eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzedmiotem postępowania przetargowego jest zakup i sukcesywne dostawy do jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w ŁodziCzęść nr 1 - Dostawy cukru, Część nr 2 - Dostawy przetworów owocowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Łódź: Przedmiotem postępowania przetargowego jest zakup i sukcesywne dostawy do jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi: Część nr 1 - Dostawy cukru, Część nr 2 - Dostawy przetworów owocowych
Numer ogłoszenia: 5904 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343514 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 67 50 020, faks 42 67 50 002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OISW w Łodzi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania przetargowego jest zakup i sukcesywne dostawy do jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi: Część nr 1 - Dostawy cukru, Część nr 2 - Dostawy przetworów owocowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyszczególnionych produktów do następujących jednostek organizacyjnych Służby Więziennej wchodzących w skład Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi: 1) Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź; NIP: 726-155-77-39, 2) Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź; NIP: 728-108-66-51, 3) Zakład Karny Nr 2 w Łodzi ul. Kraszewskiego 1/5 93-161 Łódź; NIP: 729-177-33-99, 4) Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski; NIP: 771-102-92-14, 5) Zakład Karny w Garbalinie, Garbalin, 99-100 Łęczyca; NIP: 775-105-83-57, 6) Zakład Karny w Łowiczu, ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz; NIP: 834-100-80-76, 7) Zakład Karny w Płocku, ul. Sienkiewicza 22, 09-402 Płock; NIP: 774-102-73-32, 8) Zakład Karny w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz; NIP: 827-106-40-51, Część 1 - Dostawy cukru - cukier biały rafinowany (worki od 1 kg do 50 kg) wg normy PN-72/A-74850; kod CPV - 15831200-4 w ilości 78 520 kg Część 2 - Dostawy przetworów owocowych 1) Dżem truskawkowy niskosłodzony (opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-A-75100; kod CPV - 15332296-5 w ilości 13 333 kg, 2) Marmolada wieloowocowa niskosłodzona (opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-93/A/75103; kod CPV - 15332230-5 w ilości 20 220 kg, 3) Syrop owocowy (różne smaki), (opak. bańka do 5 litrów) wg normy PN-A - 75955:1963P; kod CPV - 15321000-4 w ilości 60 250 litrów. 2. Uwarunkowania realizacyjne. 1) Podane w SIWZ oraz w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na poszczególne produkty mają charakter jedynie szacunkowy i będą służyć wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym, Zamawiający zobowiązuje się, że łączna wartość zamówionych produktów w okresie obowiązywania umowy nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w ofercie Wykonawcy. 2) Zamawiane produkty żywnościowe muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu i Odbiorcom na ich żądanie. 3) Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów żywnościowych, o których mowa w Części nr 1 jak i w Części nr 2 przetargu nie może być krótszy niż 60 dni od momentu dostawy do magazynu danej jednostki. 3. Pozostałe informacje. 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - dotyczy obu Części przetargu. 2) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp - dotyczy obu Części przetargu. 3) W ramach poszczególnych części przetargu, Wykonawca może powierzyć wykonanie części, bądź też całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jednocześnie zamawiający nie określa żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom. 4) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00 - Cukier biały 15.33.22.96 - Dżem truskawkowy 15.33.22.30 - Marmolady 15.32.10.00 - Soki owocowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawy cukru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRA-BIN Sp. z o.o., ul. Długosza 99, 42-100 Kłobuck, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204152,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140770,66

  • Oferta z najniższą ceną: 140770,66 / Oferta z najwyższą ceną: 203523,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawy przetworów owocowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. Joguś - Jolanta Królak, ul. Jana Pawła II 63, 98-200 Sieradz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 449041,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233486,60

  • Oferta z najniższą ceną: 233486,60 / Oferta z najwyższą ceną: 291390,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.