Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-09-25
Og³oszenie nr 589744-N-2020 z dnia 2020-09-25 r.
Urz±d Miasta P³ocka: Przebudowa alei Spacerowej w P³ocku w trybie "zaprojektuj i wybuduj", zlokalizowanej w P³ocku na dzia³kach ewidencyjnych gruntu nr: 202/1, 202/2, 202/3 oraz fragmentach dzia³ek o nr ewidencyjnych: 167/3,167/14, 200/2, 201 i 223/7.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Miasta P³ocka, krajowy numer identyfikacyjny
00059286800000, ul.
ul. Stary Rynek
1
,
09-400
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
24 3671598, e-mail
zamowienia@plock.eu, faks
24 3671598.
Adres strony internetowej (URL): www.plock.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.plock.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.plock.eu, https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
a) w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, b) w formie pisemnej - w siedzibie Zamawiaj±cego - Urz±d Miasta P³ocka, 09-400 P³ock, Stary Rynek 1 (wej¶cie od ul. Zduñskiej 3). Do czasu trwania pandemii koronawirusa COVID-19 oferty sk³adane osobi¶cie b±d¼ dostarczane za po¶rednictwem kuriera nale¿y umie¶ciæ w urnie oznaczonej "ZAMÓWIENIA PUBLICZNE" znajduj±cej siê przy wej¶ciu do Biura Obs³ugi Klienta - wej¶cie od ulicy Zduñskiej. Wrzucenie oferty do innej urny traktowane bêdzie jako niez³o¿enie oferty.
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa alei Spacerowej w P³ocku w trybie "zaprojektuj i wybuduj", zlokalizowanej w P³ocku na dzia³kach ewidencyjnych gruntu nr: 202/1, 202/2, 202/3 oraz fragmentach dzia³ek o nr ewidencyjnych: 167/3,167/14, 200/2, 201 i 223/7.
Numer referencyjny:
WZP 271.1.107.2020.AK
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przebudowa alei Spacerowej w P³ocku w trybie "zaprojektuj i wybuduj", zlokalizowanej w P³ocku na dzia³kach ewidencyjnych gruntu nr: 202/1, 202/2, 202/3 oraz fragmentach dzia³ek o nr ewidencyjnych: 167/3,167/14, 200/2, 201 i 223/7.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20% zamówienia podstawowego. Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, obejmuje zakres wykonania robót budowlanych polegaj±cych na powtórzeniu zakresu okre¶lonego dla przedmiotu zamówienia, np. przebudowa d³u¿szego odcinka drogi ni¿ przewidziane w zamówieniu, wykonanie dodatkowego odcinka chodnika, wykonanie dodatkowego o¶wietlenia, przebudowa istniej±cych sieci w wiêkszym zakresie, wykonanie wiêkszego zakresu: oznakowania, elementów bezpieczeñstwa ruchu drogowego, kanalizacji deszczowej, nasadzeñ lub wycinki zieleni, zwiêkszenia ilo¶ci elementów ma³ej architektury, zwiêkszenie robot w zakresie wyposa¿enia i wykoñczenia. Warunki udzielenia zamówieñ, o którym mowa z art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp, bêd± zgodne z zasadami i warunkami realizacji zamówienia, okre¶lonymi dla realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji przedmiotu Umowy, w zakresie okre¶lonym w pkt 1 i 2 Strony ustalaj± na 22 miesi±ce od dnia podpisania Umowy, w tym: 1/ Zakres I - Dokumentacja projektowa - w terminie 16 miesiêcy od dnia podpisania Umowy w tym: 1) Zakres IA - wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu Koncepcji Obiektu - w terminie 30 dni od dnia podpisania Umowy, 2) Zakres IB - Projekt budowlany i Decyzja o pozwoleniu na budowê: a) wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu Projektu budowlanego Etap I i Etapu III - w terminie 10 miesiêcy od dnia podpisania Umowy b) uzyskanie i przekazanie Zamawiaj±cemu Decyzji o pozwoleniu na budowê lub Zg³oszenia robót Etapu I - w terminie 12 miesiêcy od dnia podpisania Umowy, c) wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu Projektu budowlanego Etapu II - w terminie 14 miesiêcy od dnia podpisania Umowy, d) wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu Decyzji o pozwoleniu na budowê lub Zg³oszenia robót Etapu II - w terminie 16 miesiêcy od dnia podpisania Umowy, 3) Zakres IC - Projekt wykonawczy - w tym: a) wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu Projektu wykonawczego Etapu I i Etapu III - w terminie 12 miesiêcy od dnia podpisania Umowy, b) wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu Projektu wykonawczego Etapu II - w terminie 16 miesiêcy od dnia podpisania Umowy. 2/ Zakres II - Roboty budowlane: 1) wykonanie Robót budowlanych potwierdzone wpisem do dziennika budowy kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego - w terminie 21 miesiêcy od dnia podpisania Umowy, 2) przekazanie przez Wykonawcê Dokumentacji powykonawczej na warunkach i zasadach wynikaj±cych z Umowy - w terminie 22 miesiêcy licz±c od daty podpisania Umowy; Terminy realizacji przedmiotu Umowy, w zakresie okre¶lonym w pkt 3 i 4, Stronu ustalaj± nastêpuj±co: 3/ Zakres III - Nadzór autorski - w terminach okre¶lonych w §8 Umowy. 4/ Zakres IV - Pielêgnacja zieleni - w okresie 36 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót Etapu I.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca dysponowa³ osobami, które skieruje do realizacji zamówienia tj.:
