eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i wymiana urz±dzenia d¼wigowego w budynku DPS ul. So³tysowska 13D w Krakowie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-29



Og³oszenie nr 590934-N-2020 z dnia 2020-09-29 r.

Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Krakowie: Dostawa i wymiana urz±dzenia d¼wigowego w budynku DPS ul. So³tysowska 13D w Krakowie.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefiñska  14 , 30-529  Kraków, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (URL): www.mops.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.mops.krakow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobi¶cie lub za pomoc± operatora pocztowego na adres ul. Józefiñska 14, Kraków
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa i wymiana urz±dzenia d¼wigowego w budynku DPS ul. So³tysowska 13D w Krakowie.
Numer referencyjny: 271.2.41.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ urz±dzenia d¼wigowego w budynku DPS ul. So³tysowska 13 D w Krakowie a tak¿e demonta¿ i utylizacja obecnie zamontowanej windy. Wykonanie przedmiotu zamówienia winno zostaæ zrealizowane zgodnie z wytycznymi Zamawiaj±cego, nale¿yt± staranno¶ci±, odpowiednimi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Po realizacji zamówienia Wykonawca musi uzyskaæ pozytywny odbiór techniczny urz±dzenia d¼wigowego przez Urz±d Dozoru Technicznego.

II.5) G³ówny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42416130-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn.: w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum jedn± robotê o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia o warto¶ci minimalnej prac 120 tys. z³ brutto,
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy. a) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. b) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/o¶wiadczenia powinny byæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert. 2) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; a) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. b) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/o¶wiadczenia powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert. 3) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; a) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. b) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/o¶wiadczenia powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert. 4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - zgodny z wzorem stanowi±cym za³±cznik numer 4 do niniejszej Specyfikacji, 5) Dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi zamieszczone w "Wykazie robót wykonanych" zosta³y wykonane nale¿ycie i terminowo. Za dowód nale¿ytego wykonania us³ug uznaje siê pozytywne referencje, protokó³ odbioru robót, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwo¶ci informacji zawartych w dorêczonych zamawiaj±cemu dowodach bezpo¶rednio u podmiotów wystawiaj±cych te dowody.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Przystêpuj±c do przetargu wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w kwocie 3 000,00z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100) w terminie do dnia 14 pa¼dziernika 2020 roku, do godz. 10:00.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Okres gwarancji20,00
Czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy w zakresie okre¶lonym w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych przypadków: 1) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê, na zasadach okre¶lonych w umowie, 2) zmiana, w tym wyd³u¿enie, terminu wykonania przedmiotu umowy, lub wyd³u¿enie terminów realizacji poszczególnych elementów harmonogramu rzeczowo - finansowego, w zwi±zku z: a) konieczno¶ci± usuniêcia b³êdów lub wpro~wadzenia zmian w dokumentacji projektowej, je¿eli konieczno¶æ ta wynika z okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ prze~widzieæ w momencie zawarcia umowy, b) konieczno¶ci± wykonania zamówieñ do~datkowych i/ lub zamiennych nie-zbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówieñ powi±zanych, których udzielenie i wy~konanie sta³o siê konieczne lub celowe i które maj± wp³yw na termin realizacji niniejszej umowy, c) zawieszeniem robót przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, d) dzia³aniem si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne) maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót, e) zaistnieniem okoliczno¶ci bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji lub osób indy~widualnych, w szczególno¶ci: - w przypadku przed³u¿enia siê procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnieñ, zgód, postanowieñ i decyzji administracyjnych, je¿eli przed³u¿enie to nie wynika³o z winy Wykonawcy, - niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej umowy konieczno¶ci przesuniêcia terminu przekazania placu budowy, f) wyst±pieniem niezale¿nych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wp³ywaj±cymi na realizacjê przedmiotu umowy i przyjête rozwi±zania technologiczne, g) wyst±pieniem okoliczno¶ci, których strony umowy nie przewidzia³y pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, h) zaistnieniem innych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, a maj±cych wp³yw na termin realizacji umowy, i) zmian± przepisów prawnych obowi±zuj±cych w dniu zawarcia umowy, maj±c± wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, - pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego; termin realizacji umowy i/ lub realizacji poszczególnych elementów harmonogramu rzeczowo - finansowego, mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas wynikaj±cy z okoliczno¶ci stanowi±cych przeszkody w realizacji przedmiotu umowy i/ lub realizacji poszczególnych elementów harmonogramu rzeczowo - finansowego (w tym o okres niezbêdny do przywrócenia warunków umo¿liwiaj±cych w³a¶ciw± i zgodn± ze sztuk± techniczn± realizacjê prac); wyd³u¿enie terminu odbywa siê na wniosek Wykonawcy, w którym to wniosku Wykonawca przedk³ada kalkulacjê, na podstawie której okre¶li³ termin wyd³u¿enia, 3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeñ wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych tak± zmian±, w tym w szczególno¶ci wynikaj±cych z zapisów planu rzeczowo-finansowego Zamawiaj±cego, 4) zmiana technologii wykonania danego za~kresu robót okre¶lonego w dokumentacji projektowej pod warunkiem, i¿ nie spo~woduje ona obni¿enia jako¶ci wykona~nia przedmiotu umowy, obni¿enia trwa³o¶ci jego przedmiotu i wzrostu kosztów jego pó¼niejszego utrzymania oraz pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego; zmiana