia, długości jak również rodzaj materiałów z jakiego mają być wykonane przedmiotowe przepusty) szczegółowo podaje przedmiar robót. Dla możliwości uzyskania właściwych parametrów zagęszczenia na wykonanych przekopach pod przepusty drogowe należy wykonać w pierwszej kolejności warstwę dolną podbudowy z mieszanki mineralnej o ciągłym uziarnieniu (wg parametrów podanych w przedmiarze robót). Również, ze względu na stosunkowo wysoki poziom wód gruntowych w pierwszej kolejności należy wykonać odcinkową odbudowę rowów przydrożnych. Przewiduje się odcinkowe poszerzenie istniejącej nawierzchni drogi wraz z jej wyprofilowaniem dla uzyskania spadków poprzecznych 2% (spadek daszkowy) oraz jej odpowiednie zagęszczenie. Szerokość warstwy ścieralnej wykonanej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych wynosić będzie następująco: w km. 0+000 do 0+009 szer. od 15,00 do 4,00 m (obustronne łukowe zwężenie) w km. 0+009 do 0+035 szer. od 4,00 m (oraz poszerzenie prawostronne o 2 m) w km. 0+035 do 0+150 szer. 4,00 m w km. 0+150 do 0+172 szer. od 4,00 do 3,50 m (obustronne zwężenie) w km. 0+172 do 1+650 szer. 3,50 m w km. 1+650 do 1+695 szer. od 3,50 do 4,00 m (obustronne poszerzenie) w km. 1+695 do 1+700 szer. od 4,00 do 4,50 m (obustronne łukowe poszerzenie) Dla uzyskania możliwości wykonywania poboczy (ze względu na odcinkowo, wąski korpus drogowy; w szczególności w środkowej części odcinka drogi) planowane jest wykonanie nasypu (poszerzenie korpusu drogowego) z gruntu uzyskanego z wykonanych koryta pod poszerzenie nawierzchni oraz z koryt pod obniżania nawierzchni przy włączaniu do dróg o istniejących nawierzchniach bitumicznych. Następnie na całym odcinku drogi w celu osiągnięcia zamierzonych szerokości nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych należy wykonać korytowanie. Parametry koryt zawarte są szczegółowo w przedmiarze robót. Po właściwym wykonaniu korytowań, wypełnieniu ich kruszywem - mieszanka mineralna o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm należy wykonać poszczególne warstwy podbudowy. Parametry tych warstw, ich lokalizacje szczegółowo podaje przedmiar robót. Do wykonania poszczególnych warstw podbudowy (pomocniczej i zasadniczej) Zamawiający będzie wymagał stosowania mieszanek z kruszyw o średniej twardości np. kruszywa dolomitowe; wyklucza się stosowanie kruszywa wapiennego (dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania stawiane kruszywom łamanym stosowanym do budowy i remontów dróg (w szczególności norma: PN- S-06102 - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie). Pobocza należy wykonać obustronnie, ze spadkiem 6% i szerokości po 0,5 m. Materiał na wykonanie poboczy stanowić będą : - odcinkowo grunt dowieziony - grunt uzyskany z wykonywanych koryt - oraz grunt uzyskany z oczyszczenia rowów przydrożnych. W celu właściwego odwadniania korpusu drogowego należy wykonać rowy przydrożne. Lokalizacje rowów przydrożnych podaje szczegółowo przedmiar robót. Parametry rowów przydrożnych: - szerokość dna 0,4 m - nachylenie skarp 1:1 - spadek dna - min. 0,3% (trzy promile) - grubość warstwy oczyszczanych rowów - około 30 cm. W związku z remontem odwodnienia drogi koło Lasu Imielnia zachodzi potrzeba wykonania zjazdów na poszczególne działki znajdujące się przy remontowanej drodze. Na odcinkach oczyszczanych rowów przydrożnych zachodzi konieczność odbudowy przepustów (przewiduje się utrzymanie lokalizacji istniejących przepustów oraz zapewnienie dojazdu do każdej z działek znajdujących się przy drodze). Parametry tych przepustów (materiał, wymiary oraz rodzaj przyczółków przepustów) podaje przedmiar robót. Nawierzchnia zjazdów (nad przepustami oraz na odcinkach, na których nie będą występowały rowy przydrożne - początkowym odcinek drogi) dodatkowo zostanie wzmocniona poprzez wykonanie podbudowy z mieszanki mineralnej o ciągłym uziarnieniu Zamawiający akceptuje układanie warstwy ścieralnej odcinka drogi (po opracowaniu Planu Organizacji Ruchu i wykonaniu