Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-10-06
Og³oszenie nr 590124-N-2020 z dnia 2020-10-06 r.
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. : SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH NA POTRZEBY DZIA£U DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI DO SZPITALI POMORSKICH SP. Z O. O.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. , krajowy numer identyfikacyjny
19014161200000, ul.
Powstania Styczniowego
1
,
81-519
Gdynia, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
+48585727331, e-mail
m.magulska@ceynowahosp.com.pl, faks
+48585727331.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalepomorskie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Podmiot prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.szpitalepomorskie.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalepomorskie.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Z uwagi na panuj±cy stan epidemii na terenie RP, zaleca siê wys³anie oferty za po¶rednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Je¶li Wykonawca chce z³o¿yæ ofertê osobi¶cie, proszony jest o dostarczenie oferty bezpo¶rednio do Dzia³u Zamówieñ Publicznych po uprzednim zg³oszeniu chêci osobistego z³o¿enia oferty poprzez poinformowanie osoby pracuj±cej w Punkcie Informacyjnym Szpitala.
Adres:
Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy ul. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo - Kancelaria (oferty sk³adane za po¶rednictwem poczty lub firmy kurierskiej), Dzia³ Zamówieñ Publicznych (oferty sk³adane osobi¶cie)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH NA POTRZEBY DZIA£U DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI DO SZPITALI POMORSKICH SP. Z O. O.
Numer referencyjny:
D25C/252/N/9-24rj/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± sukcesywne dostawy materia³ów eksploatacyjnych ró¿nego rodzaju na potrzeby dzia³u dezynfekcji i sterylizacji do Szpitali Pomorskich do lokalizacji (wg potrzeb Zamawiaj±cego): - 84-200 Wejherowo, ul. dr A. Jagalskiego 10 - 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1 w 15 zadaniach przez okres 12 miesiêcy, o parametrach szczegó³owo opisanych w za³±czniku nr 2 do SIWZ, w tym: Zadanie 1: Wa³ek z tuszem do metkownicy trzyrzêdowej GKE Steri - Rekord w ³±cznej ilo¶ci 72 sztuk. Zadanie 2: Testy kontroli prawid³owo¶ci zgrzewania w zgrzewarkach rotacyjnych ró¿nego rodzaju w ³±cznej ilo¶ci 7 opakowañ. Zadanie 3: Wska¼nik wykrywania pozosta³o¶ci bia³ka na powierzchni w ³±cznej ilo¶ci 30 opakowañ. Zadanie 4: Plomby do kontenera w ³±cznej ilo¶ci 55 opakowañ. Zadanie 5: Papier termiczny do drukarki sterylizatora plazmowego RENO-S3 w ³±cznej ilo¶ci 40 rolek. Zadanie 6: Testy kontroli mycia i dezynfekcji w myjni dezynfektor 46-5* ró¿nego rodzaju w ³±cznej ilo¶ci 120 opakowañ. Zadanie 7: Materia³y eksploatacyjne do niskotemperaturowego sterylizatora plazmowego RENO - S30, w tym: czynnik sterylizuj±cy w ³±cznej ilo¶ci 1 000 naboi. Zadanie 8: Materia³y eksploatacyjne do niskotemperaturowego sterylizatora plazmowego RENO - S30, w tym: opakowania jednorazowego u¿ytku - rêkawy typu Tyvek lub równowa¿ne ró¿nego rodzaju w ³±cznej ilo¶ci 110 rolek. Zadanie 9: Materia³y eksploatacyjne do niskotemperaturowego sterylizatora plazmowego RENO - S30, w tym: testy do kontroli sterylizacji plazmowej ró¿nego rodzaju w ³±cznej ilo¶ci 3200 sztuk. Zadanie 10: Rêkawy papierowo-foliowe ró¿nego rodzaju w ³±cznej ilo¶ci 495 rolek. Zadanie 11: W³ókniny sterylizacyjne ró¿nego rodzaju w ³±cznej ilo¶ci 26 000 arkuszy. Zadanie 12: Testy do kontroli procesów sterylizacji oraz etykiety do szpitalnego systemu dokumentacji procesów sterylizacji ró¿nego rodzaju w ³±cznej ilo¶ci 6 000 sztuk i 276 rolek. Zadanie 13: Testy do kontroli procesów sterylizacji ró¿nego rodzaju w ³±cznej ilo¶ci 44 800 sztuk i 520 rolek. Zadanie 14: Kontenery bezobs³ugowe w systemie otwartym, w tym: kontenery ró¿nego rodzaju w ³±cznej ilo¶ci 16 sztuk, tabliczki identyfikacyjne w ilo¶ci 50 sztuk, stojaki do kontenera w ilo¶ci 2 sztuk, uniwersalny uchwyt do wymiany filtra w ilo¶ci 1 sztuka, ¶rodek do czyszczenia i pielêgnacji kontenerów w ilo¶ci 2 sztuk. Zadanie 15: Wózki do materia³ów sterylnych ró¿nego rodzaju w ³±cznej ilo¶ci 8 sztuk. 2. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert na opisany asortyment lub równowa¿ny. Poprzez równowa¿no¶æ Zamawiaj±cy rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalno¶ci i w³a¶ciwo¶ciach, ale innego producenta 3. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 4. CPV: 30192113-6 Wk³ady drukuj±ce. 33696300-8 Odczynniki chemiczne 22993000-7 Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne 33198000-4 Szpitalne wyroby papierowe 30199760-5 Etykiety 33169000-2 Przyrz±dy chirurgiczne 33190000-8 Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne
II.5) G³ówny kod CPV: 30192113-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33696300-8 |
22993000-7 |
33141000-0 |
33198000-4 |
30199760-5 |
33169000-2 |
33190000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTA£A NAJWY¯EJ OCENIONA W PRZEDMIOTOWYM POSTÊPOWANIU, W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA, NA WEZWANIE ZAMAWIAJ¡CEGO W WYZNACZONYM TERMINIE, ALE NIE KRÓTSZYM NI¯ 5 DNI SK£ADA: 1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, stanowi±cych o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w §5 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 poz. 1126 z pó¼n. zm), a których ¿±da w nn postêpowaniu Zamawiaj±cy, Wykonawca sk³ada odpowiadaj±ce im dokumenty wymienione w §7 ust. 1 pkt 1 ww rozporz±dzenia.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTA£A OCENIONA NAJWY¯EJ W CELU POTWIERDZENIA, I¯ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA WSZYSTKIM WYMAGANIOM ZAMAWIAJ¡CEGO OKRE¦LONYM W SIWZ, NA WEZWANIE ZAMAWIAJ¡CEGO W WYZNACZONYM TERMINIE, ALE NIE KRÓTSZYM NI¯ 5 DNI SK£ADA: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy - za³±cznik nr 4 do SIWZ 2. Opis przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim w formie dokumentów handlowych (folder, ulotka lub katalog), zawieraj±cy wyczerpuj±ce dane techniczne oferowanych produktów potwierdzaj±cy spe³nienie wymogów zamawiaj±cego, zawieraj±cy tak¿e numery katalogowe. Wykonawca winien w ww. dokumencie oznaczyæ zadanie dla danego oferowanego produktu. (dotyczy Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 4, Zadania 5, Zadania 6, Zadania 7, Zadania 8, Zadania 9, Zadania 10, Zadania 11, Zadania 12, Zadania 13, Zadania 14, Zadania 15) 3. Opis przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim w postaci Specyfikacji Produktu, Specyfikacji Materia³owej, Raportu z badañ lub Arkusza danych technicznych potwierdzaj±cy wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce zaoferowanego asortymentu przez Wykonawcê. Dokument musi byæ wystawiony lub autoryzowany przez producenta. Wykonawca winien na ww. dokumencie oznaczyæ zadanie i pozycjê dla danego oferowanego produktu. (dotyczy Zadania 10 i Zadania 11)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)INNE DOKUMENTY NIEZBÊDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTÊPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SK£ADA WRAZ Z OFERT¡: 1. Pe³nomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, je¶li upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpo¶rednio z innych dokumentów za³±czonych do oferty. Je¶li upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca za³±cza je do oferty, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e te dokumenty uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.). 