Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-09-18
Ogłoszenie nr 589429-N-2017 z dnia 2017-09-18 r.
Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna": Zorganizowanie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na obszarze Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna" (III)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna", krajowy numer identyfikacyjny
27110999400000, ul.
ul. Piłsudskiego
4
,
32500
Chrzanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 232 908, e-mail
sekretariat@mzgk.chrzanow.pl, faks
326 232 908.
Adres strony internetowej (URL): http://mzgk.chrzanow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
związek międzygminny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://mzgk.chrzanow.pl/ (zakładka: Zamówienia publiczne)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://mzgk.chrzanow.pl/ (zakładka: Zamówienia publiczne)
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na obszarze Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna" (III)
Numer referencyjny:
KGO.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na obszarze Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna": - dla mieszkańców sektora II (gmina Libiąż); - dla mieszkańców sektora III (gmina Trzebinia); oraz przekazywanie zebranych odpadów komunalnych do zagospodarowania lub unieszkodliwienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Punkty Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwane dalej PSZOK) będą miejscami zbiórki i czasowego magazynowania odpadów selektywnie zebranych, zawartych we frakcji odpadów komunalnych, dostarczanych przez osoby zamieszkujące nieruchomości położone na obszarze Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna" (zwanego dalej Związkiem). Odpady zebrane w PSZOK będą przekazywane do podmiotów uprawnionych do ich odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Szacowana roczna ilość odpadów przekazywanych do PSZOK wyniesie: - ok. 86 Mg z sektora Sektorze II (gmina Libiąż) , w tym: 2 Mg odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i terenów zieleni, w tym choinki, 38 Mg odpady budowlane i rozbiórkowe (m.in. gruz ceglany, odpady z materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia w tym umywalki, muszle ustępowe, wanny itp., usunięte tynki, tapety, okleiny, odpady styropianowe, stolarka budowlana obejmująca m.in. ościeżnice drzwiowe i okienne, drzwi i okna), z wyłączeniem odpadów zawierających azbest, pochodzące z drobnych remontów i napraw wykonywanych systemem gospodarczym z nieruchomości zamieszkałych - ok. 254 Mg z sektora III (gmina Trzebinia), w tym: 2 Mg odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i terenów zieleni, w tym choinki, 149 Mg odpady budowlane i rozbiórkowe (m.in. gruz ceglany, odpady z materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia w tym umywalki, muszle ustępowe, wanny itp., usunięte tynki, tapety, okleiny, odpady styropianowe, stolarka budowlana obejmująca m.in. ościeżnice drzwiowe i okienne, drzwi i okna), z wyłączeniem odpadów zawierających azbest, pochodzące z drobnych remontów i napraw wykonywanych systemem gospodarczym z nieruchomości zamieszkałych. Szacowana ilość odpadów została podana w oparciu o dotychczasowe ilości odpadów dostarczonych do PSZOK od mieszkańców. Ilości odpadów, które mogą zostać oddane do PSZOK nie są zależne od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb mieszkańców.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90533000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 397713,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Określenie warunków: Warunek ten będzie spełniony, jeśli Wykonawca: a) będzie posiadał
aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych i odpadów komunalnych
niebezpiecznych, wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów, o
którym mowa w art. 41 ust. 1 lub w art. 232 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dla
lokalizacji, gdzie ma zamiar prowadzić PSZOK, położonej na terenie którejkolwiek z gmin członkowskich Związku; b) będzie posiadał wpis do rejestru
podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez właściwy
organ, o którym mowa w ustawie o odpadach. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania
wymagań opisanych w pkt 1) przez cały okres realizacji umowy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca: posiada środki finansowe
lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: 50.000 zł, dla każdego sektora odrębnie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten będzie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje obecnie (w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 zadanie z zakresu selektywnego zbierania odpadów.
