Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-17
Łódź: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
Numer ogłoszenia: 58924 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 2 w Łodzi , ul. J. I. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6750692, 689.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 23 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 23 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 24 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 10, a załącznik nr 25 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 11 do 23. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 23 pakiety (części); Pakiet nr 1 - odczynniki, kontrole i akcesoria do analizatora biochemicznego Metrolab 2300 GL, Pakiet nr 2 - pack odczynnikowo-ściekowy i akcesoria do analizatora elektrolitów BMI ISE, Pakiet nr 3 - paski DIRUI H-10 i kontrole pasków do analizatora DIRUI H 100, Pakiet nr 4 - testy POCT, Pakiet nr 5 - odczynniki, kontrole i akcesoria do koagulometru optycznego K-3002 optic, Pakiet nr 6 - odczynniki serologiczne, Pakiet nr 7 - odczynniki chemiczne, Pakiet nr 8 - drobny sprzęt laboratoryjny, Pakiet nr 9 - odczynniki, kontrole i akcesoria do analizatora hematologicznego Pentra 60, Pakiet nr 10 - pack odczynnikowo-ściekowy, kontrole i akcesoria do analizatora równowagi kwasowo-zasadowej Rapidpoint 340), Pakiet nr 11 - dostawy jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych, Pakiet nr 12 - dostawy szpitalnych materiałów papierowych, Pakiet nr 13 - dostawy rękawic chirurgicznych, Pakiet nr 14 - dostawy pojemników na odpady medyczne, Pakiet nr 15 - dostawy środków dezynfekcyjnych, Pakiet nr 16 - dostawy jednorazowych środków ochrony osobistej, Pakiet nr 17 - dostawy urządzeń do zamkniętego systemu pobierania krwi, Pakiet nr 18 - dostawy urządzeń do nakłuwania żył i przetaczania płynów, Pakiet nr 19 - dostawy pieluchomajtek, Pakiet nr 20 - dostawy materiałów opatrunkowych (gaza, kompresy jałowe i niejałowe, opaski dziane i elastyczne, opaski gipsowe, podkłady podgipsowe), Pakiet nr 21 - dostawy hemostatyków wchłanialnych, Pakiet nr 22 - dostawy materiałów opatrunkowych (przylepce i plastry z opatrunkiem), Pakiet nr 23 - dostawy opatrunków specjalistycznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2, 33.14.10.00-0, 33.19.80.00-4, 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-9, 18.42.43.00-0, 34.92.84.80-6, 33.63.16.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.77.20.00-2, 33.14.00.00-3, 33.14.14.10-4, 33.14.11.12-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umownych w zakresie: 1/ ceny mogą ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, bądź w przypadku wprowadzenia lub zmiany cen urzędowych na wyroby medyczne przez stosowne przepisy. 2/ dopuszcza się zmianę wielkości opakowań określonych w załączniku nr 1 do umowy jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu i akceptacji powyższego przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany przeliczyć cenę wyrobu medycznego odpowiednio do nowego opakowania, przy czym przeliczona cena nie może być wyższa od ceny katalogowej nowego opakowania. 3/ Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktów po cenach jednostkowych niższych niż określone w załączniku nr 1 do niniejszej umowy (np. w wyniku promocji lub zastosowania przez Wykonawcę korzystnych dla Zamawiającego upustów).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 2 w Łodzi, ul. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Nr 2 w Łodzi, ul. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź, Sekretariat Główny Jednostki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - odczynniki, kontrole i akcesoria do analizatora biochemicznego Metrolab 2300 GL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowym przeglądem technicznym urządzenia, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - pack odczynnikowo-ściekowy i akcesoria do analizatora elektrolitów BMI ISE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowym przeglądem technicznym urządzenia, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - paski DIRUI H-10 i kontrole pasków do analizatora DIRUI H 100.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowym przeglądem technicznymi urządzenia, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - testy POCT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - odczynniki, kontrole i akcesoria do koagulometru optycznego K-3002 optic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowym przeglądem technicznym urządzenia, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - odczynniki serologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - odczynniki chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.55.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - odczynniki, kontrole i akcesoria do analizatora hematologicznego Pentra 60.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowym przeglądem technicznym urządzenia, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - pack odczynnikowo-ściekowy, kontrole i akcesoria do analizatora równowagi kwasowo-zasadowej Rapidpoint 340.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowym przeglądem technicznym urządzenia, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - dostawy jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - dostawy szpitalnych materiałów papierowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - dostawy rękawic chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - dostawy pojemników na odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - dostawy środków dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi środków dezynfekcyjnych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 15 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - dostawy jednorazowych środków ochrony osobistej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 16 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - dostawy urządzeń do zamkniętego systemu pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 17 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - dostawy urządzeń do nakłuwania żył i przetaczania płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 18 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.12.20-8, 33.19.41.20-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - dostawy pieluchomajtek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 19 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - dostawy materiałów opatrunkowych (gaza, kompresy jałowe i niejałowe, opaski dziane i elastyczne, opaski gipsowe, podkłady podgipsowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - dostawy hemostatyków wchłanialnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 21 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - dostawy materiałów opatrunkowych (przylepce i plastry z opatrunkiem).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 22 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - dostawy opatrunków specjalistycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załączniki nr 23 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiane wyroby muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z odpowiednimi przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu na jego żądanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.