Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-21
Limanowa: Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem wyposażenia do pracowni mechanicznej, elektromechaniki pojazdów samochodowych oraz pracowni samochodowej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
Numer ogłoszenia: 58947 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 37 800, faks 18 33 37 880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem wyposażenia do pracowni mechanicznej, elektromechaniki pojazdów samochodowych oraz pracowni samochodowej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem wyposażenia do pracowni mechanicznej, elektromechaniki pojazdów samochodowych oraz pracowni samochodowej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, w ramach projektu Przebudowa i wyposażenie placówek kształcenia zawodowego powiatu limanowskiego jako wzmocnienie oferty Południowomałopolskiej Sieci Edukacji Zawodowej, realizowanego ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych, Schemat B: Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na 5 zadań częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 43.80.00.00-1, 38.54.00.00-2, 38.54.80.00-8, 31.70.00.00-3, 48.00.00.00-8, 39.16.20.00-5, 38.50.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 900.00 PLN (słownie: dziewięćset 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój Kasy (Wydz. Finansowy), IV piętro, budynek A. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty,wniesienia wadium (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w przedłożonym do oferty wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) wykonał co najmniej 2 dostawy: 1) urządzeń mechanicznych o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia o wartości 70 000 zł każda dostawa- w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 2) urządzeń o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia o wartości 20 000 zł każda - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2. 3) programów komputerowych z danymi pojazdów- w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 3. 4) urządzeń o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia o wartości 80 000 zł każda dostawa- w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 4, 5) urządzeń o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia o wartości 15 000 zł każda dostawa- w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 5, Spełnianie warunku Wykonawca wykaże przedkładając wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa w przypadku: a: zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające realizację zamówienia, b: innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,. 2) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, c) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, d) zmianie uległy stawki podatku VAT, e) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, f) wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z funduszy UE. g) zmiany zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji, h) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, i) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, j) zmiana miejsca dostawy, k) zmiany modelu oferowanego urządzenia na urządzenie o parametrach nie gorszych od zamawianego, np. w przypadku wycofania z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, l) zmiany parametrów dostawy w przypadku obniżenia kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację, konserwację serwis (materiały eksploatacyjne). m) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów n) przedłużenie terminu lub poprawienie warunków gwarancji. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 233, II piętro, budynek B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna, I piętro, budynek B..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych, Schemat B: Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń do pracowni mechanicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem (postawieniem w stan gotowości) do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Zygmunta Augusta 8, 34 - 600 Limanowa, fabrycznie nowych urządzeń mechanicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę: 1) przecinarki taśmowej do metali - 1 szt. 2) wiertarko - gwinciarki - 2 szt. 3) ręcznej walcarki do blach, prętów i kształtowników - 1 szt. 4) szlifierki taśmowej do metali - 2 szt. 5) ręcznej giętarki do blach i prętów i kształtowników - 1 szt. 6) giętarki do profili, kształtowników, prętów i rur z wyposażeniem - 1 szt. 7) prasy warsztatowej bramowej hydraulicznej - 1 szt. 8) nożyc uniwersalnych do metalu - 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie wskazanego personelu w siedzibie jednostek do których odbywać się ma dostawa, w zakresie obsługi urządzeń. Do urządzeń winna być dołączona instrukcja obsługi i dokumentacja techniczna w języku polskim. Wymagany okres gwarancji dla urządzeń - min 24 miesiące dla urządzeń określonych w pkt: 1), 4), 6) , dla pozostałych urządzeń - 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie Opis - zadanie nr 1. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne, Wykonawca może zaoferować urządzenie o parametrach co najmniej takich jak wskazano w opisie lub lepszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 38.54.00.00-2, 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń: Tester do diagnostyki elektroniki pokładowej pojazdów oraz Zestaw mierników do pomiarów elektrycznych do pracowni elektromechaniki pojazdów samochodowych w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem (postawieniem w stan gotowości) fabrycznie nowych urządzeń do pracowni elektromechaniki pojazdów samochodowych w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, ul. Zygmunta Augusta 8, 34 - 600 Limanowa. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) testera do diagnostyki elektroniki pokładowej pojazdów, - 1 komplet, 2) zestawu mierników do pomiarów elektrycznych - 1 komplet, w tym: multimetr samochodowy, oscyloskop samochodowy, elektroniczny detektor gazów. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie wskazanego personelu w siedzibie jednostki do której odbywać się ma dostawa, w zakresie obsługi urządzeń. Do urządzeń winna być dołączona instrukcja obsługi i dokumentacja techniczna w języku polskim. Wymagany okres gwarancji dla urządzeń - min 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie Opis - zadanie nr 2. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne, Wykonawca może zaoferować urządzenie o parametrach co najmniej takich jak wskazano w opisie lub lepszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.80.00-8, 31.70.00.00-3, 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa programu komputerowego z danymi technicznymi pojazdów oraz symulacją obwodów elektrycznych i elektronicznych do pracowni elektromechaniki pojazdów samochodowych w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem (postawieniem w stan gotowości) programu komputerowego z danymi technicznymi pojazdów oraz symulacją obwodów elektrycznych i elektronicznych do pracowni elektromechaniki pojazdów samochodowych w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie wskazanego personelu w siedzibie jednostki do której odbywać się ma dostawa, w zakresie obsługi programu. Wymagany okres gwarancji dla urządzeń - min 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie Opis - zadanie nr 3. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne, Wykonawca może zaoferować urządzenie o parametrach co najmniej takich jak wskazano w opisie lub lepszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń do pracowni samochodowej - zajęcia teoretyczne w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem (postawieniem w stan gotowości) fabrycznie nowych urządzeń do pracowni samochodowej - zajęcia teoretyczne w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących ul. Zygmunta Augusta 8, 34 - 600 Limanowej. Przedmiotem dostawy będzie: 1) stanowisko do diagnozowania elektrotechniki i elektroniki samochodowej - 1 szt. 2) zestaw panelowy Pneumatyka- 1 szt. 3) stanowisko demonstracyjne System Common Rail - 1 szt. 4) stanowisko demonstracyjne ABS/ASR system regulacji siły hamowania - 1 szt. 5) zestaw panelowy Układy zapłonowe pojazdu- 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie wskazanego personelu w siedzibie jednostki do której odbywać się ma dostawa, w zakresie obsługi urządzeń. Do urządzeń winna być dołączona instrukcja obsługi i dokumentacja techniczna w języku polskim. Wymagany okres gwarancji dla urządzeń - min 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie Szczegółowy opis - zadanie nr 4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne, Wykonawca może zaoferować urządzenie o parametrach co najmniej takich jak wskazano w opisie lub lepszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń: Testery do diagnostyki elektroniki pokładowej pojazdów samochodowych do pracowni samochodowej - zajęcia teoretyczne w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem (postawieniem w stan gotowości) fabrycznie nowych urządzeń do pracowni samochodowej - zajęcia teoretyczne w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących ul. Zygmunta Augusta 8, 34 - 600 Limanowej. Przedmiotem dostawy będzie: 1) czytnik kodów usterek układów elektronicznych pojazdów - 1 szt. 2) modułowe stanowisko diagnostyczne - 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie wskazanego personelu w siedzibie jednostki do której odbywać się ma dostawa, w zakresie obsługi urządzeń. Do urządzeń winna być dołączona instrukcja obsługi i dokumentacja techniczna w języku polskim. Wymagany okres gwarancji dla urządzeń - min 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie Opis - zadanie nr 5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne, Wykonawca może zaoferować urządzenie o parametrach co najmniej takich jak wskazano w opisie lub lepszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 38.50.00.00-0, 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artykułów spożywczych różnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.