Ogłoszenie z dnia 2020-09-25
Ogłoszenie nr 589565-N-2020 z dnia 2020-09-25 r.
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.: Remont dla odnowienia klasy 6 sztuk stalowych pontonów dystansowych stanowiących własność Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., krajowy numer identyfikacyjny
19192057700000, ul.
ul. Rotterdamska
9
,
81-337
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 6274036, e-mail
przetargi@port.gdynia.pl, faks
58 6274578.
Adres strony internetowej (URL): www.port.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.port.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.port.gdynia.pl, zakładka "Przetargi/Przetargi nieelektroniczne"
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.port.gdynia.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W zamkniętej i nieprzejrzystej kopercie opisanej w sposób wskazany w Rozdziale XI ust. 10. SIWZ.
Adres:
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska 9, Kancelaria Ogólna (parter), pokój nr 20.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dla odnowienia klasy 6 sztuk stalowych pontonów dystansowych stanowiących własność Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A."
Numer referencyjny:
ZTU-227/SIWZ-29/JR/R/487/MZ/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: A. dla remontu pontonów dystansowych PN-ZP GDY-1, PN-ZP GDY-3, PN-ZP GDY-4 i PN-ZP GDY-8: 1) transport pontonu dystansowego do miejsca wskazanego przez Wykonawcę, w którym prowadzone będą roboty remontowe, wystawienie pontonu dystansowego z basenu na nabrzeże. Dokowanie pontonu do czasu zakończenia wszystkich niezbędnych robót przez Wykonawcę; 2) remont części nadwodnej i podwodnej kadłuba wraz z polerami i listwą przeciwślizgową o łącznej powierzchni 230 m2 w zakresie: a) przygotowania kadłuba pontonu do oględzin PRS (usunięcie porostów z poszycia kadłuba, otwarcie włazów do komór wewnętrznych), b) wykonania pomiarów grubości poszycia i konstrukcji kadłuba w ilości 500 punktów wraz z opracowaniem sprawozdania, w którym przedstawione zostaną wyniki pomiarów, c) wymiany 1000 kg poszycia oraz konstrukcji kadłuba z wykonaniem połączeń spawanych, d) prostowania poszycia i konstrukcji kadłuba na powierzchni 2 m2, e) wycięcia popękanych spoin i wykonania nowego połączenia spawanego na długości 20 mb, f) napawania i szlifowania miejscowych wżerów korozyjnych na powierzchni 1 m2, g) badania 40 mb spoin metodą ultradźwiękową UT po wymianie elementów poszycia i konstrukcji kadłuba, h) czyszczenia strumieniowo - ściernego całego zewnętrznego poszycia pontonu do klasy Sa 2,5, i) wymiany 12 szt. anod cynkowych typ K4-1, j) wymiany 14 szt. odbijaczy z opon staroużytecznych (wraz z liną stalową i zaciskami), k) malowania całej konstrukcji pontonu (w tym kadłub, polery, listwa przeciwślizgowa, nazwa) niżej wyszczególnionym zestawem farb lub równoważnym zestawem farb innych producentów, przeznaczonych do ochrony antykorozyjnej konstrukcji stalowych w silnie korozyjnym środowisku wody morskiej: - podwodna część kadłuba: HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 22090 - grubość powłoki (DFT) 150 um, HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 - grubość powłoki (DFT) 150 um, - nadwodna część kadłuba: HEMPADUR Zinc 15360, kolor 19830 - grubość powłoki (DFT) 50 um, HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 - grubość powłoki (DFT) 200 um, HEMPATHANE TopCoat 55210, kolor 19990 - grubość powłoki (DFT) 50 um; 3) remont komór wewnętrznych pontonu w ilości 6 szt. wraz z usztywnieniami o łącznej powierzchni całkowitej ok. 486 m2 w zakresie: a) otwarcia i zamknięcia włazów komór wewnętrznych pontonu w ilości 6 szt. po wykonanym remoncie., z wymianą uszczelek oraz uszkodzonych śrub mocujących pokrywy włazów, b) wybrania wody oraz osadów, c) czyszczenia strumieniowo - ściernego do klasy Sa 2,5, d) malowania komór wewnętrznych pontonu niżej wyszczególnionym zestawem farb lub równoważnym zestawem farb innych producentów, przeznaczonych do ochrony antykorozyjnej konstrukcji stalowych w silnie korozyjnym środowisku wody morskiej: HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 - grubość powłoki (DFT) 150 um, HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 22090 - grubość powłoki (DFT) 150 um; 4) wykonanie prób szczelności poszycia kadłuba pontonu po zakończonym