Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-09-28
Ogłoszenie nr 590211-N-2020 z dnia 2020-09-28 r.
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o.: Dostawa i montaż systemu instalacji fotowoltaicznej na czterech lokalizacjach Zamawiającego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Dostawa i montaż systemu instalacji fotowoltaicznej na czterech lokalizacjach Zama-wiającego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27621848100000, ul.
ul. Sokoła
19
,
32-500
Chrzanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 240 325, e-mail
zla@chrzanow.pl, faks
326 240 310.
Adres strony internetowej (URL): www.zla-chrzanow.pl
Adres profilu nabywcy:
www.zla-chrzanow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zla-chrzanow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zla-chrzanow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drogą pocztowa, lub osobiście
Adres:
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o. 32-500 Chrzanów ul. Sokoła 19 Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż systemu instalacji fotowoltaicznej na czterech lokalizacjach Zamawiającego
Numer referencyjny:
ZLA-ZP-752w/21/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,99 kW na dachu budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Płazie przy ulicy Koraczaka 2. Instalacja o mocy znamionowej 9,99 kW składać się będzie z 27 paneli monokrystalicznych o mocy 370 W każdy oraz elementów niezbędnych do prawidłowej pracy instalacji, w tym: inwertera, skrzynki z ogranicznikiem przepięć DC i skrzynki AC. Panele instalacji fotowoltaicznych montowane będą na dachu pod kątem 15 stopni za pomocą kotw utwardzanych chemicznie. Procedura - skrót robót: - montaż paneli fotowoltaicznych na dachu - montaż instalacji elektrycznej, - montaż inwertera, - podłączenie do uziemienia, - sporządzenie dokumentacji i instrukcji określającej zasady obsługi urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie instruktażu bezpiecznego użytkowania. Część II: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,99 kW na dachu budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Balinie przy ulicy Wyzwolenia 65. Instalacja o mocy znamionowej 9,99 kW składać się będzie z 27 paneli monokrystalicznych o mocy 370 W każdy oraz elementów niezbędnych do prawidłowej pracy instalacji, w tym: inwertera, skrzynki z ogranicznikiem przepięć DC i skrzynki AC. Panele instalacji fotowoltaicznych montowane będą na dachu pod kątem 15 stopni za pomocą kotw utwardzanych chemicznie. Procedura - skrót robót: - montaż paneli fotowoltaicznych na dachu - montaż instalacji elektrycznej, - montaż inwertera, - podłączenie do uziemienia, - sporządzenie dokumentacji i instrukcji określającej zasady obsługi urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie instruktażu bezpiecznego użytkowania. Część III: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,68 kW na jednej połaci daszku technicznego Miejskiej Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 3 w Chrzanowie ul. Kalinowa 7. Instalacja o mocy znamionowej 7,68 kW składać się będzie 24 modułów monokrystalicznych o mocy 320 W każdy (Full Black) oraz elementów niezbędnych do prawidłowej pracy instalacji, w tym: inwertera, skrzynki z ogranicznikiem przepięć DC i skrzynki AC. Panele instalacji fotowoltaicznych montowane będą na daszku za pomocą konstrukcji na mostkach trapezowych. Procedura - skrót robót: - montaż paneli fotowoltaicznych na daszku technicznym. - montaż instalacji elektrycznej, - montaż inwertera, - podłączenie do uziemienia, - sporządzenie dokumentacji i instrukcji określającej zasady obsługi urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie instruktażu bezpiecznego użytkowania Część IV: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 31,08 kW na dwóch połaciach dachowych Miejskiej Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 1 w Chrzanowie przy ulicy Sokoła 19. Instalacja o mocy znamionowej 31,08 kW składać się będzie 84 modułów monokrystalicznych o mocy 370 W wraz z optymalizatorami mocy dla wszystkich paneli oraz elementów niezbędnych do prawidłowej pracy instalacji, w tym: inwertera, skrzynki z ogranicznikiem przepięć DC i skrzynki AC. Panele instalacji fotowoltaicznych montowane będą: - na dachu nr 1 za pomocą konstrukcji na mostkach trapezowych - 60 szt., - na dachu nr 2 - pod kątem 15 stopni za pomocą kotw utwardzanych chemicznie - 24 szt. Każdy moduł fotowoltaiczny będzie podpięty do optymalizatora mocy. Procedura - skrót robót: - montaż paneli fotowoltaicznych wraz z optymalizatorami. - montaż instalacji elektrycznej, - montaż inwertera, - podłączenie do uziemienia, - sporządzenie dokumentacji i instrukcji określającej zasady obsługi urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie instruktażu bezpiecznego użytkowania
II.5) Główny kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45261215-4 |
45311200-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-11-16 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W zakresie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Certyfikat Instalatora OZE wydany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz Świadectwo Kwalifikacyjne SEP Ei D (eksploracja i dozór). Wykonawca załączy na wezwanie dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku.
Zamawiający wymaga również aby wykonawca prowadził działalność gospodarczą od co najmniej 5 lat, potwierdzoną wpisem do KRS lub CEPiK.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalno-ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ Jeżeli w kraju którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa wyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji , lub oświadczenie osoby ,której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d/ W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w ppkt.a-c, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. e/ W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów o których mowa w ppkt. a-c ,które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego , w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i 3 ustawy Pzp, korzysta, z posiadanych oświadczeń i dokumentów o ile są aktualne. f/ na żądanie Zamawiającego ,Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy oraz wskaże w ofercie wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w odniesieniu do tych podmiotów i podwykonawców ich oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumenty potwierdzające że Wykonawca posiada Certyfikat Instalatora OZE wydany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz Świadectwo Kwalifikacyjne SEP Ei D (eksploracja i dozór).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta,że dany produkt posiada Deklaracje zgodności CE lub inne dokumenty ważne dla danych wyrobów (zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,99 kW na dachu budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Płazie przy ulicy Koraczaka 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09331200-0, 45311200-2, 45261215-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,99 kW na dachu budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Balinie przy ulicy Wyzwolenia 65 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09331200-0, 45311200-2, 45261215-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,68 kW na jednej połaci daszku technicznego Miejskiej Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 3 w Chrzanowie ul. Kalinowa 7. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09331200-0, 45311200-2, 45261215-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 31,08 kW na dwóch połaciach dachowych Miejskiej Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 1 w Chrzanowie przy ulicy Sokoła 19. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09331200-0, 45311200-2, 45261215-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Modernizacja instalacji elektrycznej celem wykonania ogrzewania elektrycznego dla budynku użytkowego przy ul. Berka Joselewicza 5A w Chrzanowie
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Chrzanowie"
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Chrzanów w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
- Utrzymanie czyst.w bud. adm. i san. na Cm. Kom.w Chrz-wie wraz z piel. terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-wie
- "Odbiór odp. stałych pochodzących z Cm. Kom. w Chrz-wie, bud. przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-wie i bud. przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach oraz z targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrz-wie".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
- Zakup instalacji fotowoltaicznej dla szpitala MSWiA w Łodzi
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- Roboty ogólnobudow. w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i wybuduj zad.1: Kolejny krok w dostępności MDPS (...). Zad.2: Modernizacja podestu i schodów wejścia głównego (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.