2. Wype³niony Formularz Oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ 3. Wype³niony Formularz Asortymentowo-Cenowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJ¡CEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEÑ PUBLICZNYCH SK£ADA: O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± w przedmiotowym postêpowaniu nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ww o¶wiadczenie na wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANA UMOWY ORAZ ZAKRES I WARUNKI WPROWADZENIA ZMIAN 1. Niedopuszczalne pod rygorem niewa¿no¶ci s± takie istotne zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, innych ni¿ przewidziane niniejsz± Umow± lub dopuszczone przepisami prawa. 1. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany Umowy: a) polegaj±ce na zmianie numerów katalogowych, kodów lub symboli lub nazwie handlowej asortymentu bêd±cego przedmiotem nn Umowy bez zmiany ceny brutto okre¶lonej w Umowie i parametrów przedmiotu Umowy, b) polegaj±ce na zmianie asortymentu na inny, równowa¿ny lub lepszy pod wzglêdem parametrów w przypadku wycofania z produkcji lub dystrybucji dotychczasowego asortymentu, wprowadzenia do obrotu przez producenta produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego lub w przypadku zaistnienia znacz±cych trudno¶ci w dostawie z przyczyn obiektywnych nie le¿±cych po stronie Wykonawcy bez zmiany ceny brutto okre¶lonej w Umowie, c) nast±pi objêcie danego asortymentu cen± urzêdow±, wówczas obowi±zuje przez ten okres cena urzêdowa, chyba, ¿e cena ofertowa jest ni¿sza, w takim wypadku obowi±zuje cena ofertowa. Dotyczy to równie¿ sytuacji, w których dany asortyment zosta³ objêty w trakcie obowi±zywania Umowy cenami urzêdowymi, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tej materii przepisami, dokonanie podwy¿szenia cen przez Wykonawcê z powodu wzrostu stawki podatku VAT w stosunku do cen ofertowych, nie mo¿e przekraczaæ cen urzêdowych. W razie obni¿enia cen urzêdowych na asortyment objêty niniejsz± Umow±, ceny ulegaj± obni¿eniu do wysoko¶ci obowi±zuj±cych w danym momencie cen urzêdowych, d) polegaj±ce na wykre¶leniu danego asortymentu z Umowy z jednoczesnym obni¿eniem warto¶ci brutto Umowy, je¶li nie ma mo¿liwo¶ci zamiany na jego równowa¿ny lub lepszy pod wzglêdem parametrów odpowiednik, a dotychczasowy produkt zosta³ wycofany z produkcji lub dystrybucji, e) wyst±pi± zmiany w nazwach lub adresach Stron, zwi±zane z przekszta³ceniem podmiotowym Stron, f) zmiany Umowy s± konieczne na skutek dzia³ania organów administracji lub instytucji upowa¿nionych do wydania decyzji albo innych aktów w³adczych lub nadzorczych, zwi±zanych z realizacj± przedmiotu Umowy, g) nast±pi zmiana obowi±zuj±cych przepisów prawa, zwi±zanych z przedmiotem zamówienia, które wesz³y w ¿ycie po zawarciu Umowy, w zwi±zku z czym zachodzi konieczno¶æ dostosowania Umowy do zmienionych przepisów prawa, h) przypadku nie wykorzystania pe³nej ilo¶ci asortymentu, bêd±cego przedmiotem niniejszej Umowy do koñca okresu trwania Umowy, Umowa za obopóln± zgod± mo¿e ulec przed³u¿eniu do wyczerpania limitu finansowego wynikaj±cego z warto¶ci przedmiotu Umowy, o ile bêdzie to korzystne dla Zamawiaj±cego, nie d³u¿ej jednak ni¿ na okres 6 miesiêcy, i) w pozosta³ych wypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3. Zmiany ujête w ustêpie 2 pkt a) nie wymagaj± podpisania aneksu przez Strony Umowy a jedynie z³o¿enia pisemnego o¶wiadczenia ze strony Wykonawcy. Zamawiaj±cy mo¿e nie wyraziæ zgody na zmiany okre¶lone w pkt a. Je¶li Zamawiaj±cy w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania ww pisemnego o¶wiadczenia Wykonawcy nie z³o¿y takiego zastrze¿enia Wykonawcy równie¿ w formie pisemnej, zmianê uwa¿a siê za wa¿n±. 