eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zabezpieczenie komory Rainer I Górna i Dolna

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59007 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Wieliczka: Zabezpieczenie komory Rainer I Górna i Dolna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi  1, 32-020   Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2787111, 12 2787132, e-mail marzena.siewruk@kopalnia.pl, faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.kopalniawieliczka.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.kopalniawieliczka.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie komory Rainer I Górna i Dolna
Numer referencyjny: KSW/2017/INP/25
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I zamówienia - Zabezpieczenie chodnika do szybika Skoczylas na poziomie I. Część II zamówienia - Udostępnienie i zabezpieczenie komory Rainer I Górna. Część III zamówienia - Wykonanie otworu spustowego urobku z komory Rainer I Górna.

II.5) Główny kod CPV: 45.25.41.00 - Roboty budowlane dla górnictwa
Dodatkowe kody CPV:45255500-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 5

Okres w miesiącach: 29

Okres w miesiącach: 2


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony) w wysokości: a) w wysokości co najmniej 200 000,00 złotych (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia, b) w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych (dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia, c) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - (dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu robót górniczych w podziemnych wyrobiskach zakładu górniczego, związanej z zabezpieczeniem lub przebudową wyrobisk korytarzowych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia). b) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu robót górniczych w podziemnych wyrobiskach zakładu górniczego, związanej z zabezpieczeniem komór, zawierającej przynajmniej dwa rodzaje robót górniczych, polegających na wykonaniu przybierek górotworu w stropach lub ociosach komór oraz wykonaniu obudowy kotwowej kotwami o długości nie mniejszej niż 6m, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia), c) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty związanej z wierceniem otworów w górotworze o średnicy co najmniej 300mm i długości co najmniej 3m (dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia), d) udokumentowanie, że kierownictwo i nadzór ogólny robót sprawowany będzie przez osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności kierownika działu górniczego w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka" (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia), e) udokumentowanie, że kierownictwo i nadzór ogólny robót sprawowany będzie przez osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności osoby co najmniej wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej wiertniczej w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka" (dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia), f) udokumentowanie, że bieżący dozór robót na każdej obsadzonej zmianie roboczej (prowadzenie zmiany) sprawowany będzie przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania czynności osoby co najmniej dozoru ruchu w specjalności górniczej w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka" (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III zamówienia),
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III zamówienia), 2) polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200 000,00 złotych (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia), 3) polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych (dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia), 4) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu robót górniczych w podziemnych wyrobiskach zakładu górniczego, związanej z zabezpieczeniem lub przebudową wyrobisk korytarzowych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia); Wzór wykazu stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. 5) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu robót górniczych w podziemnych wyrobiskach zakładu górniczego, związanej z zabezpieczeniem komór, zawierającej przynajmniej dwa rodzaje robót górniczych, polegających na wykonaniu przybierek górotworu w stropach lub ociosach komór oraz wykonaniu obudowy kotwiowej kotwami o długości nie mniejszej niż 6m, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; (dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. 6) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty związanej z wierceniem otworów w górotworze o średnicy co najmniej 300mm i długości co najmniej 3m wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; (dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 7) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, zawierającego informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 15 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia). 8) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, zawierającego informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 16 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia). 9) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, zawierającego informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 17 do SIWZ (dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia - Zabezpieczenie chodnika do szybika Skoczylas na poziomie I. 1. Wadium w wysokości: 10 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/INP/25 - część I zamówienia Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Część II zamówienia - Udostępnienie i zabezpieczenie komory Rainer I Górna. 1. Wadium w wysokości: 40 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/INP/25 - część II zamówienia Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. Część III zamówienia - Wykonanie otworu spustowego urobku z komory Rainer I Górna - Zamawiający nie ustanawia obowiązku wniesienia wadium.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dotyczy I części zamówienia: 1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy, warunków realizacji przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w następujących przypadkach: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) w przypadku wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentach, o których mowa w § 7 ust. 1, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, 3) działania siły wyższej, 4) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy. 5) zwiększenia ilości poszczególnych rodzajów robót, określonych w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 5 do umowy. