To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Słubice: Usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych wraz z interwencją grupy samochodowej, konwojowanie wartości pieniężnych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego do banku na terenie Słubic oraz przegląd, konserwacja i naprawa systemów alarmowych z interwencyjnym usuwaniem usterek i wadliwej pracy systemów alarmowych w siedzibach Zamawiającego na terenie miasta Słubice
Numer ogłoszenia: 58962 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27024 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Słubicach, ul. Jedności Robotniczej 15, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7582466, faks 095 7580515.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych wraz z interwencją grupy samochodowej, konwojowanie wartości pieniężnych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego do banku na terenie Słubic oraz przegląd, konserwacja i naprawa systemów alarmowych z interwencyjnym usuwaniem usterek i wadliwej pracy systemów alarmowych w siedzibach Zamawiającego na terenie miasta Słubice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych wraz z interwencją grupy samochodowej, konwojowanie wartości pieniężnych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego do banku na terenie Słubic oraz przegląd, konserwacja i naprawa systemów alarmowych z interwencyjnym usuwaniem usterek i wadliwej pracy systemów alarmowych w siedzibach Zamawiającego na terenie miasta Słubice, tj. w budynkach przy ul. Jedności Robotniczej 15, Piłsudskiego 4 i Mickiewicza 3. 1. Usługa ochrony osób i mienia realizowana będzie celem udaremnienia lub odparcia bezpośredniego zamachu na mienie chronione oraz zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Słubicach przy ul. Piłsudskiego 4. Wykonawca w toku wykonywania umowy powinien postępować z należytą starannością oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. Zamawiający wymaga, aby stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia świadczona była na rzecz Sądu Rejonowego w Słubicach stale, przez 24 godziny na dobę, włącznie z dniami wolnymi od pracy, przez jednego pracownika ochrony na zmianie, posiadającego licencję, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. Pod pojęciem ochrony, rozumie się: - stałą obecność osoby świadczącej ochronę w pomieszczeniu dla niej przeznaczonym, znajdującym się na parterze budynku Sądu przy ul. Piłsudskiego 4, z wyjątkiem potrzeby interwencji na zewnątrz w/w pomieszczenia oraz w innych uzasadnionych przypadkach, w tym podczas obchodów ochranianych obiektów, - prowadzenie obserwacji za pośrednictwem monitorów obrazów pochodzących z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku Sądu przy ul. Piłsudskiego 4, Jedności Robotniczej 15, - prowadzenie obserwacji i obsługi (aktywacja, dezaktywacja) sygnalizatorów powstania alarmu (włamania, napadu, ppoż). W przypadku zaistnienia alarmu, osoby świadczące ochronę muszą udać się na miejsce, z którego został wywołany alarm i zapewnić tam bezpieczeństwo. W przypadkach zagrożenia osoby świadczące ochronę zobowiązane są do powiadomienia właściwych służb (Straż Pożarna, Policja, grupa interwencyjna) a także w każdym przypadku osobę przewidzianą do kontaktów z Wykonawcą ze strony Sądu Rejonowego w Słubicach. Osoby chroniące obiekt powinny prowadzić gospodarkę kluczami, tj. wpisywać datę, godzinę, imię i nazwisko osoby pobierającej i zdającej klucze oraz żądać potwierdzenia pobrania (zdania) klucza, poprzez złożenie czytelnego podpisu. W trakcie przekazywania służby osoby świadczące ochronę odnotowują fakt przekazania kompletu kluczy do wszystkich pomieszczeń Sądu. Wykaz osób upoważnionych do pobierania kluczy od poszczególnych pomieszczeń Sądu i pomieszczeń użytkowanych w budynku zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Każde opuszczenie pomieszczenia ochrony powinno być odnotowane w Książce Dyżurów, ze wskazaniem przyczyny i czasu przebywania poza pomieszczeniem. Wykonawca ma obowiązek kontrolowania osób świadczących ochronę w budynku Sądu po godzinach urzędowania oraz w dni wolne od pracy za pomocą połączeń telefonicznych oraz doraźnego patrolu kontrolnego - co najmniej raz na dobę, po godzinach urzędowania Sądu. Działania patrolu mają polegać na przybyciu do Sądu celem sprawdzenia poprawności pełnionej służby oraz sprawdzenia na miejscu stanu bezpieczeństwa obiektu Sądu. W czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. 