a) jedn± osob± do pe³nienia funkcji projektanta drogowego, która posiada:
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ*,
co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w projektowaniu w bran¿y drogowej i w tym okresie by³a autorem lub wspó³autorem jednego projektu budowlanego i wykonawczego budowy/przebudowy ci±gu pieszo - jezdnego lub drogi,
b) jedn± osob± do pe³nienia funkcji architekta, która posiada:
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ*,
co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w projektowaniu w bran¿y architektonicznej i w tym okresie by³a autorem lub wspó³autorem co najmniej jednego projektu budowanego i wykonawczego w bran¿y architektonicznej, w zakres którego wchodzi³o zagospodarowanie parku lub placu lub skweru wraz z obiektami ma³ej architektury i infrastruktur± techniczn±,
c) jedn± osob± do pe³nienia funkcji architekta krajobrazu, która:
jest absolwentem uczelni wy¿szej na kierunku architektura krajobrazu,
posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w projektowaniu w bran¿y zieleni i w tym okresie by³a autorem lub wspó³autorem co najmniej jednego projektu budowanego i wykonawczego dotycz±cego terenów zieleni w zakresie ro¶linno¶ci wysokiej, ¶rednio wysokiej i niskiej o powierzchni terenu w zakresie nasadzeñ co najmniej 500 m2.
UWAGA!
Na spe³nienie powy¿szego warunku musi zostaæ wskazana ta sama osoba, której do¶wiadczenie zawodowe podlega³o punktacji na etapie z³o¿enia oferty.
Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szego warunku Wykonawca mo¿e wykazaæ jeden z projektów wskazanych w "Wykazie do¶wiadczenia zawodowego architekta krajobrazu" z³o¿onego wraz z ofert±.
d) jedn± osob± do pe³nienia funkcji projektanta w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, która posiada:
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeñ*,
co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w projektowaniu bran¿y sanitarnej - sieci zewnêtrzne i w tym okresie by³a autorem lub wspó³autorem co najmniej jednego projektu budowanego i wykonawczego w zakresie zewnêtrznych sieci cieplnych i/lub gazowych i/lub wodoci±gowych i/lub kanalizacyjnych.
e) jedn± osob± do pe³nienia funkcji projektanta w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada:
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania bez ograniczeñ*,
co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w projektowaniu robót bran¿y elektrycznej i elektroenergetycznej - sieci zewnêtrzne i w tym okresie by³a autorem lub wspó³autorem co najmniej jednego projektu budowanego i wykonawczego w zakresie bran¿y energetycznej sieci zewnêtrznych.
f) jedn± osob± do pe³nienia funkcji projektanta w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych, która posiada:
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych,
co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w projektowaniu robót bran¿y telekomunikacyjnej - sieci zewnêtrzne i w tym okresie by³a autorem lub wspó³autorem co najmniej jednego projektu budowanego i wykonawczego w zakresie bran¿y telekomunikacyjnej sieci zewnêtrznych,
g) jedn± osob± do pe³nienia funkcji kierownika robót drogowych, pe³ni±cego jednocze¶nie funkcjê Kierownika Budowy, która posiada:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ*,
co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy/robót w bran¿y drogowej,
h) jedn± osob± do pe³nienia funkcji kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, która posiada:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ*,
co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy bran¿y sanitarnej - sieci zewnêtrzne.
i) jedn± osob± do pe³nienia funkcji kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy bran¿y elektrycznej i elektroenergetycznej - sieci zewnêtrzne.
j) jedn± osob± do pe³nienia funkcji kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych, która posiada:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych,
co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy bran¿y telekomunikacyjnej - sieci zewnêtrzne.