remoncie jednostki (sposób przeprowadzenia próby określi PRS). Wyniki prób należy odnotować w protokole z przeprowadzonych badań; 5) wodowanie i transport pontonu dystansowego do Nabrzeża Indyjskiego na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. po zakończonym remoncie dla odnowienia klasy pontonu; 6) opracowanie dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wymienione fragmenty poszycia kadłuba i konstrukcji pontonu (rozwinięcie poszycia kadłuba z uwidocznieniem wymienionych elementów poszycia kadłuba wraz z usztywnieniami oraz określeniem rodzaju i ilości wbudowanej stali) w 3 (słownie: trzech) egzemplarzach. Dokumentację Wykonawca uzgodni z Zamawiającym i z PRS; B. dla remontu pontonów dystansowych PN-ZP GDY-17 i PN-ZP GDY-19: 1) transport pontonu dystansowego do miejsca wskazanego przez Wykonawcę, w którym prowadzone będą roboty remontowe, wystawienie pontonu dystansowego z basenu na nabrzeże. Dokowanie pontonu do czasu zakończenia wszystkich niezbędnych robót przez Wykonawcę; 2) remont części nadwodnej i podwodnej kadłuba wraz z polerami i listwą przeciwślizgową o łącznej powierzchni 385 m2 w zakresie : a) przygotowania kadłuba pontonu do oględzin PRS (usunięcie porostów z poszycia kadłuba, otwarcie włazów do komór wewnętrznych), b) wykonania pomiarów grubości poszycia i konstrukcji kadłuba w ilości 500 punktów wraz z opracowaniem sprawozdania, w którym przedstawione zostaną wyniki pomiarów, c) wymiany 1000 kg poszycia oraz konstrukcji kadłuba z wykonaniem połączeń spawanych, d) prostowania poszycia i konstrukcji kadłuba na powierzchni 2 m2, e) wycięcia popękanych spoin i wykonania nowego połączenia spawanego na długości 20 mb, f) napawania i szlifowania miejscowych wżerów korozyjnych na powierzchni 1 m2, g) badania 40 mb spoin metodą ultradźwiękowa UT po wymianie elementów poszycia i konstrukcji kadłuba, h) czyszczenia strumieniowo - ściernego zewnętrznego poszycia pontonu do klasy Sa 2,5, i) wymiany 14 szt. anod cynkowych typ K4-1, j) wymiany 20 szt. odbijaczy z opon staroużytecznych (wraz z liną stalową i zaciskami), k) malowania konstrukcji pontonu (w tym kadłub, polery, listwa przeciwślizgowa, nazwa) niżej wyszczególnionym zestawem farb lub równoważnym zestawem farb innych producentów, przeznaczonych do ochrony antykorozyjnej konstrukcji stalowych w silnie korozyjnym środowisku wody morskiej: - podwodna część kadłuba : HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 22090 - grubość powłoki (DFT) 150 um HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 - grubość powłoki (DFT) 150 um - nadwodna część kadłuba : HEMPADUR Zinc 15360, kolor 19830 - grubość powłoki (DFT) 50 um HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 - grubość powłoki (DFT) 200 um HEMPATHANE TopCoat 55210, kolor 19990 - grubość powłoki (DFT) 50 um. 3) remont komór wewnętrznych pontonu w ilości 9 szt. wraz z usztywnieniami o łącznej powierzchni całkowitej 814 m2 w zakresie : a) otwarcia i zamknięcia włazów komór wewnętrznych pontonu w ilości 9 szt. po wykonanym remoncie, z wymianą uszczelek oraz uszkodzonych śrub mocujących pokrywy włazów, b) wybrania wody oraz osadów, c) czyszczenia strumieniowo - ściernego do klasy Sa 2,5, d) malowania komór wewnętrznych pontonu następującym zestawem farb lub równoważnym zestawem farb innych producentów, przeznaczonych do ochrony antykorozyjnej konstrukcji stalowych w silnie korozyjnym środowisku wody morskiej: HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 - grubość powłoki (DFT) 150 um HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 22090 - grubość powłoki (DFT) 150 um e) wykonania prób szczelności poszycia kadłuba pontonu po zakończonym remoncie jednostki (sposób przeprowadzenia próby określi PRS). Wyniki prób należy odnotować w protokole z przeprowadzonych badań.; f) wodowanie i transport pontonu dystansowego do Nabrzeża Indyjskiego na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. po zakończonym remoncie dla odnowienia klasy pontonu.; g) opracowanie dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wymienione fragmenty poszycia kadłuba i konstrukcji pontonu (rozwinięcie poszycia kadłuba z uwidocznieniem wymienionych elementów poszycia kadłuba wraz z usztywnieniami oraz określeniem rodzaju i ilości wbudowanej stali) w 3 egz. Dokumentację Wykonawca uzgodni z Polskim Rejestrem Statków S.A.