oznakowania) poprzez wykonanie robót całą szerokością nawierzchni. W przypadku wykonywania robót w okresach kilkudniowych (z podziałem na działki robocze) wymagane będzie wykonanie uszczelnienia łączenia poszczególnych działek roboczych za pomocą taśm dylatacyjnych np. Biguma Band Plus lub kleju do spoin na gorąco Biguma Naht lub innych równoważnych. Należy również przewidzieć uszczelnienie (podobny sposób) połączeń wykonywanych nawierzchni z istniejącymi nawierzchniami bitumicznymi (początek i koniec odcinka drogi). Ze względu na okresowy, wysoki poziom zw. wody gruntowej roboty należy wykonywać w okresie bezdeszczowym. Dla warstw nawierzchni (ścieralnej i wiążącej) Zamawiający będzie wymagał stosowania kruszyw o średniej twardości np. kruszywa dolomitowe; wyklucza się stosowanie kruszywa wapiennego (dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania stawiane kruszywom łamanym stosowanym do budowy i remontów dróg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. Miejsce realizacji robót: - Radgoszcz (dz. Nr ewid. 765), Gmina Radgoszcz, powiat dąbrowski, województwo małopolskie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 98, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dąbrowa Tarnowska, Nr 92-9462-0003-2002-2000-0062-0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Radgoszczy, adres: 33-207 Radgoszcz, Pl. Św. Kazimierza 7-8, pok. Nr 11 (sekretariat) lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionego w pkt III 4.2, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego uprawnienia Wykonawcy do wykonywania robót budowlanych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionego w pkt III 4.1, tj. wykazu robót budowlanych, z którego ma wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty drogowe wraz z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitunicznych asfaltowych o wartości brutto powyżej 100.000 zł każda z nich z załączeniem dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionego w pkt III 4.1 oświadczenia o osobach uczestniczących w wykonaniu zamówienia potwierdzającego, że wykonawca ma w dyspozycji personel: - kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - pracowników fizycznych w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionej w pkt III 4.1, tj. polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Jeżeli ubezpieczenie jest w innej walucie niż PLN, to zostanie przeliczone po kursie NBP, ogłoszonym w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku dokonania zmian w projekcie budowlanym lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia. 2. Cena może być zmieniona gdy: a) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT, b) wystąpi istotna różnica między obmiarem projektowym, a obmiarem powykonawczym, c) zamawiający ograniczy zakres przedmiotu zamówienia, wprowadzi zamienne rozwiązania lub materiały 3. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony: a) jeżeli w trakcie budowy zaszła konieczność wykonania nieprzewidzianych robót lub zamawiający dokonał istotniej zmiany projektu, b) w razie zakłócenia toku robót budowlanych przez protesty społeczne i ingerencje osób trzecich oraz wstrzymanie budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne ograny nadzoru, ale tylko po stwierdzeniu zaniedbań niezawinionych przez Wykonawcę, c) w razie braku możliwości wykonania zamówienia zgodnie z dostarczoną dokumentacją i przekazanym placem budowy, d) jeżeli w otoczeniu budowy rozpoczęto realizację robót, które uniemożliwiają dostęp do placu budowy lub z przyczyn praktycznych, roboty w otoczeniu placu budowy powinny być wykonane wcześniej, e) w przypadku opóźnień wynikających z: - działania siły wyższej, np. klęski żywiołowej, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i muszą być potwierdzone przez inspektora nadzoru. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, Pokój Nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, Pokój Nr 11 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.