eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczucinDowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Szczucin w okresie od 03.09.2018r. do 20.12.2019r. wraz z odwozem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-18



Ogłoszenie nr 590862-N-2018 z dnia 2018-07-18 r.

Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Szczucin w okresie od 03.09.2018r. do 20.12.2019r. wraz z odwozem.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie, krajowy numer identyfikacyjny 365028056, ul. Piłsudskiego  7 , 33-230  Szczucin, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (14)6435139, e-mail gzoszczucin@o2.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.gzo.lh.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gzo.lh.p


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście , operator pocztowy, lub za posrednictwem posłańca.
Adres:
Szczucin ul. Piłsudskiego 7 33-230 Szczucin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Szczucin w okresie od 03.09.2018r. do 20.12.2019r. wraz z odwozem.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Szczucin w okresie od 03.09.2018r. do 20.12.2019r. wraz z odwozem Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli będzie wykonywany w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem szkolnym ustalonym przez MEN z wyłączeniem ferii świątecznych i zimowych , wakacji letnich oraz innych dni wolnych od nauki. Ilość dowożonych uczniów - ok. 500 Ilość dni dowożenia: 263 Dzienna ilość km - ok. 530 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia, tj. dowóz uczniów do szkół i przedszkoli wraz z odwozem. Wykonawca bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi dowozu. Zamawiający wymaga aby autobus/y wykorzystywane do realizacji zadania pn. "Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Szczucin w okresie od 03.09.2018r. do 20.12.2019r. wraz z odwozem" pozostawał/y w gotowości do wyjazdu w godzinach pomiędzy dowozami i odwozami oraz aby mogły być wykorzystywane do innych przewozów zleconych przez Zamawiającego lub kierowników jednostek organizacyjnych Gminy wg odrębnie ustalonych zasad. Zamawiający wymaga aby dowóz odbywał się sprawnymi technicznie autobusami. W okresie jesienno - zimowym środki transportu dowożące dzieci muszą być ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła. Ponadto autobusy, którymi będzie realizowana usługa muszą być estetyczne, w pełni sprawne technicznie oraz muszą posiadać aktualne polisy ubezpieczenia OC. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się Wykonawcę do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. b) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U.2017.847), przez pozostały okres realizacji przedmiotu zamówienia od każdej nie zatrudnionej osoby, do zatrudnienia której wykonawca był zobowiązany. c) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, określone przez Wykonawcę w ofercie. Trasy dowozów 1. Suchy Grunt - Zabrnie - Brzezówka - Sutków - Podradwanie - Radwan - Skrzynka - Radwan - Brzezówka - Suchy Grunt - Zabrnie 2. Słupiec - Borki - Wola Szczucińska - Maniów - Borki - Dąbrowica - Załuże - Borki - Maniów 3. Szczucin - Łęka Żabiecka - Łęka Szczucińska - Szczucin - Skrzynka - Lubasz - Dąbrowica - Świdrówka - Szczucin - Delastowice - Laskówka Delastowska - Szczucin 4. Załuże - Wola Szczucińska - Borki 5. Szczucin - Brzezówka - Suchy Grunt - Zabrnie Różnica - Zabrnie 6. Suchy Grunt - Zabrnie 7. Szczucin - Lubasz - Laskówka Delastowska - Delastowice - Szczucin - Dąbrowica - Szczucin 8. Suchy Grunt - Szczucin 9. Słupiec - Borki - Słupiec Dowozy i odwozy realizowane będą w następujący sposób: 1. Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w godzinach rannych ok. godziny 8.00 2. Odwóz uczniów ze szkół klas 0-III szkół podstawowych i przedszkoli w godzinach południowych 3. Odwóz uczniów ze szkół klas IV-VIII szkół podstawowych oraz oddziałów gimnazjalnych w godzinach popołudniowych ( w godz. 14.00 - 16.00) 4. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie przedłożony Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 5. Godziny dowozu i odwozu zostaną ustalone odpowiednio z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkoli. 6. W szczególnych dniach, np. rozpoczęcie roku szkolnego, zakończenie roku szkolnego, Dzień Edukacji Narodowej, egzaminy gimnazjalne, sprawdziany szkół podstawowych, rekolekcje, itp. godziny przywozu i odwozu ustalają indywidualnie dyrektorzy szkół. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dowożonych uczniów, zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych oraz modyfikację tras dowozów w trakcie realizacji zadania.