2. Usługa w formie dozoru sygnałów alarmowych tj. monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, obejmuje budynek Sądu Rejonowego w Słubicach przy ul. Jedności Robotniczej 15, Mickiewicza 3 i ul. Piłsudskiego 4. Monitorowanie odbywać się będzie poprzez prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych emitowanych z obiektów wymienionych powyżej. Sygnał alarmowy przekazany zostanie drogą telefoniczną (internetową) na numer alarmowy Centrum Monitorowania w postaci komunikatu informującego o naruszeniu strefy chronionej lub za pośrednictwem osoby świadczącej ochronę fizyczną przy użyciu bezprzewodowego przycisku alarmowego. Wykonawca powinien wysłać na teren obiektu, z którego został przekazany sygnał alarmowy, grupę interwencyjną natychmiast po odebraniu sygnału alarmowego. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu, ustalenie przyczyny, która wywołała alarm i ewentualne przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej w godzinach pomiędzy 6.30 a 16.00 wynosi 10 minut, w pozostałym zakresie czasowym - 5 minut od momentu otrzymania informacji. Wykonawca zapewni archiwizację zarejestrowanych zdarzeń alarmowych przez okres min. 2 miesięcy oraz udostępnienie wyciągu z odpowiednich rejestrów ze wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego. Osoba świadcząca ochronę fizyczną powinna być wyposażona w podręczny, monitorowany całodobowo - dowolną drogą transmisji, bezprzewodowy przycisk alarmowy, który umożliwi wezwanie grupy interwencyjnej. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grup interwencyjnych powinny być uwzględnione w kosztach usługi. 3. Konwojowanie wartości pieniężnych wykonywane będzie w zależności od potrzeb na podstawie każdorazowego pisemnego zlecenia, zawierającego datę i godzinę świadczenia usługi, przekazanego Wykonawcy na wskazany numer faxu z minimum trzygodzinnym wyprzedzeniem. W/w usługi powinny być świadczone zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. Z 2005 r. , Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzeniem MSWiA z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U.Nr 129, poz. 858 z późn. zm.). Usługa konwojowania polegać będzie na przewożeniu upoważnionego pracownika Sądu Rejonowego w Słubicach wraz z wartościami pieniężnymi do banku na terenie Słubic. Osoba przenosząca wartości pieniężne powinna mieć zapewnioną asystę konwojenta od momentu opuszczenia budynku banku do momentu przybycia do kasy Sądu bądź odpowiednio od kasy Sądu do drzwi wejściowych budynku banku. Ochronę wartości pieniężnych i upoważnionego pracownika Sądu powinni wykonywać konwojenci wyposażeni w środki łączności. 4. Przegląd, konserwacja i naprawa systemów alarmowych z interwencyjnym usuwaniem usterek i wadliwej pracy systemów alarmowych : - systemu sygnalizacji napadu i włamania, - systemu sygnalizacji przeciwpożarowej, - systemu kontroli dostępu, - systemu telewizji przemysłowej, mające na celu uzyskanie bezawaryjnej eksploatacji urządzeń oraz spełnienie wszelkich wymogów podyktowanych przepisami prawa i warunków gwarancji. Bieżąca konserwacja oraz dokonywanie napraw i przeglądów prewencyjnych systemów instalacji i urządzeń może być wykonywana przez pracownika zabezpieczenia technicznego posiadającego licencję minimum I stopnia oraz posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa, związanego umową z wykonawcą. W ramach bieżących czynności konserwacyjnych Wykonawca powinien dbać o sprawne funkcjonowanie wszystkich elementów wyżej wymienionych systemów: sprawdzanie poprawności działania czujek, kamer, przycisków napadowych, elementów systemu kontroli dostępu i ewentualna ich regulacja; sprawdzenie okablowania i oprzewodowania; sprawdzenie poprawności działania centrali alarmowych oraz manipulatorów; sprawdzenie stanu i działania sygnalizatorów optycznych i akustycznych; sprawdzenie torów transmisji; udostępnianie i zmiana kodów dostępu na żądanie Zamawiającego; założenie, prowadzenie i uzupełnianie wpisów dziennika operacyjnego dla poszczególnych systemów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jerzy Jodłowski - Ochrona Osób i Mienia Komandos, Pl. Bohaterów 15, 69-100 Słubice, 69-100 Słubice, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227880,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 237931,20
Oferta z najniższą ceną: 237931,20 / Oferta z najwyższą ceną: 285989,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Modernizacja boiska szkolnego w Szkole Podstawowej nr 2
- Dostawa zestawów i narzędzi do zabiegów chirurgicznych dla NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Remont pomieszczeń oddziału przedszkolnego po zalaniu
- Budowa ogrodzenia - etapII
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.