Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-06
Brzeszcze: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Nadwiślańskiej Spółki Energetycznej sp. z o.o. w Brzeszczach
Numer ogłoszenia: 58981 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. , ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7373100 do 105, faks 032 7373105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nse.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Nadwiślańskiej Spółki Energetycznej sp. z o.o. w Brzeszczach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych, w formie papierowej, w ilości 1.944 sztuk bonów towarowych o łącznej wartości nabywczej 92.880,00 PLN o nominałach: 30 PLN - 216 szt., 50 PLN - 1.728 szt. Bony towarowe muszą spełniać następujące wymagania: a) okres realizacji bonów musi wynosić minimum 12 miesięcy, liczony od dnia ich przekazania Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń. b) Zamawiający ani okaziciel bonów nie mogą ponosić żadnych dodatkowych kosztów z tytułu ich realizacji, c) miejsce realizacji bonów towarowych musi obejmować co najmniej teren administracyjny województwa śląskiego i małopolskiego d) bony towarowe muszą umożliwiać nabywanie towarów w wielobranżowych punktach handlowych, oferujących co najmniej asortyment taki jak: spożywczy, mięsny i wędliniarski, chemia gospodarcza, kosmetyki, sprzęt AGD i RTV, odzież. Wymieniony wyżej asortyment winien być dostępny dla kupujących w ilościach jednostkowych bez wymogu kupowania opakowań zbiorczych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali dwie dostawy bonów towarowych, o wartości każdej dostawy minimum 100.000,00 zł brutto. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1pkt 1- 3 ustawy Pzp; 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych należycie min. dwóch dostaw bonów towarowych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości każdej dostawy minimum 100.000,00zł brutto, z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców przedmiotu zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokument, z którego treści wynikać będzie potwierdzenie, że dostawy te zostały wykonane należycie; 5. Wykaz wielobranżowych punktów handlowych realizujących bony co najmniej w granicach administracyjnych województwa śląskiego i małopolskiego w wykazie należy podać nazwy/ę i adres punktów handlowych oraz ich godziny pracy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Ilość wielobranżowych punktów handlowych w granicach administracyjnych województwa śląskiego realizujących bony - 40
- 3 - Ilość wielobranżowych punktów handlowych w granicach administracyjnych województwa małopolskiego realizujących bony - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: a) www.nse.com.pl, b) www.przetargi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o., ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o., ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze ( sekretariat pok. nr 2 ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BRZESZCZA
więcej: przetargi w Brzeszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/17/2025 Usługa druku i dostawy teczek okolicznościowych dla Biura Rektora
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.