4. Dopuszcza siê inne zmiany tre¶ci Umowy pod warunkiem, i¿ s± one korzystne lub obiektywnie konieczne dla Zamawiaj±cego tzn. przewidywane inne ni¿ wymienione wy¿ej zmiany maj± charakter korzystny dla Zamawiaj±cego w szczególno¶ci polegaj± na: obni¿eniu ceny, udzieleniu rabatu, zaoferowaniu produktu o lepszych parametrach bez zmiany ceny brutto, zaproponowaniu przez Wykonawcê wykonania nieodp³atnie innych, nie przewidzianych Umow± dodatkowych czynno¶ci przez Wykonawcê w ramach Umowy, przesuniêciu terminu realizacji Umowy, je¶li przesuniêcie wynika z potrzeb Zamawiaj±cego np. zwi±zanych z rozliczeniem z p³atnikiem lub harmonizacj± innych okresów rozliczeniowych, czego wymaga zachowanie p³ynno¶ci w rozliczeniach Zamawiaj±cego oraz inne maj±ce charakter przysporzenia materialnego lub niematerialnego na rzecz Zamawiaj±cego lub s± zwi±zane z zachowaniem p³ynno¶ci w dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego itp. lub wyst±pieniem innej okoliczno¶ci niezale¿nej od Zamawiaj±cego, która przemawia za konieczno¶ci± zmiany tre¶ci Umowy, w szczególno¶ci np. ograniczenia lub nieuzyskania finansowania ze strony p³atnika lub w przypadku zmiany procedur medycznych u Zamawiaj±cego, która powoduje, i¿ brak jest dalszego uzasadnienia dla realizacji przedmiotu Umowy w pierwotnym kszta³cie. 5. Ka¿dorazowa zmiana Umowy przewidziana zapisami niniejszego paragrafu wymaga pisemnego wniosku Strony wnosz±cej o zmianê wraz z pisemnym uzasadnieniem i uzasadnieniem konieczno¶ci lub dopuszczalno¶ci zmiany Umowy, z zastrze¿eniem wyj±tków opisanych w §7, w §4 ust. 6 oraz przewidzianych przepisami prawa. 6. Jakiekolwiek zmiany i uzupe³nienia Umowy winny byæ dokonane za obopóln± zgod± Stron Umowy, w formie obustronnie podpisanego pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci dokonanych zmian lub uzupe³nieñ, z zastrze¿eniem wyj±tków opisanych w §7, w §4 ust. 6 oraz przewidzianych przepisami prawa. ZMIANA UMOWY W ZAKRESIE WYNAGRODZENIA W OPARCIU O ART. 142 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEÑ PUBLICZNYCH 1. W przypadku umowy trwaj±cej d³u¿ej ni¿ 12 miesiêcy w wyniku przed³u¿enia okresu jej obowi±zywania zgodnie z zapisami nn Umowy, Strony zobowi±zuj± siê dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust.1, w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne 4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. - na zasadach i w sposób okre¶lony w §8 ust. 2 - 8 Umowy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. 2. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w §8 ust. 1 pkt 1 Umowy, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w §8 ust. 1 pkt 1 Umowy, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w §8 ust. 1 pkt 2, 3 lub 4 Umowy, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w §8 ust. 1 pkt 2 Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzenia pracowników Wykonawcy wykonuj±cych czynno¶ci na rzecz Umowy do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników Wykonawcy, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w §8 ust. 1 pkt 3 lub 4 Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom Wykonawcy wykonuj±cym czynno¶ci na rzecz Umowy. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników Wykonawcy wykonuj±cych czynno¶ci na rzecz Umowy, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 7. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w §8 ust. 1 Umowy, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie pracowników Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 8. W przypadku zmian, o których mowa w §8 ust. 1 pkt 2 lub pkt 3 lub 4 Umowy, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> JÊZYK POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | WA£EK Z TUSZEM DO METKOWNICY TRZYRZÊDOWEJ GKE STERI-RECORD |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | TESTY KONTROLI PRAWID£OWO¦CI ZGRZEWANIA W ZGRZEWARKACH ROTACYJNYCH |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33696300-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | WSKA¬NIK