Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Kraków: dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 59070 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sprzętu medycznego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012r. do karetek, opisanego w niniejszej SIWZ. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. Zamówienie jest podzielone na 8 części : CPV - 33123200-0 Część nr 1 - dostawa elektrokardiografów szt.3 CPV - 33195110-7 Część nr 2- dostawa kapnometru - szt.1 CPV - 33193000-9 Część nr 3 - dostawa krzesełka kardiologicznego z systemem schodowym - szt.1 CPV - 33157800-3 Część nr 4 - dostawa respiratorów szt.2 CPV - 33162100-4 Część nr 5 - dostawa ssaków elektrycznych szt.2 CPV - 31400000-0 Część nr 6 - dostawa akumulatorów do defibrylatora typ Zoll M-series - szt. 20 CPV - 31400000-0 Część nr 7 - dostawa akumulatorów do defibrylatora typ Lifepak 12 - szt. 30 CPV - 33171200-1 Część nr 8 - dostawa rękojeści do laryngoskopów dla dorosłych -szt.25 i dla dzieci - szt.25 Wymagane minimalne parametry sprzętu zostały opisane w załączniku nr 2b pt. Formularz- oferta ( strona trzecia). 3. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w każdej z części zostaną odrzucone. 4. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7. 5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0, 33.19.51.10-7, 33.19.30.00-9, 33.15.78.00-3, 33.16.21.00-4, 31.40.00.00-0, 33.17.12.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości : Część nr 1 - 200 PLN Część nr 2- 100 PLN Część nr 3- 100 PLN Część nr 4- 600 PLN Część nr 5- 100 PLN Część nr 6- 200 PLN Część nr 7- 250 PLN Część nr 8- 250 PLN 1. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać : numer i nazwę postępowania oraz część zamówienia na którą wpłacone jest wadium. 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 28.02.2013r. r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 3. Wadium może być wnoszone : 1) w pieniądzu, przelewem na konto : PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz 275, z późn. zmianami).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy. - wg warunków opisanych w pkt. VI.1. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg warunków opisanych w pkt VI.2. 2. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI SIWZ. 3. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI SIWZ, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI SIWZ dokumenty. 4. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy nr 1 pkt.1 , (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy. - wg warunków opisanych w pkt. VI.1. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg warunków opisanych w pkt VI.2. 2. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI SIWZ. 3. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI SIWZ, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI SIWZ dokumenty. 4. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy nr 1, pkt.2, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy. - wg warunków opisanych w pkt. VI.1. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg warunków opisanych w pkt VI.2. 2. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI SIWZ. 3. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI SIWZ, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI SIWZ dokumenty. 4. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wymagane dokumenty:3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : Oświadczenie Wykonawcy nr 1, pkt.3, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy. - wg warunków opisanych w pkt. VI.1. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg warunków opisanych w pkt VI.2. 2. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI SIWZ. 3. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI SIWZ, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI SIWZ dokumenty. 4. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wymagane dokumenty:3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : Oświadczenie Wykonawcy nr 1, pkt.3, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy. - wg warunków opisanych w pkt. VI.1. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg warunków opisanych w pkt VI.2. 2. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI SIWZ. 3. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI SIWZ, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI SIWZ dokumenty. 4. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy nr 1, pkt. 4 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 2) jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz na zdolnościach finasowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie ( w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy), wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy w tym zmian podatku VAT i cen urzędowych; 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie; 3) oczywistych omyłek pisarskich w treści niniejszej umowy. 4) zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego z przyczyn wynikających z wystąpienia siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul. Łazarza 14 31-530 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul. Łazarza 14 31-530 Kraków, pok. 218 II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa elektrokardiografów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa elektrokardiografów szt.3 o parametrach określonych w załączniku nr 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa kapnometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kapnometru - szt.1 o parametrach określonych w załączniku nr 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa krzesełka kardiologicznego z systemem schodowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa krzesełka kardiologicznego z systemem schodowym - szt.1 o parametrach określonych w załączniku nr 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa respiratorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa respiratorów transportowych - szt. 2 o parametrach określonych w zączniku nr 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa ssaków elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ssaków elektrycznych szt.2, o parametrach określonych w załączniku nr 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa akumulatorów do defibrylatora typ Zoll M-series.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa akumulatorów do defibrylatora typ Zoll M-series - szt. 20 o parametrach określonych w załączniku nr 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa akumulatorów do defibrylatora typ Lifepak 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa akumulatorów do defibrylatora typ Lifepak 12 - szt. 30 o parametrach określonych w załączniku nr 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - dostawa rękojeści do laryngoskopów dla dorosłych i dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa rękojeści do laryngoskopów dla dorosłych -szt.25 i dla dzieci - szt.25 o parametrach określonych w załączniku nr 2b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa obiektywu dla WIMiC - DE-dzp.272-212/25
- dostawa układu do pomiarów mikro mechanicznych dla ACMiN AGH - DE-dzp.272-214/25
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa mocznika do Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa modernizacja Oddziału Neurologii wraz z Pododdziałem Leczenia Udarów Mózgu w budynku Szpitala przy ul. Skarbowej 1" (II)
- Dostawa energii elektrycznej dla WSO w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup monitorów funkcji życiowych wraz z integracją ze szpitalnym systemem HIS/RIS/PACS dla Oddziałów w Wielkopolskim Centrum Pediatrii przy ul. Adama Wrzoska 1 w Poznaniu.
- Doposażenie Poradni Medycyny Rodzinnej w medyczne urządzenia diagnostyczne
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 i 4. Ilość zadań: 14
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Rozbudowa istniejących instalacji do produkcji energii z OZE o magazyny energii elektrycznej w Gminie Lipie
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.