eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWymiana dźwigu osobowego w budynku B Oddziału ZUS w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 58993 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Białystok: Wymiana dźwigu osobowego w budynku B Oddziału ZUS w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 26952-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Młynowa  29, 15404   Białystok, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66, e-mail zusbl@zetobi.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana dźwigu osobowego w budynku B Oddziału ZUS w Białymstoku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

010000/271/3/2017/ADG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego z zachowaniem istniejącej maszynowni zgodnie z normą dźwigową PN-EN 81.1+A3, w budynku Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29. 2. Zakres robót w części dotyczącej zaprojektowania wymiany dźwigu obejmuje następujące czynności: a) opracowanie projektu dźwigu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym i obowiązującymi przepisami prawa; b) uzgodnienie projektu modernizacji dźwigu z organem właściwej jednostki dozoru technicznego oraz przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17.12.2001 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2001 r. Nr 153, poz. 1762 z późn. zm.). 3. Zakres robót w części dotyczącej wykonania wymiany dźwigu obejmuje następujące czynności: 1) demontaż podzespołów dźwigowych podlegających wymianie, ich wywiezienie i utylizacja na koszt Wykonawcy; 2) montaż tablicy wstępnej; 3) montaż tablicy sterowej; 4) montaż falownika; 5) montaż systemu dojazdu awaryjnego; 6) montaż systemu zjazdu pożarowego; 7) montaż systemu odzysku energii elektrycznej- opcjonalnie; 8) montaż systemu zdalnego monitoringu technicznego dźwigu - opcjonalnie; 9) montaż ogranicznika prędkości z obciążką i liną; 10) montaż ramy kabiny z chwytaczami; 11) montaż prowadników rolkowych ramy kabiny; 12) montaż kabiny; 13) montaż drzwi kabinowych; 14) montaż drzwi szybowych; 15) montaż blach przyprogowych (maskujących) ze stali nierdzewnej szczotkowanej; 16) wymiana lub adaptacja istniejących wsporników i kotew - do indywidualnej weryfikacji; 17) wymiana lub adaptacja prowadnic kabiny (po oczyszczeniu i skorygowaniu ich ustawienia) - do indywidualnej weryfikacji; 18) adaptacja prowadnic przeciwwagi (po oczyszczeniu i skorygowaniu ich ustawienia); 19) przebudowa przeciwwagi z obciążeniem poprzez montaż ramy; 20) montaż słupków pod zderzaki w podszybiu; 21) montaż zderzaków; 22) montaż instalacji dźwigowej w szybie i na kabinie; 23) montaż oświetlenia szybu; 24) montaż kaset wezwań na przystankach; 25) montaż kasety dyspozycji w kabinie; 26) montaż piętrowskazywaczy ze strzałkami kierunku jazdy w kabinie i na przystankach (wszystkie kasety powinny być wyposażone w informację akustyczną o dojeździe kabiny na przystanek typu "gong"); 27) podłączenie do istniejącego systemu komunikacji między kabiną a służbami ratowniczymi - do wykorzystania tor B modułu Lift Call GSM; 28) montaż systemu komunikacji między kabiną a maszynownią - montaż modułu kabinowego kompatybilnego z modułem głównym; 29) montaż systemu komunikatów głosowych w kabinie informujących o numerze piętra, kierunku jazdy i stanie drzwi; 30) montaż kontroli dostępu w kabinie - należy przewidzieć dodatkowych 8 żył w kablu zwisowym między kabiną a maszynownią; 31) montaż osłon na elementach ruchomych w szybie i w maszynowni (m.in. ogranicznik prędkości, przeciwwaga). 3. Szczegółowy zakres robót, parametry techniczne dźwigu i sposób realizacji przedmiotu umowy określony został w dokumentacji Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PF-U) oraz wzorze umowy załączonym do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6
Dodatkowe kody CPV: 45313100-5, 45453000-7, 50750000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT341463.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Lubelska Wytwórnia Dźwigów Osobowych LIFT SERVICE S.A.,  marketing@lift.pl,  ul. Roztocze 6,  20-722 ,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245385,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245385,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288385,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.