WYKRYWANIA POZOSTA£O¦CI BIA£KA NA POWIERZCHNI |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33696300-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | PLOMBY DO KONTENERA |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33190000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | PAPIER TERMICZNY DO DRUKARKI STERYLIZATORA PLAZMOWEGO RENO-S3 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 22993000-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | TESTY KONTROLI MYCIA I DEYZNFEKCJI Z MYJNI DEZYNFEKTOR 46-5 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33696300-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 7 | Nazwa: | MATERIA£Y EKSPLOATACYJNE DO NISKOTEMPERATUROWEGO STERYLIZATORA PLAZMOWEGO RENO - S30 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 8 | Nazwa: | MATERIA£Y EKSPLOATACYJNE DO NISKOTEMPERATUROWEGO STERYLIZATORA PLAZMOWEGO RENO - S30 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 9 | Nazwa: | MATERIA£Y EKSPLOATACYJNE DO NISKOTEMPERATUROWEGO STERYLIZATORA PLAZMOWEGO RENO - S30 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 10 | Nazwa: | RÊKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33198000-4,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 11 | Nazwa: | W£ÓKNINY STERYLIZACYJNE |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33198000-4,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 12 | Nazwa: | TESTY DO KONTROLI PROCESÓW STERYLIZACJI ORAZ ETYKIETY DO SZPITALNEGO SYSTEMU DOKUMENTACJI PROCESÓW STERYLIZACJI |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33696300-8, 30199760-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 13 | Nazwa: | TESTY DO KONTROLI PROCESÓW STERYLIZACJI |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33696300-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 14 | Nazwa: | KONTENER BEZOBS£UGOWY W SYSTEMIE OTWARTYM |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33169000-2,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 15 | Nazwa: | WÓZKI DO MATERIA£ÓW STERYLNYCH |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33190000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 95,00 |
Termin dostawy | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej, nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków oraz ryzyk lotniczych Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Zakup gad¿etów promocyjnych- dzieñ sportu
- Dostawa i monta¿ mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Pañstwowego Instytutu Badawczego.
- Przegl±d z legalizacj± (atestacja) tratw ratunkowych z podzia³em na czê¶ci: Cz I: Przegl±d z legalizacj± tratw ratunkowych DSB typ LR97 Cz II: Przegl±d z legalizacj± tratw ratunkowych DKS VIKING
- Dostawa sprzêtu komputerowego do gdyñskich placówek o¶wiatowych w zwi±zku z realizacj± projektu "Szko³a Jutr@"
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku oraz preparatów do p³ukania ran i dezynfekcji z podzia³em na pakiety
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materia³ów zu¿ywalnych wed³ug katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzañskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawy gazów i odczynników laboratoryjnych oraz odczynników do wstêpnej identyfikacji ¶rodków odurzaj±cych i substancji psychotropowych.
- ZP/7/2025 Postêpowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku, ob³o¿eñ, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupe³nienie vol 4
- 37.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Agilent Daco lub równowa¿nych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów ¦l±skich we Wroc³awiu
- "Realizacja Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazw± Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzêtu medycznego i komputerowego"
wiêcej: Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.