eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockzakup i dostawa instrumentarium do chirurgii ma³oinwazyjnej dla Oddzia³u Chirurgii Jednego Dnia SZPZOZ w likwidacji w P³ocku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2006-11-21

POZYCJA 59096

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy P³ock: zakup i dostawa instrumentarium do chirurgii ma³oinwazyjnej dla Oddzia³u Chirurgii Jednego Dnia SZPZOZ w likwidacji w P³ocku Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Samodzielny Zespó³ Publicznych Zak³adów Opieki Zdrowotnej w likwidacji w P³ocku, do kontaktów: Zbigniew Kukla vel Kuklewicz, ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, 3645220, fax 024 3645102, e-mail: zamowienia_plozoz@plocman.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.szpzoz-plock.bip.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Zespó³ Publicznych Zak³adów Opieki Zdrowotnej w likwidacji w P³ocku, Mariusz Motyka - Kierownik Bloku Operacyjnego w zakresie przedmiotu zamówienia, ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 364 51 82, fax 024 364 51 02, e-mail: zamowienia_plozoz@plocman.pl. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Zespó³ Publicznych Zak³adów Opieki Zdrowotnej w likwidacji w P³ocku, Zbigniew Kukla vel Kuklewicz - Kierownik Sekcji Organizacji i Nadzoru w zakresie SIWZ, pokój nr 202, ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 364 51 00, 364 51 24, 364 52 20, fax 024 364 51 02, e-mail: zamowienia_plozoz@plocman.pl. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: zakup i dostawa instrumentarium do chirurgii ma³oinwazyjnej dla Oddzia³u Chirurgii Jednego Dnia SZPZOZ w likwidacji w P³ocku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: dostawy, kupno. G³ówne miejsce realizacji dostawy : Oddzia³ Chirurgii Jednego Dnia, ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa instrumentarium do chirurgii ma³oinwazyjnej dla Oddzia³u Chirurgii Jednego Dnia SZPZOZ w likwidacji w P³ocku. Przedmiot zamówienia musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a.dotycz±ce przedmiotu zamówienia: Warunki wymagane/graniczne dla przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik Nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy - rok produkcji 2006. Przedmiot zamówienia winien posiadaæ dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu wyroby medyczne zgodnie z Ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jako¶ci CE, atesty. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesiêcy na ca³o¶æ zamówienia od dnia podpisania protoko³u zdawczo - odbiorczego. b.dotycz±ce terminów realizacji zamówienia: termin dostawy przedmiotu zamówienia - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy. Dostawa winna byæ realizowana na koszt, transportem i roz³adunkiem Wykonawcy. Przedmiot zamówienia powinien byæ ustawiony, zamontowany nieodp³atnie w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Stosowne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu wyrobami medycznymi do stosowania na terytorium RP w publicznych zak³adach opieki zdrowotnej deklaracje zgodno¶ci CE wraz z certyfikatem CE lub wpis do Rejestru Wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i u¿ywania. Strony z oryginalnych katalogów producenta z oferowanymi produktami dla potwierdzenia parametrów. 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urz±dzenia medyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.10.00.00 - Urz±dzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: Zakup i dostawa instrumentarium do chirurgii ma³oinwazyjnej dla Oddzia³u Chirurgii Jednego Dnia SZPZOZ w likwidacji w P³ocku: optyka szt.1, p³aszcz optyki maksymalnie w zakresie 3,8-4,0 mm szt.1, p³aszcz optyki maksymalnie w zakresie 5,8-6,0 mm szt.1, kleszczyki szt. 1, ¶wiat³owód do oferowanej optyki szt. 1, elektroda hakowa szt. 1, no¿yczki typ hakowe szt. 1, szczypce typ Meryland szt. 1, szczypce typ. okienkowy szt. 1, wk³ad roboczy szt. 1, kabel HF szt. 1. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2.Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± w w/w zakresie zarejestrowan± w Krajowym Rejestrze S±dowym lub innym organie ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. 3.Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 dostawê odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ zaoferowana cena za przedmiot zamówienia 4.Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia musz± wykazaæ, ¿e: a.warunek okre¶lony w pkt. 1) spe³nia ka¿dy z Wykonawców, b.warunek okre¶lony w pkt. 2) spe³nia ka¿dy z Wykonawców, c.warunek okre¶lony w pkt. 3) spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy, d.warunek okre¶lony w pkt. 4) spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spe³nia/nie spe³nia, na podstawie dokumentów wymienionych poni¿ej. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty nale¿y za³±czyæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.O¶wiadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzaj±cy dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objêtym zamówieniem, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m - cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego Oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Wykaz wykonanej co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: nieodp³atnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.11.2006 godzina 09:30. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.11.2006, godzina 10:00, Samodzielny Zespó³ Publicznych Zak³adów Opieki Zdrowotnej w likwidacji w P³ocku, Wie¿a Ariañska, ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 15.11.2006.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.