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w pkt 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 1-2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1-2 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. Dotyczy II części zamówienia: 1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy, warunków realizacji przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w następujących przypadkach: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) w przypadku wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentach, o których mowa w § 7 ust. 1 umowy, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, 3) działania siły wyższej, 4) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy. 5) braku możliwości terminowego udzielenia zlecenia, o którym mowa w § 19 ust. 3 umowy, z uwagi na niewykonanie robót zabezpieczających chodnika dojściowego z chodnika Kunegunda (podłużni Sielec) do szybika Skoczylas na poziomie I w zakresie umożliwiającym bezpieczny dostęp do rejonu robót górniczych będących przedmiotem umowy, 6) zwiększenia ilości poszczególnych rodzajów robót, określonych w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 6 do umowy. 2. Zgodnie z brzmieniem art. 142 ust. 5 ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Oprócz okoliczności wskazanych w pkt 1 i 2, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 1-3 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 - 3 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 6. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. Dotyczy III części zamówienia: 1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy, warunków realizacji przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w następujących przypadkach: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) w przypadku wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentach, o których mowa w § 7 ust. 1 umowy, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, 3) działania siły wyższej, 4) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w pkt 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 1-2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1-2 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/04/2017, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Zabezpieczenie chodnika do szybika Skoczylas na poziomie I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zabezpieczenia chodnika dojściowego z chodnika Kunegunda (podłużni Sielec) do szybika Skoczylas na poziomie I, zwanego dalej "robotami górniczymi", a Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia. 2. W ramach wykonania robót górniczych Wykonawca jest zobowiązany: 1) zorganizować plac robót, 2) sporządzić technologię wykonywania robót, 3) zapewnić materiały niezbędne do realizacji robót górniczych, 4) zapewnić maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania robót górniczych, 5) zapewnić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami górniczymi, 6) zrealizować roboty górnicze. 3. Roboty górnicze w szczególności winny być wykonane zgodnie z: 1) dokumentacją projektową pod nazwą: "Projekt techniczny robót zabezpieczających w wyrobiskach położonych od poziomu I do poziomu II w rejonie komory Rainer I w komorze Rainer I Górny i Dolny Kopalni Soli "Wieliczka" S.A." - opracowaną we wrześniu 2015r. przez KGHM CUPRUM Sp. z o. o. Centrum Badawczo-Rozwojowe z Wrocławia - która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pozwoleniem nr 1123/15 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 23 listopada 2015r. znak: OZKr.5142.1135.2015.JCh - którego kopia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 3) "Instrukcją impregnacji ogniochronnej drewnianych elementów obudowy i wystroju wyrobisk w K.S. "Wieliczka" S.A. do materiału trudno zapalnego"- której kopia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 4) "Instrukcją bezpiecznego wykonywania obrywki stropów i ociosów w podziemnych wyrobiskach korytarzowych i komorowych Kopalni Soli "Wieliczka" - której kopia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Szacunkowy zakres robót górniczych określa poniższy przedmiar: PRZEDMIAR Lp. Rodzaj robót Maksymalna ilość Jednostka miary 1. Wykonanie przybierki ociosów, stropu i spągu na całej długości wyrobiska - 300 m3, 2. Demontaż starych odrzwi - 45 szt., 3. Zabezpieczenie chodnika za pomocą odrzwi wykonanych z okrąglaków o średnicy 20cm, rozstaw odrzwi 0,5m - 102 szt., 4. Wykonanie wykładki stropu i ociosów na całej długości wyrobiska, wykładka z desek o grubości 4cm - 300 m2, 5. Wykonanie wylewki betonowej na spągu chodnika, posadzka z betonu C20/25 o grubości 20cm - 22 m3. 5. Wykonawca może zrealizować większą ilość poszczególnego rodzaju robót określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4, jeżeli będzie to konieczne dla realizacji robót górniczych w pełnym zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o przewidywanej konieczności realizacji większej ilości poszczególnych rodzajów robót określonych w przedmiarze. Celem wykonania większej ilości poszczególnych rodzajów robót, określonych w przedmiarze wskazanym w pkt 4, niezbędne jest uprzednie dokonanie zmiany umowy zgodnie z § 34 ust. 1 pkt 5. 6. Wykonawca zrealizuje mniejszą ilość poszczególnego rodzaju robót, określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4, jeżeli ich wykonanie nie będzie konieczne dla realizacji robót górniczych w pełnym zakresie, wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3. 7. Wykonawca może zatrudnić pracowników Zamawiającego tylko na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe informacje dotyczące zasad realizacji części I zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45254100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy części I zamówienia): 1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu zawarcia umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy zamówień dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy nr: 75124047481111000048778501, w Banku Pekao Spółka Akcyjna z dopiskiem: "zabezpieczenie należytego wykonania umowy w sprawie KSW/2017/INP/25 - część I zamówienia" 4. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności za częściowo wykonane roboty.


