Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-08-25
Og³oszenie nr 589507-N-2019 z dnia 2019-08-25 r.
Gmina Tyszowce: Odbudowa drogi gminnej nr 111502 L od km 0+390 do km 1+370 w miejscowo¶ci Mikulin, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2016 r
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tyszowce, krajowy numer identyfikacyjny
95036905000000, ul.
ul. 3 Maja
8
,
22-630
Tyszowce, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
084 661 93 15, , e-mail
tyszowce@tyszowce.pl, , faks
084 661 21 29.
Adres strony internetowej (URL): umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Na podstawie Art. 10c. 1. PZP Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej przy sk³adaniu ofert, tote¿ sk³adanie oferty odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz.2188 z pó¼n. zm. ), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Odbudowa drogi gminnej nr 111502 L od km 0+390 do km 1+370 w miejscowo¶ci Mikulin, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2016 r
Numer referencyjny:
ZP. 271.07.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Odbudowa drogi gminnej nr 111502 L od km 0+390 do km 1+370 w miejscowo¶ci Mikulin, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2016 r" -polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych drogowych-odbudowy odcinka drogi gminnej po³o¿onej w Mikulinie. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, wzmocnienie istniej±cej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu, mieszank± mineraln± 0-31,5, roboty nawierzchniowe w technologii mas bitumicznych (w-wa ¶cieralna) , odmulenie rowów i przepustu, korekta poboczy gruntowych, oznakowanie pionowe, roboty wykoñczeniowe. Szczegó³owy rodzaj robót oraz ich pe³ny zakres zosta³ okre¶lony w dokumentacji stanowi±cej (Za³±cznik Nr 10 i 11 do SIWZ), w sk³ad której wchodz±: - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - przedmiar robót. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia i materia³y na okres 36 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego. Zamawiaj±cemu przys³uguj± pe³ne uprawnienia z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne wynikaj±ce z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam okre¶lonych - niezale¿nie od uprawnieñ z tytu³u gwarancji. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, t.j. wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych: - operatorzy koparki lub koparko- ³adowarki, - pracownicy fizyczni wykonuj±cy prace budowlane objête zakresem zamówienia
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233140-2 |
45233142-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót, w przypadku wyst±pienia mo¿liwo¶ci prawnych i finansowych wykonania nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej nr 111502L w km: 0+200÷0+390 wraz z korekt± poboczy gruntowych. Pozwoli to wykonaæ ca³y zakres likwidacji skutków klêsk ¿ywio³owych jaka wyst±pi³a na tej drodze w 2016 r. Zamówienia te zostan± udzielone na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, tj; te same stawki za wykonanie poszczególnych elementów robót: - przedmiar robót- poz. 6- Roboty ziemne- 1 m3 z odwiezieniem na odl. 3 km, - przedmiar robót- poz. 10- Nawierzchnia z mieszanki mineralno- bitumicznej grysowej o grubo¶ci 5 cm (w-wa ¶cieralna)= 1 m2.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-11-15
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-11-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
posiada ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 250 000,00 z³. lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimaln± 250 000,00 z³,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmuj±ce: budowê, przebudowê lub rozbudowê drogi publicznej z wykonaniem nawierzchni mineralno-bitumicznej, o warto¶ci wykonanych robót co najmniej 300 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych), z podaniem daty wykonania roboty budowlanej oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane.
2) skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
- jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W postêpowaniu nie ma zastosowania art 24aa Pzp. Wszystkie dokumenty sk³adane s± razem z ofert±.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W postêpowaniu nie ma zastosowania art 24aa Pzp. Wszystkie dokumenty sk³adane s± razem z ofert±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy nie wymagadokumentów
W postêpowaniu nie ma zastosowania art 24aa Pzp. Wszystkie dokumenty sk³adane s± razem z ofert±.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; 1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wszyscy Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: W zwi±zku z niestosowaniem art. 24aa ust.1 ustawy Pzp w przedmiotowym postêpowaniu, wszystkie wymagane dokumenty winny byæ z³o¿one razem z ofert±. 1.1. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. (Wed³ug wzoru na za³±czniku nr 2 do SIWZ) 1.1.1. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w tym punkcie. 1.2. Zobowi±zanie innego podmiotu, albo inny dokument, s³u¿±cy wykazaniu udostêpnienia wykonawcy potencja³u przez podmiot inny w zakresie okre¶lonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, stanowi potwierdzenie, ¿e okre¶lony potencja³ dla wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zosta³ wykonawcy faktycznie udostêpniony tote¿ powinno byæ z³o¿one z ofert±. (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ). 1.3. Aktualne na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia i dokumenty: 1.3.1. potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: - informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy (250 tys. z³) , w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa wy¿ej, zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez wykonawcê innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej "ustaw±". 1.3.2. potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej, tj; - wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej o warto¶ci min. 300 000,00 z³. brutto (budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej z wykonywaniem nawierzchni w technologii mas bitumicznych) wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. (wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ). - wykaz osób, (1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych) skierowanej przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania t± osob± (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, nale¿y z³o¿yæ ni¿ej wymienione dokumenty : Razem z ofert±; 2.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (wg wzoru na za³±czniku nr 3 do SIWZ) 2.1.1. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu w tym punkcie. 2.1.2. Na ¿±danie zamawiaj±cego, wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu w tym punkcie.(wg wzoru na za³±czniku nr 7 do SIWZ) 3. Dokumenty s± sk³adane w oryginale lub kopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê lub osobê upowa¿nion±, z zachowaniem sposobu reprezentacji. 