taka musi zostaæ spowodowana uzasadniaj±cymi je okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 5) zmiana postanowieñ umowy w sytuacji wyst±pienia zamówieñ dodatkowych lub innych zamówieñ powi±zanych, niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne lub celowe, i które maj± wp³yw na realizacjê przedmiotu niniejszej umowy; 6) zmiana trybu realizacji niniejszej umowy w zakresie: a) rezygnacji z podwykonawstwa dla czê¶ci zamówienia, któr± Wykonawca wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy, b) wyst±pienia konieczno¶ci zmiany podwykonawcy dla czê¶ci zamówienia, któr± Wykonawca wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców okre¶lonych w niniejszej umowie, z zastrze¿eniem zapisów §2 ust. 6 niniejszej umowy, - w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, czy innymi kwestiami maj±cymi wp³yw na organizacjê procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy; 7) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z: a) konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñ~stwa lub zapobie¿enia awarii, b) konieczno¶ci± spowodowan± zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa powoduj±c±, ¿e realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie siê niecelowa, c) wyst±pieniem okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w opisie przedmiotu zamówienia sposób zgodnie z zasadami sztuki in¿ynierskiej, których nie przewidziano w momencie zawarcia umowy, d) zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, których nie przewidziano w momencie zawarcia umowy, e) konieczno¶ci± wpadkowej modyfikacji zasad p³atno¶ci wynagrodzenia umownego (m.in. trybu i czêstotliwo¶ci wystawiania faktur, zasad i terminów rozliczeñ i dokonywania p³atno¶ci miêdzy stronami) oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. rodzajów i terminów dokonywania czynno¶ci odbiorowych), w tym w szczególno¶ci wynikaj±cych z potrzeby wydatkowania ¶rodków bud¿etowych ujêtych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiaj±cego, f) zaistnieniem niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron umowy okoliczno¶ci powoduj±cych niecelowo¶æ, zbêdno¶æ, czy bezzasadno¶æ realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu Zamawiaj±cego jako dysponenta ¶rodków publicznych, g) zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia; 8) porz±dkuj±ce i informacyjne zmiany postanowieñ umowy, w szczególno¶ci zwi±zane ze: a) zmian± formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, b) zmian± wysoko¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w zwi±zku ze zmian± warunków realizacji umowy, c) zmian± danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentuj±cych strony (w szczególno¶ci z powodu zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); 9) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie, o których mowa w art. 23 i 141 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych np. konsorcjum, spó³ka cywilna i w trakcie realizacji umowy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce lub utrudniaj±ce dalsze dzia³anie wszystkim podmiotom tworz±cym stronê wykonawcz±, w szczególno¶ci, gdyby zosta³a og³oszona upad³o¶æ lub otwarta zosta³a likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów - w takim przypadku dopuszcza siê za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego przejêcie obowi±zków Wykonawcy umowy przez pozosta³e podmioty tworz±ce stronê wykonawcz± celem dokoñczenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych; 10) zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu Zamawiaj±cego jako dysponenta ¶rodków publicznych, a polegaj±ce m.in. na mo¿liwo¶ci ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczno¶ci wcze¶niej nie przewidzianych, obni¿enia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad p³atno¶ci wynagrodzenia umownego w zwi±zku z realizacj± p³atno¶ci w ramach programów zewnêtrznych lub potrzeb± wydatkowania ¶rodków bud¿etowych ujêtych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiaj±cego; 11) inne zmiany postanowieñ umowy zwi±zane z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie przewidziano w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Punkty w kryterium "Okres gwarancji" bêd± przyznawane w skali punktowej od 10 do 20 pkt na podstawie informacji przedstawionej w ofercie. Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ oceny ofert w tym kryterium w nastêpuj±cy sposób: 1) minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji to 24 miesi±ce, 2) Wykonawca otrzyma odpowiednio: ? za okres gwarancji wynosz±cy od 24 miesiêcy od 35 miesiêcy - 10 pkt ? za okres gwarancji wynosz±cy 36 miesiêcy i d³u¿ej - 20 pkt. 2. Punkty w kryterium "Czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu" bêd± przyznawane w skali punktowej od 2 do 20 pkt na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê w ofercie. Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ oceny ofert w tym kryterium w nastêpuj±cy sposób: 1) maksymalny dopuszczalny przez Zamawiaj±cego czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu - 25 dni roboczych, 2) Wykonawca otrzyma odpowiednio: ? za czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu wynosz±cy 25 dni roboczych - 2 pkt, ? za czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu wynosz±cy 24 dni roboczych - 4 pkt, ? za czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu wynosz±cy 23 dni roboczych - 8 pkt, ? za czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu wynosz±cy 22 dni roboczych - 12 pkt, ? za czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu wynosz±cy 21 dni roboczych - 16 pkt, ? za czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu wynosz±cy 20 dni roboczych i krócej - 20 pkt. Ocena ³±czna = Cmin x 60% + G bad x 20% + T bad x 20% Cbad G max Tmax gdzie: Cmin ? najni¿sza cena brutto spo¶ród wa¿nych ofert, Cbad ? cena brutto badanej oferty, Tbad ? liczba punktów za czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu podany w badanej ofercie, Tmax ? liczba punktów za maksymalny czas wy³±czenia z eksploatacji d¼wigu, Gbad ? liczba punktów za okres gwarancji badanej oferty Gmax ? liczba punktów za maksymalny okres gwarancji, Wszystkie warto¶ci liczbowe bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku wed³ug nastêpuj±cych zasad: 1) je¶li nastêpna cyfra po zaokr±glanej, to: 0, 1, 2, 3 albo 4, to cyfra zostanie zaokr±glona w dó³ (zaokr±glenie z niedomiarem), 2) je¶li nastêpna cyfra po zaokr±glanej, to: 5, 6, 7, 8, albo 9, to cyfra zostanie zaokr±glona w górê (zaokr±glenie z nadmiarem).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.