Część nr: II    Nazwa: Udostępnienie i zabezpieczenie komory Rainer I Górna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zabezpieczenia dobudowy do szybika komory Rainer I Górna na poziomie I, powiększenia, zabezpieczenia i wyposażenia (oprócz zejścia schodowego i galeryjki do pochylni) szybika z poziomu I do komory Rainer I Górna, odcinka pochylni do komory Franciszek i szybika z komory Rainer I Górna do komory Rainer I Dolna oraz zabezpieczenia stropu i ociosów komory Rainer I Górna obudową kotwową i drewnianą, zwanego dalej "robotami górniczymi", a Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia. 2. W ramach wykonania robót górniczych Wykonawca jest zobowiązany: 1) zorganizować plac robót, 2) sporządzić technologię wykonywania robót, 3) zapewnić materiały niezbędne do realizacji robót górniczych, 4) zapewnić maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania robót górniczych, 5) zapewnić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami górniczymi, 6) zrealizować roboty górnicze. 3. Roboty górnicze w szczególności winny być wykonane zgodnie z: 1) dokumentacją projektową pod nazwą: "Projekt techniczny robót zabezpieczających w wyrobiskach położonych od poziomu I do poziomu II w rejonie komory Rainer I w komorze Rainer I Górny i Dolny Kopalni Soli "Wieliczka" S.A." - opracowaną we wrześniu 2015r. przez KGHM CUPRUM Sp. z o. o. Centrum Badawczo-Rozwojowe z Wrocławia - która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pozwoleniem nr 1123/15 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 23 listopada 2015r. znak: OZKr.5142.1135.2015.JCh - którego kopia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 3) "Instrukcją impregnacji ogniochronnej drewnianych elementów obudowy i wystroju wyrobisk w K.S. "Wieliczka" S.A. do materiału trudno zapalnego"- której kopia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 4) "Instrukcją bezpiecznego wykonywania obrywki stropów i ociosów w podziemnych wyrobiskach korytarzowych i komorowych Kopalni Soli "Wieliczka" - której kopia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5) "Weryfikacją instrukcji stosowania obudowy kotwiowej w Kopalni Soli "Wieliczka", wrzesień 2016 r. - której kopia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Szacunkowy zakres robót górniczych określa poniższy przedmiar: PRZEDMIAR Lp. Rodzaj robót Maksymalna ilość Jednostka miary 1) Kotwienie stropu komory - 1000 m, 2) Zabudowa stojaków bona o średnicy 15-18cm w dobudowie i szybiku udostępniającym od góry kom. Rainer I Górna - 250 m, 3) Zabudowa desek, wykładka ociosu - bono gr. 4cm w dobudowie i szybiku udostępniającym od góry kom. Rainer I Górna - 300 m2, 4) Zabezpieczenie stojaków bona w dobudowie i szybiku udostępniającym od góry kom. Rainer I Górna kotwami szkło epoksydowymi o dł. do 10m, w siatce kotwienia 1x1m - 2120 m, 5) Zabezpieczenie ociosów kom. Rainer I Górna obudową z kotew szkło epoksydowych o dł. do 10m, w siatce kotwienia 1,5x1,5m - 6200 m, 6) Zabezpieczenie stropu kom. Rainer I Górna obudową z kotew szkło epoksydowych o dł. do 10m, w siatce kotwienia 1x1m - 1000 m, 7) Wykonanie przybierek, poszerzenie szybika udostępniającego od góry kom. Rainer I Górna wraz z wejściem do pochylni do kom. Franciszek oraz szybika z kom. Rainer I Górna do kom. Rainer I Dolna - 55 m3, 8) Wykonanie podłogi z desek o grubości 5cm w chodniku wlotowym do zejścia schodowego, na poz. I do kom. Rainer I Górna - 11 m2, 9) Ułożenie belek spągowych z kantówki 20x20cm w dobudowie i szybiku udostępniającym od góry kom. Rainer I Górna - 4 szt., 10) Zabezpieczenie chodnika wlotowego na poz. I do kom. Rainer I Górna, odrzwia pełne z kantówek 20x20cm w rozstawie co 1m - 10 szt. 11) Wykonanie mostu podtrzymującego obudowę podporową w chodniku wlotowym do kom. Rainer I Górna na poz. I, dźwigary wykonane z kantówek 20x25cm o długości 4,4m - 2 szt., 12) Umocowanie konstrukcji mostu w chodniku wlotowym na poz. I do kom. Rainer I Górna za pomocą kotew szkło epoksydowych o dł. do 10m - 80 m, 13) Zabezpieczenie stropnic nadszybia i pomostu przedziału transportowego za pomocą kotew szkło epoksydowych o dł. do 10m - 100 m. 5. Wykonawca może zrealizować większą ilość poszczególnego rodzaju robót określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4, jeżeli będzie to konieczne dla realizacji robót górniczych w pełnym zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o przewidywanej konieczności realizacji większej ilości poszczególnych rodzajów robót określonych w przedmiarze. Celem wykonania większej ilości poszczególnych rodzajów robót, określonych w przedmiarze wskazanym w pkt 4, niezbędne jest uprzednie dokonanie zmiany umowy zgodnie z § 34 ust. 1 pkt 6. 6. Wykonawca zrealizuje mniejszą ilość poszczególnego rodzaju robót, określonych w przedmiarze zamieszczonym w pkt 4, jeżeli ich wykonanie nie będzie konieczne dla realizacji robót górniczych w pełnym zakresie, wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 3. 7. Z uwagi na stan i dostępność wyrobisk, roboty górnicze w zakresie zabezpieczenia dobudowy do szybika komory Rainer I Górna, samego szybika oraz stropu i ociosów samej komory, mogą być prowadzone wyłącznie w kierunku od góry do dołu (z rusztowań wiszących, podwieszanych lub podobnych, budowanych od góry do dołu). 8. Wykonawca może zatrudnić pracowników Zamawiającego tylko na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe informacje dotyczące zasad realizacji części II zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45254100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 29
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy części II zamówienia): 1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu zawarcia umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy zamówień dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy nr: 75124047481111000048778501, w Banku Pekao Spółka Akcyjna z dopiskiem: "zabezpieczenie należytego wykonania umowy w sprawie KSW/2017/INP/25 - część II zamówienia" 4. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności za częściowo wykonane roboty.


