To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-16
Daleszyce: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z terenu gminy Daleszyce
Numer ogłoszenia: 59006 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43630 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z terenu gminy Daleszyce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Daleszyce. 2. Gmina Daleszyce liczy: 15 863 mieszkańców, ok. 3 768 gospodarstw domowych podzielonych na 18 sołectw i miasto Daleszyce, (stan na 31.12.2015 r.). 3. Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2012 - 2018 oraz przepisami prawa polskiego. 4. Wykonawca może zawrzeć umowy z podmiotami gospodarczymi oraz właścicielami nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. 5. Zamówienie odbioru odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 2. ZABUDOWA JEDNORODZINNA I WIELORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (pojemnikowo - workowy) zbiórki odpadów komunalnych. a) zmieszane odpady komunalne, odpady komunalne ulegające biodegradacji oraz odpady zielone. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Odpady komunalne ulegające biodegradacji oraz odpady zielone gromadzone będą w workach. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości w formie dzierżawy od Wykonawcy lub zakupu we własnym zakresie. Worki na odpady komunalne ulegające biodegradacji oraz odpady zielone zapewnia mieszkańcom bezpłatnie Wykonawca. Pojemniki wydzierżawiane mieszkańcom muszą być trwale oznakowane nazwą firmy oraz zabrane z posesji nie później niż w dniu wygaśnięcia umowy. Wykonawca zapewni właścicielom nieruchomości możliwość dzierżawy pojemników na śmieci za kwotę nie przekraczającą 1,50 zł miesięcznie lub ich zakupu. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów komunalnych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych: - w okresie od kwietnia do października - dwa razy w miesiącu, - w okresie od listopada do marca - jeden raz w miesiącu, b) selektywnie zbierane odpady komunalne: Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie pojemnikowo-workowym. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników lub worków: - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i metali, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, - zielony - do gromadzenia odpadów ze szkła, - brązowy - do gromadzenia odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, oraz odpadów zielonych, - szary do gromadzenia popiołu. Worki w kolorach żółtym, niebieskim, zielonym, brązowym i szarym dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców. Pojemniki właściciel zapewnia we własnym zakresie poprzez dzierżawę lub zakup. Wykonawca na początek działalności w terminie do 12 maja 2016 r. dostarczy do każdego gospodarstwa domowego z wykazu - po 2 worki każdego koloru oraz harmonogram odbioru odpadów komunalnych, a także wszystkim chętnym zapewni możliwość dzierżawy lub zakupu pojemnika. Następne dostarczanie worków odbywać się będzie na zasadzie wymiany 1:1 podczas odbioru poszczególnych frakcji odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest również do odbierania odpadów segregowanych w workach zakupionych przez mieszkańców we własnym zakresie i pozostawienia nowych na wymianę w ilości odebranych. Częstotliwość załadunku i wywozu: - tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, metali, papieru i tektury, szkła, popiołu, - jeden raz w miesiącu, W przypadku zmiany liczby mieszkańców i gospodarstw domowych Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia większej ilości worków. c) meble i inne odpady wielkogabarytowe i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Odbiór mebli i innych odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu - co najmniej dwa razy w roku od 1 marca do 31 października. W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady wymienione pkt 3.5. lit. a (z wyłączeniem odpadów komunalnych zmieszanych), lit b i c do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 3. PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zlokalizowany na terenie Zakładu Usług Komunalnych w Daleszycach ul. Ługi 1 będzie prowadzony przez Wykonawcę. Wyposażenie punktu w pojemniki i kontenery na poszczególne frakcje odpadów należy do Wykonawcy. Punkt ten czynny będzie dwa razy w tygodniu, w sobotę w godzinach od 10.00 do 16.00. oraz w środę w godz. od 12.00 do 18.00. Wszystkie koszty związane z prowadzeniem PSZOK są po stronie Wykonawcy. Punkt powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym opracuje regulamin korzystania z Punktu i wywiesi w widocznym miejscu przy bramie wjazdowej do Punktu. W punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbierane będą: a) papier i tekturę, opakowania z papieru i tektury, b) szkło, opakowania ze szkła, c) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, d) opakowania wielomateriałowe, e) metale