Zamawiaj±cy dopuszcza przedstawienie tej samej osoby, do pe³nienia wiêcej ni¿ jednej funkcji z wymienionych powy¿ej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pe³nomocnictwo /orygina³/ osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. 2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone liderowi. 3) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego /je¿eli dotyczy/ - Za³±cznik nr 3. 4) Wykaz do¶wiadczenia zawodowego architekta krajobrazu - Za³±cznik nr 4. 5) Tabela elementów scalonych - Za³±cznik nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane | 20,00 |
Do¶wiadczenie zawodowe projektanta architektury krajobrazu | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej Umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem postanowieñ §2 ust. 5 i §9 ust. 3 Umowy. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy pzp mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, okre¶laj±c nastêpuj±cy zakres, charakter oraz warunki zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) Wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), b) wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanej w §8 ust. 4 pkt 3) lit. d) w zwi±zku z §13 ust. 2 pkt 3 Umowy, c) wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanej w §15 ust. 1 pkt 3 ppkt 5 i §15 ust. 1 pkt 3 ppkt 4 Umowy, d) zmiany sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawa powoduj±cych konieczno¶æ: przyjêcia innych rozwi±zañ technicznych lub uzyskania innych b±d¼ dodatkowych decyzji niezbêdnych w zwi±zku z projektowan± inwestycj± lub uwzglêdnienia nowych przepisów prawa w zakresie formy, zakresu, sposobu wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej, w tym wynikaj±cych z prawa zamówieñ publicznych - je¿eli wprowadzane zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, e) w przypadkach okre¶lonych w §14 ust. 2,3,4,7 Umowy, f) zmiany zakresu ¶wiadczenia Umowy w zwi±zku z epidemi±/pandemi±, klêsk± ¿ywio³ow±, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, g) zmiany Umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6; h) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo zmiany wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¶li zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, i) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, je¶li zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, j) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at dla pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 04 pa¼dziernika 2018 roku o pracowniczych planach kapita³owych, je¶li zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, k) w przypadku gdy w zwi±zku z realizacj± Etapu I przedmiotu Umowy, nast±pi zmiana ilo¶ci i warto¶ci drewna opa³owego, objêtych wycen± brakarsk±, o której mowa w §5 pkt 27, wynagrodzenie Wykonawcy i warto¶æ drewna opa³owego, zostan± odpowiednio dostoswane, o ile okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej maja wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, co zostanie przez Wykonawcê uzasadnione i udokumentowane. 2) Terminów realizacji Obiektu, w przypadku: a) w przypadku wyst±pienia przestojów w realizacji przedmiotu Umowy, w tym Dokumentacji projektowej i Robót budowalnych z winy Zamawiaj±cego, okre¶lone w Umowie terminy wykonania przed³u¿one zostan± o czas trwania przestojów, b) w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie Robót budowlanych, terminy wykonania Zakresu II przed³u¿one zostan± o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót. Fakt wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych musi byæ odnotowany w dzienniku budowy, potwierdzony przez inspektora nadzoru i niezw³ocznie zg³oszony przez Wykonawcê na pi¶mie Zamawiaj±cemu, c) w przypadku opó¼nienia w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, terminy wykonania Zakresu II przed³u¿one zostan± o okres równy temu opó¼nieniu, d) w przypadku zaistnienia dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez Wykonawcê, e) w zwi±zku z istniej±c± epidemi±/pandemi± lub w przypadku wyst±pienia epidemii/pandemii, w przypadku zaistnienia klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, f) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót/us³ug, o których mowa w §14 ust. 2,3,4,5,7 o ile wykonanie tych robót/us³ug (zamówieñ) powoduje konieczno¶æ przed³u¿enia terminów wykonania Umowy, g) w przypadku opó¼nieñ wynikaj±cych z decyzji administracyjnych, innych aktów w³adczych i orzeczeñ organów administracji publicznej i innych instytucji - terminy wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿one zostan± o czas trwania opó¼nieñ, z wy³±czeniem sytuacji, gdy powy¿sze jest skutkiem dzia³ania lub zaniechania Wykonawcy, h) zw³oki instytucji opiniuj±cych i uzgadniaj±cych ponad ³±czny czas wykonania przepisanych im czynno¶ci, o okres równy tej zw³oce, przy do³o¿eniu ze strony Wykonawcy