4. O¶wiadczenia, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r poz. 1126) dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o z³o¿onych ofertach, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu; 2.2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (informacja po otwarciu ofert) przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 6.5. Dokumenty, o których mowa w rozporz±dzeniu j.w. inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 4, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 6.6. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, je¿eli zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570, z pó¼n. zm.). 6.7. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentu, który okre¶la w szczególno¶ci (za³. nr 6 do SIWZ) 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 8. Dokumenty dodatkowe w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust.2 ustawy Pzp).Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy i wykonanie umowy. 9. Dokumenty wykonawcy maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza RP. 9.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu., 9.2. Wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej zgodnie z opisem w punkcie 6.1.3 2) (wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ). 9.3. Wykaz osób zgodnie z opisem w punkcie 6.1.3 2) (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ). 9.4. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Oferta musi zawieraæ oprócz dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia: - formularz ofertowy sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 1 do SIWZ, - o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ wed³ug wzorów stanowi±cych odpowiednio za³±cznik Nr 2 i 3 do SIWZ, - pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie), o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, - zobowi±zanie podmiotu trzeciego je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (za³±cznik nr 6 do SIWZ) - dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium, je¿eli zabezpieczone jest w przypadku innym ni¿ w gotówce.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w kwocie 8000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy 00/100 z³)
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku
nastêpuj±cych formach, wg uznania Wykonawcy:
a. pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy nr 53962000050000877420000350 w Banku Spó³dzielczym w £aszczowie z adnotacj±: "Wadium na: ZP. 271.07.2019"
b. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Wadium wnoszone w w/w formie powinno byæ wystawione na Zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, oraz bezwzglêdnie musi wskazywaæ termin jego wa¿no¶ci.
Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne, bezwarunkowe i na pierwsze ¿±danie zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin p³atno¶ci | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania Umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze Stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej, 2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych Przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych Przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji; 4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, 5) przed³u¿enia terminu wykonania w zakresie niezbêdnym wynikaj±cym z konieczno¶ci wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, 6) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê Przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy, 7) pó¼niejszego przekazania placu budowy przez Zamawiajacego (po 30 wrze¶nia 2019 r.) z powodu braku umowy z Wojewod± Lubelskim na dofinansowanie przedmiotowego zamówienia. 8) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, 8) zastosowania robót zamiennych. Strona wnioskuj±ca o zmianê postanowieñ niniejszej umowy w zwi±zku z potrzeb± zastosowania robót zamiennych zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia takiej konieczno¶ci wraz z wycen± ewentualnych zmian w odniesieniu do wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy winien byæ z³o¿ony w formie pisemnej. Konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, zachodzi w sytuacji, gdy: a. materia³y budowlane, przewidziane w umowie do wykonania zamówienia, nie mog± byæ u¿yte przy realizacji inwestycji z powodu braku mo¿liwo¶ci zakupu lub zast±pienia ich innymi materia³ami budowlanymi, b. w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nast±pi³a zmiana przepisów prawa budowlanego, c. w czasie realizacji budowy zmieni± siê warunki techniczne wykonania robót budowlanych, d. w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia zaistnia³a konieczno¶æ zastosowania innych materia³ów budowlanych b±d¼ innej technologii wykonania robót. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami Umowy. 3.Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania przez strony. 4. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji dotycz±cych nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a tak¿e informacje dotycz±ce ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach.( Art. 8 ust. 3 Pzp).
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzeg³ nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania, ¿e nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom postêpowania, musz± byæ oznaczone przez Wykonawcê klauzul± "Informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji". Wykonawca nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert musi wykazaæ, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa, w szczególno¶ci okre¶laj±c, w jaki sposób zosta³y spe³nione przes³anki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicê przedsiêbiorstwa stanowi okre¶lona informacja, je¿eli spe³nia ³±cznie trzy warunki: ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiêbiorstwa lub jest to inna informacja maj±ca warto¶æ gospodarcz±, nie zosta³a ujawniona do wiadomo¶ci publicznej
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-09-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Burmistrz Tyszowiec/; ? inspektorem ochrony danych osobowych w /Urzêdzie Miejskim w Tyszowcach/ jest /Wojciech Baj, / *; tel. 84 6612128, e-mail: w.baj@tyszowce.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /ZP.271.07.2019 Odbudowa drogi gminnej nr 111502 L od km 0+390 do km 1+370 w miejscowo¶ci Mikulin, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2016 r / prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n. zm.), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowo¶ci Bielawy
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Warszówek
- Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji wraz z renowacj± i konserwacj± istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieæ kanalizacji sanitarnej w ¯elazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±, drogow± i ogrodzeniem, przy ul. Tadeusza Boya-¯eleñskiego w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi gminnej nr 000518F ul. Ko¶cielna w Bojad³ach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.