opakowania z metali, f) odzież i tekstylia, g) przeterminowane leki, h) chemikalia, w tym zużyte filtry olejowe i zużyte oleje silnikowe, i) zużyte baterie i akumulatory, j) zużyte opony, k) meble i inne odpady wielkogabarytowe, l) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, m)odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, n) odpady budowlane powstałe w wyniku remontu, stanowiące odpady komunalne, o) popiół, p) części samochodowe (np. zderzaki, reflektory). W punkcie nie będzie można przyjmować następujących odpadów: a) materiały zawierające azbest, b) papa, c) szkło zbrojone i hartowane, d) styropian budowlany, odpady nieoznaczone, bez możliwości wiarygodnej identyfikacji (brak etykiet), e) odpady w opakowaniach cieknących (przeciekających). Wykonawca obsługując punkt selektywnej zbiórki odpadów zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji osób przekazujących odpady wg. wzoru druku podanego przez Zamawiającego. Do punktu selektywnej zbiórki odpadów nie mogą dostarczać odpadów podmioty prowadzące działalność gospodarczą. 4. WYKAZ URZĄDZEŃ DO GROMADZENIA ODPADÓW : Do gromadzenia odpadów na terenie Miasta i Gminy Daleszyce służą: a) pojemniki o pojemności: - dla budynków mieszkalnych jednorodzinnych:110l, 120l, 240l, - dla budynków wielorodzinnych (blok w Daleszycach) - wielkość pojemników dostosować do liczby mieszkańców. Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: b) worki z folii polietylenowych o grubości dostosowanej do ilości odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, w kolorach: żółtym, niebieskim, zielonym, brązowym i szarym - o poj. 120l. Na workach umieszcza się w widocznym miejscu na tle, odpowiadającym kolorom dla danego rodzaju odpadów widoczny napis: 1.SZKŁO - w przypadku worka na opady ze szkła, 2.PAPIER - w przypadku worka na odpady z papieru i tektury, 3.PLASTIK I METAL - w przypadku worka na odpady z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i metali, 4.ODPADY BIODEGRADOWALNE - w przypadku worka na odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone, 5.POPIÓŁ- w przypadku worka na popiół. Wielkość pojemników powinna być dostosowana do potrzeb użytkownika. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie pojemnika na odpady w czasie odbierania odpadów. 5. WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO Wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: 1) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co najmniej: - dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki), - dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 2) Szczegółowe wymagania dla pojazdów: - pojazdy powinny być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu, - konstrukcja pojazdów powinna zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz powinna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, - pojazdy powinny być wyposażone w system: a) monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów; b) czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych; - pojazdy powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, - pojazdy powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, - na koniec każdego dnia roboczego pojazdy powinny być opróżnione z odpadów i parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej, - pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu). 3) Wymagania dla bazy magazynowo-transportowej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122 ze zmianami). 4) Wykonawca ma obowiązek zapewnić minimum trzy-osobowy zespół pracowników, do obsługi pojazdu odbierającego odpady komunalne w terenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "CEDROX" JÓZEF CEDRO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "CEDROX" JÓZEF CEDRO
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe CEDROX Józef Cedro, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 18/54, 25-431 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 731000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 748500,00
Oferta z najniższą ceną: 748500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1118400,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI DALESZYCE
więcej: przetargi DALESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów komunalnych stałych, odpadów segregowanych oraz odpadów biodegradowalnych
- "Transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 02, 16 01 03, 17 09 04, 20 03 07 z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej w Krotoszynie oraz (...)
- "Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2025"
- " Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyryki w 2025 roku."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyryki w 2025 roku.
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów z obiektów KWP zs. w Radomiu oraz jej jednostek podległych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.