Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-09-29
Ogłoszenie nr 591008-N-2020 z dnia 2020-09-29 r.
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi: WYKONYWANIE BADAŃ PRÓBEK WYROBÓW BUDOWLANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW POSIADAJĄCYCH AKREDYTACJĘ LABORATORIUM BADAWCZEGO, NIEBĘDĄCYCH JEDNOCZEŚNIE AKREDYTOWANĄ JEDNOSTKĄ WŁASNĄ PRODUCENTA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
472061020, ul.
Romualda Traugutta
25
,
90-113
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426374733, e-mail
winb@lodz.uw.gov.pl, faks
426399879.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lodz.winb.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.lodz.winb.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.lodz.winb.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONYWANIE BADAŃ PRÓBEK WYROBÓW BUDOWLANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW POSIADAJĄCYCH AKREDYTACJĘ LABORATORIUM BADAWCZEGO, NIEBĘDĄCYCH JEDNOCZEŚNIE AKREDYTOWANĄ JEDNOSTKĄ WŁASNĄ PRODUCENTA
Numer referencyjny:
ZP/3/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej/umów ramowych na wykonywanie badań próbek wyrobów budowlanych. Uwaga: Wykonawca przystępując do postępowania musi posiadać akredytację laboratorium badawczego w zakresie badań wskazanych w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) - w częściach na które składa ofertę (jednocześnie nie może być akredytowaną jednostką własną producenta). 4. Zamówienie składa się z 21 następujących części: Część 1 - Wyroby do zbrojenia betonu; Część 2 - Wyroby do izolacji cieplnej; Część 3 - Elementy drobnowymiarowe murowe (ceramiczne i silikatowe); Część 4 - Elementy drobnowymiarowe murowe (z betonu komórkowego i betonu kruszywowego), Część 5 - Elementy drobnowymiarowe drogowe; Część 6 - Zaprawy murarskie i tynkarskie; Część 7 - Okna; Część 8 - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego - stałe pionowe znaki drogowe - znaki stałe; Część 9 - Stałe pionowe znaki drogowe - słupki prowadzące i urządzenia odblaskowe; Część 10 - Geotekstylia, geomembrany; Część 11 - Cementy; Część 12 - Stałe urządzenia przeciwpożarowe - autonomiczne czujki dymu; Część 13 - Drzwi przeciwpożarowe; Część 14 - Grzejniki i konwektory; Część 15 - Kleje cementowe do płytek; Część 16 - Kruszywa; Część 17 - Wyroby wodochronne; Część 18 - Kanały odwadniające nawierzchnię; Część 19 - Rury i kształtki z betonu; Część 20 - Płytki ceramiczne; Część 21 - Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych.
II.5) Główny kod CPV: 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-04 lub zakończenia: 2023-12-15
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2021-01-04 | 2023-12-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Oferta musi: 1) zawierać złożony w formie oryginału wypełniony formularz ofertowy, odpowiednio dla danej części zamówienia, lub inny dokument, spełniający wymogi tego formularza, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) być sporządzona czytelnie oraz podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy (jeżeli podpis jest nieczytelny, konieczna jest również pieczątka imienna). 3. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie wymienione w Rozdziale V ust. 1 pkt 1 SIWZ, dotyczące wykonawcy i podwykonawców (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania wykonawcy, o którym mowa w ust. 3 (jeśli dotyczy), 3) dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 2 SIWZ (jeśli dotyczy). 5. Forma oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 4: a) pkt 1 muszą być złożone w oryginale, b) pkt 2 i 3 muszą być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonych kopii, 2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ, musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 3) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą, 4) ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić w języku polskim - oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
10
Informacje dodatkowe:
Zamawiający zawrze umowy ramowe z 10 wykonawcami, których oferty zostały najwyżej ocenione w każdej części osobno.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zostały wymienione w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-22, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty nalezy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Wyroby do zbrojenia betonu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Wyroby do izolacji cieplnej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Elementy drobnowymiarowe murowe (ceramiczne i silikatowe) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Elementy drobnowymiarowe murowe (z betonu komórkowego i betonu kruszywowego), |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Elementy drobnowymiarowe drogowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zaprawy murarskie i tynkarskie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Okna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego - stałe pionowe znaki drogowe - znaki stałe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Stałe pionowe znaki drogowe - słupki prowadzące i urządzenia odblaskowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Geotekstylia, geomembrany |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Cementy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Stałe urządzenia przeciwpożarowe - autonomiczne czujki dymu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Drzwi przeciwpożarowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Grzejniki i konwektory |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Kleje cementowe do płytek |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Kruszywa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Wyroby wodochronne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Kanały odwadniające nawierzchnię |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Rury i kształtki z betonu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Płytki ceramiczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
najniższa cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal, dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie lokalnej (łódzkiej) w 2025 r.
- Dostawa ziaren i płatków, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, granulatów w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badania wody oraz ścieków oczyszczonych i surowych dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w 2025r
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy realizacji inwestycji na terenie miasta Białegostoku.
- Badanie ścieków surowych,oczyszczonych,wód opadowych , badanie wody ze studni głębinowych, pomiar statyczny, dynamiczny zwierciadła wody,sporządzenie sprawozdania zawierającego analizę.
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.