eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoMonter stolarki okiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Wejherowo: Monter stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 58924 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie , ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6776300, 6776334, faks 58 6776333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pupwejherowo.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monter stolarki okiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi szkoleniowej dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wejherowie w zakresie: Monter stolarki okiennej finansowanej ze środków Funduszu Pracy, programów Funduszu Pracy oraz środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 1.1.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 oraz Działanie 5.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020). Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie spełnienia warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie spełnienia warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ oraz złożenie wraz z ofertą wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat w zakresie objętym specyfikacją, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie spełnienia warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie spełnienia warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ oraz złożenie wraz z ofertą wykazu osób - kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie spełnienia warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 25
  • 3 - Doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń z obszaru zlecanego lub powierzanego szkolenia - 10
  • 4 - Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową - 10
  • 5 - Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w następującym zakresie: 1) Zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z okoliczności występujących po stronie Zamawiającego będących wynikiem: a) niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, c) skierowania mniejszej liczby uczestników, wynikające z braku gotowości bezrobotnych do podjęcia szkolenia. 2) Wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a) zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał wymagania wskazane w SIWZ, b) zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ, c) zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach, d) zmiany terminu zakończenia szkolenia w uzasadnionych przypadkach. Wyrażenie zgody na powyższe zmiany (wymienione w pkt 2 a-d) jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. 3) W przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na niewywiązywanie się osoby przeprowadzającej szkolenia w należyty sposób z powierzonych jej zadań, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany wskazanej osoby i zastąpienia jej przez osobę posiadającą co najmniej takie same kwalifikacje. 4) Zmiany przepisów prawnych, a w szczególności zmiany stawki VAT. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym prawem. 5) Zmiany dokumentacji, m.in. suplementu, harmonogramu szkolenia - jeżeli przyczyny są obiektywne i których nie można było wcześniej przewidzieć (np. zmiana przepisów prawnych, zmiana uczestników, zmiana źródła finansowania). 6) Przedłużenia terminu szkolenia spowodowanego wystąpieniem trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających obecność uczestników na szkoleniu. W takim przypadku w dniu wystąpienia zjawiska atmosferycznego zajęcia szkoleniowe, za zgodą Zamawiającego zostaną odwołane, a termin przeprowadzenia szkolenia zostanie przedłużony o ilość dni szkoleniowych, w których zajęcia się nie odbywały.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wejherowo.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie ul. I Brygady Pancernej WP 32 - pokój 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie ul. I Brygady Pancernej WP 32 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest m.in ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 1.1.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 oraz Działanie 5.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.