To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Pszczyna: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś).
Numer ogłoszenia: 58937 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105178 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: Łąka i Poręba wchodzących w skład jednostki ewidencyjnej Pszczyna (wieś).a.powierzchnie obrębów: obręb Łąka ok. 1180 ha, obręb Poręba ok. 850 ha.b.liczba działek: obręb Łąka w części opisowej są 3683 działki, w części graficznej 3681 działek 2 działki są bez właściwej geometrii w rozumieniu systemu. Obręb Poręba w części opisowej są 1394 działki, w części graficznej 1394 działki, 6 działek jest bez właściwej geometrii w rozumieniu systemu i 7 działek nie jest ujawnionych w części opisowej.budynki : Obręb Łąka - w części opisowej są ujawnione 1872 budynki, w części graficznej 1825 budynków, budynki bez geometrii to 49 przypadków. Obręb Poręba w części opisowej są ujawnione 604 budynki, w części graficznej jest 596 budynków, 8 budynków nie ma właściwej geometrii w rozumieniu systemu.2.Zakres prac przewidzianych do wykonania:I ETAP - Prace polowe: a.Porównanie treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie dla wszystkich działek ewidencyjnych dla potrzeb weryfikacji rodzajów i zasięgów użytków gruntowych dla działek zabudowanych oraz użytków gruntowych pozostałych (wszystkich), o których mowa w załączniku nr 6 do rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( w tym Ls, Lz, Ws, Wp, W, Wsr, N, dr, S,); ze szczególnym zwróceniem uwagi na te działki, które system w synchronizacji uproszczonej wskazuje jako działki z rozbieżnościami w klasoużytkach i rodzaj tych rozbieżności generuje.b.Wywiad terenowy.c.Pomiar uzupełniający, wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, należy objąć wszystkie zmiany w zasięgu użytków gruntów zabudowanych i zurbanizowanych, zasięgi wykonywanej kontrolnej jednostkowej klasyfikacji gleboznawczej dla pozostałych gruntów, budynki w celu poprawienia ich geometrii oraz ujawnienia w bazie ewidencji gruntów i budynków z odpowiednim statusem.II ETAP Prace pozostałe:a.Doprowadzenia do zgodności danych ujawnionych w dziale I ksiąg wieczystych z danymi ujawnionymi w bazie ewidencji gruntów i budynków, zastąpienia oznaczeń ksiąg papierowych oznaczeniami ksiąg elektronicznych oraz wyszukanie ksiąg właściwych dla działek, które nie mają przyporządkowanych w bazie ewidencyjnej oznaczeń ksiąg wieczystych. b.Weryfikacja i uzupełnienie w bazie ewidencyjnej brakujących numerów PESEL, imion rodziców na podstawie wszystkich analizowanych ksiąg wieczystych oraz aktów notarialnych będących w dyspozycji Zamawiającego w ilości wskazanej na stronie drugiej warunków technicznych (załącznik nr 1 do siwz).c.Uzupełnienie brakujących osi dróg i ulic w rozumieniu ustawy o drogach publicznych, weryfikacji nazw i przebiegu osi dróg i ulic już istniejących w bazie oraz przypisania działkom leżącym w pasach drogowych nazw dróg i ulic, identyfikatora zgodnego z rejestrem TERYT oraz numerów ewidencyjnych dróg i ulic.d.Przypisanie działkom zajętym przez cieki wodne (rzeki, potoki, strumienie itp.) nazw własnych cieków.e.Usunięcie rozbieżności generowanych przez system (synchronizacja uproszczona) dla działek, budynków i klasoużytków.f.Doprowadzenie do zgodności z wymogami znowelizowanego w 2015 roku rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków atrybutów opisowych dla punktów granicznych.g.Uporządkowanie bazy podmiotów ewidencyjnych (właścicieli) i następnie scalenie jednostek rejestrowych.h.Przeniesienie do bazy ewidencyjnej danych z dokumentacji posiadanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Pszczynie i administracji architektoniczno-budowlanej do kartotek budynków pełnej możliwej do pozyskania informacji dotyczącej budynków (decyzji, roku zakończenia budowy, rozbiórek, ilość izb, rodzaj budynku mieszkalny jednorodzinny, wielorodzinny itp. informacji wymaganej rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków) oraz opracowanie odpowiednich wykazów zmian i zaktualizowanie bazy pozyskanymi danymi.i.Weryfikacja ujawnionych w bazie ewidencyjnej numerów NIP dla gospodarstw rolnych na podstawie państwowego rejestru oraz dopisanie numerów brakujących.j.Uporządkowanie grup rejestrowych, zgodnie z wymogami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. k.Wyłożenie zmodyfikowanej bazy do publicznego wglądu w siedzibie starostwa w postaci projektu operatu opisowo-kartograficznego oraz sprawdzenie w terenie zasadności zgłoszonych uwag oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji niezbędnej do załatwienia złożonych zarzutów do ujawnionych danych.3.Zamawiający informuje, że rejestr ewidencji gruntów i budynków prowadzony jest w bazie Zamawiającego w programie Ewid2007v.9 Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia danych w siedzibie Zamawiającego w w/w systemie.4.Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres prac opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ: Warunki Techniczne.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień Publicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOKART-INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOKART-INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- GEOKART - International Sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 44, 35-113 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182040,00
Oferta z najniższą ceną: 182040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 294339,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Dostosowanie pomieszczeń VIII i IX piętra budynku Szpitala Joannitas w Pszczynie przy ul. Antesa 11 w Pszczynie dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno- Opiekuńczego
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- ZP/14/2025_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
- "Rozbudowa ul. Jelenia w Jankowicach"
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w Mieście Gdańsku
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.