Część nr: III    Nazwa: Wykonanie otworu spustowego urobku z komory Rainer I Górna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania otworu spustowego urobku o średnicy wewnętrznej nie mniejszej niż 0,3m i długości 3m, od stropu podłużni Król Saski na poziomie IIw do spągu komory Rainer I Górna w Kopalni Soli "Wieliczka" (dalej jako "roboty górnicze"), a Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia. 2. W ramach wykonania robót górniczych Wykonawca jest zobowiązany: 1) zorganizować plac robót, 2) sporządzić technologię wykonywania robót, 3) zapewnić materiały niezbędne do realizacji robót górniczych, 4) zapewnić maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania robót górniczych, 5) zapewnić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami górniczymi, 6) zrealizować roboty górnicze. 3. Roboty górnicze w szczególności winny być wykonane zgodnie z: 1) dokumentacją projektową pod nazwą: "Projekt techniczny robót zabezpieczających w wyrobiskach położonych od poziomu I do poziomu II w rejonie komory Rainer I w komorze Rainer I Górny i Dolny Kopalni Soli "Wieliczka" S.A." - opracowaną we wrześniu 2015r. przez KGHM CUPRUM Sp. z o. o. Centrum Badawczo-Rozwojowe z Wrocławia - która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pozwoleniem nr 1123/15 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 23 listopada 2015r. znak: OZKr.5142.1135.2015.JCh - którego kopia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Wykonawca może zatrudnić pracowników Zamawiającego tylko na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe informacje dotyczące zasad realizacji części III zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45254100-3, 45255500-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający nie ustanawia obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla części III zamówienia.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.