II.5) Główny kod CPV: 50.20.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków powietrznych, kolei, sprzętu drogowego i morskiego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 9 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zakończenie realizacji całkowitego zakresu robót umożliwiającego uzyskanie niezbędnych dokumentów żeglugowych z Polskiego Rejestru Statków S.A. oraz Urzędu Morskiego w Gdyni dla pontonu PN-ZP GDY-1 w terminie do dnia 26.02.2021 r. 2. Zakończenie realizacji całkowitego zakresu robót umożliwiającego uzyskanie niezbędnych dokumentów żeglugowych z Polskiego Rejestru Statków S.A. oraz Urzędu Morskiego w Gdyni dla pontonu PN-ZP GDY-3 w terminie do dnia 16.04.2021 r. 3. Zakończenie realizacji całkowitego zakresu robót umożliwiającego uzyskanie niezbędnych dokumentów żeglugowych z Polskiego Rejestru Statków S.A. oraz Urzędu Morskiego w Gdyni dla pontonu PN-ZP GDY-4 w terminie do dnia 04.06.2021 r. 4. Zakończenie realizacji całkowitego zakresu robót umożliwiającego uzyskanie niezbędnych dokumentów żeglugowych z Polskiego Rejestru Statków S.A. oraz Urzędu Morskiego w Gdyni dla pontonu PN-ZP GDY-8 w terminie do dnia 23.07.2021 r. 5. Zakończenie realizacji całkowitego zakresu robót umożliwiającego uzyskanie niezbędnych dokumentów żeglugowych z Polskiego Rejestru Statków S.A. oraz Urzędu Morskiego w Gdyni dla pontonu PN-ZP GDY-17 w terminie do dnia 17.09.2021 r. 6. Zakończenie realizacji całkowitego zakresu robót umożliwiającego uzyskanie niezbędnych dokumentów żeglugowych z Polskiego Rejestru Statków S.A. oraz Urzędu Morskiego w Gdyni dla pontonu PN-ZP GDY-19 w terminie do dnia 12.11.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający w zakresie tego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się posiadaniem uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. złożył oświadczenie, iż przed podpisaniem umowy będzie posiadać aktualne uznanie PRS w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania się posiadaniem na dzień składania ofert odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej ceny netto podanej w ofercie Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót polegających na remoncie minimum jednej jednostki pływającej w zakresie robót kadłubowo-spawalniczych oraz konserwacji antykorozyjnej, wykonywanych pod nadzorem PRS.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1) FORMULARZA OFERTY, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, w którym Wykonawca złoży: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) oświadczenie, zawarte w części III. pkt. 11) FORMULARZA OFERTY, potwierdzające, iż Wykonawca, a w przypadku korzystania z pomocy Podwykonawców, także Podwykonawcy dostarczą Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie uznania PRS, w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót zgodnie z warunkiem określonym w Rozdz. VII., ust. 4, pkt. 2) SIWZ wraz z podaniem Zamawiających, zakresu wykonanych pod nadzorem PRS robót, nazwy i wielkości remontowanych, budowanych lub modernizowanych jednostek pływających, daty i miejsca ich wykonania. Treść wymaganego wykazu robót Zamawiający przekazuje na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, mogą być w szczególności referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane; 5) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy kopii polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej zabezpieczającej warunki niniejszego zamówienia wraz z potwierdzonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy dowodem jej opłacenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ryczałtowa brutto za kompleksową realizację robót remontowych pontonów. | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Językiem obowiązującym w niniejszym postępowaniu jest język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Przy ocenie ofert, Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium, jakim jest cena ryczałtowa brutto za kompleksową realizację robót remontowych pontonów. 2. W celu przydzielenia punktów za cenę Zamawiający: 1) ustali ofertę o najniższej cenie i przydzieli jej najwyższą ilość punktów, tj. 100 punktów; 2) pozostałym ofertom przydzieli punkty za cenę według udziału procentowego najniższej ceny w stosunku do ceny danej oferty według wzoru podanego w Rozdziale XI ust. 2, pkt. 2) SIWZ. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta: 1) odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Regulaminie; 2) odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ; 3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryterium oceny (uzyskała największą liczbę punktów). 4. Cena przedstawiona przez Wykonawcę w FORMULARZU OFERTY nie będzie podlegała zmianom w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na niekorzyść Zamawiającego. 5. Waluta ceny - PLN. Jako zabezpieczenie roszczeń Zamawiającego wynikających z nie usunięcia lub nienależytego usunięcia wad i/lub usterek ujawnionych po odbiorze końcowym każdego z pontonów, a w szczególności: roszczeń o zwrot kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z usunięciem przez osobę trzecią tych wad i/lub usterek, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, złożenia przed zakończeniem robót dla każdego z pontonów, zabezpieczenia należytego usunięcia wad i usterek.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja pokrycia dachu i instalacji odgromowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Dostawa nowych samochodów finansowanych w formie leasingu operacyjnego - 3
- Ekspertyza techniczna oraz dokumentacja projektowa remontu dwóch drogowych wiaduktów łukowych nad torami PKP w ciągu ul.J. Wiśniewskiego wraz z nadzorem autorskim nad realizacją projektu budowlanego
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU DO OZNACZANIA MOCZU, PŁYNÓW Z JAM CIAŁA I OSADU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.