Wymagana przez Zamawiającego ilość odpadów zebranych w tym okresie (w ramach jednego lub
więcej zadań) wynosi: a) dla Sektora II: nie mniej
niż 50 Mg łącznie b) dla Sektora III: nie mniej niż 130 Mg łącznie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeśli Wykonawca: a) będzie
dysponował nieruchomością, na której będzie prowadzony PSZOK, spełniającą wymagania
opisane w SIWZ, zlokalizowaną na terenie którejkolwiek z gmin członkowskich Związku tj. Chrzanów, Libiąż, Trzebinia; b)
będzie dysponował: - wagą umożliwiającą określenie ilości przyjmowanych w punkcie odpadów wielkogabarytowych (np. mebli, opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego); - wagą
analityczną z dokładnością do 0,1 kg na odpady małych gabarytów i małej wadze (np. leki, baterie, termometry); c) będzie dysponował odpowiednią ilością i rodzajami pojemników i kontenerów,
gwarantującą selektywne zbieranie różnych frakcji odpadów komunalnych przyjmowanych przez
PSZOK, przy czym: - będzie dysponował odpowiednio przystosowanymi i oznakowanymi
pojemnikami do magazynowania odpadów niebezpiecznych (np. olejów, rozpuszczalników, farb,
alkaliów, termometrów rtęciowych, smarów, kwasów, baterii, akumulatorów, przeterminowanych
leków, zużytych tonerów i tuszy drukarskich, świetlówek); - będzie dysponował odpowiednio
przystosowanymi i oznakowanymi pojemnikami lub regałami do magazynowania zużytego sprzętu
elektrycznego i elektronicznego; d) będzie dysponował odpowiednio przystosowanymi i
oznakowanymi pojemnikami lub wydzielonymi boksami do magazynowania odpadów
budowlanych i rozbiórkowych oraz odpadów zielonych.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności: - kopię zezwolenia na zbieranie odpadów wydane przez organ właściwy
ze względu na miejsce zbierania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 lub w art. 232 ust. 1
ustawy o odpadach, co najmniej dla odpadów o kodach wymienionych w SIWZ; - oświadczenie o
wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
prowadzonego przez właściwy organ; b) W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający
żąda: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym: o co najmniej
1 zadania z zakresu selektywnego zbierania odpadów w ilości odpowiedniej dla danego Sektora,
wskazanej w pkt 3.1 SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. c) W celu
potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób
zdolnych do wykonania zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu
nieruchomością, na której będzie prowadzony PSZOK, spełniającą wymagania opisane w punkcie
3.3 SIWZ; - oświadczenie o dysponowaniu wagami
oraz odpowiednio przystosowanymi do zbierania odpadów i oznakowanymi pojemnikami lub
kontenerami, regałami, boksami wymaganym w punkcie 3.4 SIWZ; d) w celu potwierdzenia
sytuacji ekonomiczno-finansowej: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
Wykonawcy w wysokości co najmniej 50.000,00 zł dla każdego sektora, wystawioną nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty wykonawcy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ 2. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy) - wzór załącznik nr 4 SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Sektor II 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Sektor III 6.000,00 zł,
(słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto za pełen okres świadczenia usługi (24 m-ce) | 90,00 |
Dodatkowe godziny otwarcia PSZOK | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje ewentualne zmiany postanowień umowy w poniżej wskazanych sytuacjach: a) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług; - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmian wymienionych w ppkt a) będzie złożenie przez Wykonawcę do Zamawiającego pisemnego wniosku, w którym należy wykazać rzeczywisty wpływ zmian na zwiększenie kosztów realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający w oparciu o wniosek Wykonawcy oceni, czy wykazano rzeczywisty wpływ zmian na wzrost kosztów realizacji umowy. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie netto, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy pozostanie bez zmian, natomiast wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie za część prac wykonywanych po terminie wprowadzenia zmiany. W przypadku zmian o których mowa w tirecie drugim i trzecim ppkt a) wynagrodzenie ulegnie stosownym zmianom za część prac wykonywanych po terminie wprowadzenia zmiany. b) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zamówienia. Zmiany w treści umowy, o których mowa w ppkt a) i b) wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone w przypadku, gdy Strony zgodnie uznają, że zaszły wskazane w niniejszym paragrafie umowy okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Część oferty, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem "Zastrzeżona część oferty". Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-26, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zorganizowanie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na obszarze Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna" - dla mieszkańców sektora II (gmina Libiąż) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 177499,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto za pełen okres świadczenia usługi (24 m-ce) | 90,00 |
Dodatkowe godziny otwarcia PSZOK | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zorganizowanie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na obszarze Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna" - dla mieszkańców sektora III (gmina Trzebinia) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90533000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 220215,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto za pełen okres świadczenia usługi (24 m-ce) | 90,00 |
Dodatkowe godziny otwarcia PSZOK | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. Zagospodarowanie terenów przemysłowych - składowisko odpadów wydobywczych Matylda z przyległym zbiornikiem wodnym
- Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów.
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa aparatów USG
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji ściany szczytowej wraz wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Ekonomiczno Chemicznych w Trzebini"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Usługi związane z odbiorem odpadów w 2025 r. - zamówienie udzielane w częściach.
- Utworzenie i prowadzenie na terenie Miasta Złotów Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i zbieranych selektywnie z siedzib Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego"
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Nowa Ruda"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.