II.5) Główny kod CPV: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-03   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz załączy koncesję, licencję lub zezwolenie na wykonywanie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W tym celu Wykonawca musi: Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz załączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia a z dokumentu będzie wynikało że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 200 000 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W tym celu Wykonawca musi: 1) złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem usług dowozu uczniów do szkół i placówek oświatowych na kwotę minimum 250 000,00 zł brutto w każdym roku kalendarzowym w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert oraz załączyć dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złoży wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ "Informacje na temat doświadczenia", a z dokumentów tych będzie wynikało, że Wykonawca wykazał się wykonaniem lub wykonywaniem usług dowozu uczniów do szkół i placówek oświatowych na kwotę minimum 250 000,00 zł brutto w każdym roku kalendarzowym w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert oraz załączył dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) dysponuje ilością minimum siedmiu kierowców posiadających prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złoży wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie), a z dokumentów tych będzie wynikało że Wykonawca dysponuje ilością minimum siedmiu kierowców posiadających prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w szczególności zamawiający wymaga: 4 sprawne technicznie autobusy o ilości miejsc siedzących co najmniej po 55 osób, 2 sprawne technicznie autobusy o ilości co najmniej po 70 miejsc siedzących lub cztery autobusy o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących (W przypadku gdy będą to cztery autobusy o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących w dwóch z tych autobusów Wykonawca na swój koszt zapewni dodatkowych kierowców i opiekunów tj. osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do sprawowania opieki nad uczniami -koszt zatrudnienia dodatkowych kierowców i opiekunów należy uwzględnić w kalkulacji ceny), plus jeden sprawny technicznie autobus zastępczy o ilości co najmniej 70 miejsc siedzących lub dwa sprawne technicznie autobusy zastępcze o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących dla realizacji zamówienia w przypadku ewentualnych awarii (W przypadku gdy będą to dwa autobusy zastępcze o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących w jednym z tych autobusów Wykonawca na swój koszt zapewni dodatkowego kierowcę i opiekuna tj. osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do sprawowania opieki nad uczniami - koszt zatrudnienia dodatkowego kierowcy i opiekuna należy uwzględnić w kalkulacji ceny). W okresie jesienno-zimowym środki transportu dowożące uczniów będą ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi będzie realizowana usługa były estetyczne, w pełni sprawne technicznie oraz posiadały aktualne polisy ubezpieczenia OC. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złoży wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ "WYKAZ SPRZĘTU DO WYKONANIA ZADANIA" z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje czterema sprawnymi technicznie autobusami o ilości miejsc siedzących co najmniej po 55 miejsc, dwoma sprawnymi technicznie autobusami o ilości co najmniej po 70 miejsc siedzących lub czterema autobusami o o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących (W przypadku dysponowania czterema autobusami o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących w dwóch z tych autobusów Wykonawca na swój koszt zapewni dodatkowych kierowców i opiekę tj. osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do sprawowania opieki nad uczniami - koszt zatrudnienia dodatkowych kierowców i opiekunów Wykonawca uwzględni w kalkulacji ceny) oraz jednym sprawnym technicznie autobusem zastępczym o ilości co najmniej 70 miejsc siedzących lub dwoma sprawnymi technicznie autobusami zastępczymi o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących dla realizacji zamówienia w przypadku ewentualnych awarii (W przypadku gdy będą to dwa autobusy zastępcze o ilości co najmniej po 35 miejsc siedzących w jednym z tych autobusów Wykonawca na swój koszt zapewni dodatkowego kierowcę i opiekę tj. osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do sprawowania opieki nad uczniami - koszt zatrudnienia dodatkowego kierowcy i opiekuna Wykonawca uwzględni w kalkulacji ceny) W okresie jesienno-zimowym autobusy dowożące dzieci będą ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła. Ponadto będą estetyczne, w pełni sprawne technicznie oraz będą posiadały aktualne polisy ubezpieczenia OC.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zał. nr 5 do SIWZ. Informacja ta będzie przekazana do Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert (zgodnie z zapisami art. 24 ust. 11 ustawy Pzp).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 1) Koncesja, licencja lub zezwolenia na wykonywanie działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał nr 2 do SIWZ; 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług tj. kierowców, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia - zał nr 3 do SIWZ; 4) Wykaz sprzętu do wykonania zadania - zał nr 4 do SIWZ; 5) Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2) W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak Wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne zdolności techniczne lub zawodowe (łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców ich łączne kwalifikacje i doświadczenie) oraz łączną sytuację ekonomiczną lub finansową. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Zamawiający żąda wniesienia wadium jako zabezpieczenie oferty w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Szczucinie numer: 21 9464 0001 2001 0000 4011 0021 z dopiskiem "wadium dowozy". Wadium musi znaleźć się na w/w rachunku przed upływem terminu składania oferty. Jeśli wadium jest wnoszone na podstawie art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy-Prawo zamówień publicznych jako gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe czy poręczenia to oryginał należy załączyć do oferty.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
postepowanie w sytuacjach awaryjnych40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dowożonych uczniów, zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych oraz modyfikację tras dowozów w trakcie realizacji zadania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-26, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.