wszelkich starañ w celu ich uzyskania, po¶wiadczonych odpowiednimi dokumentami, i) zw³oki organów administracji publicznej w zakresie wydania decyzji administracyjnych ponad ustawowy czas ich wydania - o okres równy tej zw³oce, przy do³o¿eniu ze strony Wykonawcy wszelkich starañ w celu ich uzyskania, po¶wiadczonych odpowiednimi dokumentami, j) zw³oki w uzyskaniu uzgodnieñ i pozwoleñ od gestorów w ramach sieci projektowanych i wchodz±cych w kolizjê z elementami przedmiotowej Inwestycji, przy do³o¿eniu ze strony Wykonawcy wszelkich starañ w celu ich uzyskania, po¶wiadczonych odpowiednimi dokumentami, k) odwo³añ od uzyskanych postanowieñ i decyzji administracyjnych, o okres równy terminowi rozpatrzenia odwo³ania, l) zw³oki Zamawiaj±cego w wykonaniu czynno¶ci, o których mowa w §17a ust. 2, §18 ust. 4, ust. 11 Umowy, tj. akceptacji b±d¼ wniesienia uwag do Koncepcji Obiektu, dokonaniu odbioru b±d¼ zg³oszeniu uwag do projektu budowalnego lub projektu wykonawczego o okres równy tej zw³oce, pod warunkiem, ¿e zw³oka ta, nie wynika z dzia³añ i zaniechañ Wykonawcy i o ile ma wp³yw na termin realizacji zamówienia, m) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, tj. opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody daj±ce siê przypisaæ Zamawiaj±cemu - o okres wynikaj±cy z przerw lub opó¼nienia, n) okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 pkt 1 lit. d) - je¿eli wprowadzane zmiany bêd± mia³y wp³yw na termin wykonania zamówienia przez Wykonawcê, o) w przypadku zmiany Umowy dokonanej na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6 ustawy Pzp, o ile okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej maja wp³yw na termin realizacji przedmiotu Umowy, co zostanie przez Wykonawcê uzasadnione i udokumentowane. Przed³u¿enie terminów wykonania Umowy dopuszczalne jest tylko z wcze¶niejszym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy lub wniesieniem nowego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy na przed³u¿ony termin wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane, z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci. Powy¿sze dotyczy równie¿ wyd³u¿enia okresu obowi±zywania ubezpieczenia, o którym mowa w §25 Umowy. 3) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, 4) dotycz±cych zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca o¶wiadczy³, i¿ wykona umowê osobi¶cie, w zakresie zgodnym ze SIWZ), 5) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w §16 (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowê przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym ze SIWZ), 6) zmiany osób, o których mowa w §10 ust. 1, 7) zmiany sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawa powoduj±cych konieczno¶æ: przyjêcia innych rozwi±zañ technicznych lub uzyskania innych b±d¼ dodatkowych decyzji niezbêdnych w zwi±zku z projektowan± inwestycj± lub uwzglêdnienia nowych przepisów prawa w zakresie formy, zakresu, sposobu wykonania dokumentacji projektowej, w tym wynikaj±cych z prawa zamówieñ publicznych 8) zmian dokonanych na podstawie art. 23 pkt 1 Ustawy - Prawo budowlane, zmiana w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, 9) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust.1 pkt 4 lit. b) ustawy - Prawo budowlane, uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy, zamawiaj±cego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, 10) zmiany dokonane podczas wykonywania robót i nie odstêpuj±ce w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego lub warunków pozwolenia na budowê dokonane w ramach art. 36a ust. 5 ustawy - Prawo budowlane, 3. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego w szczególno¶ci: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian oraz wp³yw zmian na termin wykonania Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-12, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy w P³ocku w 2025 roku
- Zarz±dzanie obiektem sportowo-rekreacyjnym STOCZNIOWIEC w P³ocku MOSiR 13/2024
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa papieru firmowego na potrzeby UMP w 2025 roku.
- Dostawa materia³ów medycznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji WSZ w P³ocku.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiêbiorstwie Gospodarowania Odpadami w P³ocku Sp. z o.o. - Zak³ad Przetwarzania i Zak³ad Sk³adowania Odpadów w Kobiernikach k/P³ocka.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wie¿y Ariañskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastruktur± techniczn± dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ w D±browie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbêdnego wyposa¿enia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w ¦rodzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Golczewie wraz z popraw± dostêpno¶ci architektonicznej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.