eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówOrganizacja zielonej szkoły dla uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Knurowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Knurów: Organizacja zielonej szkoły dla uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Knurowie
Numer ogłoszenia: 59100 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7 , ul. Jedności Narodowej 5, 44-194 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352739, faks 032 2352739.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zielonej szkoły dla uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Knurowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Knurowie na tzw. zieloną szkołę do miejscowości Niechorze - woj. zachodniopomorskie w tym przewóz uczniów i opiekunów autokarem do miejsca zielonej szkoły i z powrotem. 2. Ogólna liczba uczestników: 100 osób, w tym 93 uczniów i 7 opiekunów. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. zapewnienie odpłatnego pobytu 93 uczniów MSP 7 w Knurowie, 3.2. zapewnienie bezpłatnego pobytu 7 opiekunów (nauczycieli), 3.3. zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym: a) oddalonym maksymalnie do 100 m od morza, b) z bazą noclegową w jednym budynku, w pokojach 2, 3, 4, 5 osobowych (nie typu studio) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe (nie piętrowe) oraz w telewizor, c) zapewniającym co najmniej dwa pomieszczenia do prowadzenia zajęć wyposażone w tablice szkolne, rzutniki multimedialne i ekrany mieszczące jednorazowo ok. 25 uczniów każde, d) zapewniającym możliwość bezpłatnego korzystania na terenie ośrodka z dwóch sal audiowizualnych, z możliwością zorganizowania gier i zabaw, a także dyskotek (sala powinna pomieścić jednorazowo ponad 100 osób), 3.4. budynek, o którym mowa w pkt 3.3 lit. b) powinien zapewniać ogrzewanie w przypadku spadku temperatur w budynku poniżej 20oC. 3.5. wyżywienie 4 x dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną, zgodne z normami żywieniowymi zawartymi w -W normach żywienia dla ludności w Polsce- wydanych przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie (Nowa Medycyna nr 4/98). Turnus rozpoczyna się od kolacji w dniu 12.06.2014 r., a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę w dniu 25.06.2014 r., 3.6. śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu, 3.7. zapewnienie bezpłatnej opieki pielęgniarskiej, oraz dostęp do środków opatrunkowych i podstawowych lekarstw, 3.8. zapewnienie opieki lekarskiej (doraźnej) w czasie trwania turnusu, 3.9. zapewnienie dostępu do basenu krytego, placu zabaw, boisk do piłki nożnej, siatkowej, koszykówki i piłki siatkowej plażowej, sprzętu sportowego oraz miejsca do grillowania na terenie ośrodka oraz dostęp do sali gimnastycznej oraz kompleksu boisk sportowych, z których nieodpłatnie będą mogli korzystać nasi uczniowie w odległości nie większej niż 300 m od ośrodka, 3.10. zapewnienie bezpłatnych wycieczek z przewodnikiem w okolice ośrodka: a) wycieczki kolejką retro do Trzęsacza i Pustkowa, b) wycieczki pieszej do latarni, 3.11. zapewnienie do trzech bezpłatnych wycieczek autokarowych związanych z: a) rejsem statkiem, b) zwiedzaniem Kołobrzegu (piracka przygoda), c) zwiedzaniem z przewodnikiem Wolińskiego Parku Narodowego lub alternatywna. Wstępy do zwiedzanych obiektów opłaca Zamawiający, 3.12. w ramach Programu Profilaktyki Zdrowotnej: a) zajęcia gimnastyki korekcyjnej, b) inhalacje, c) zajęcia na basenie krytym (min. 8 razy w turnusie), d) wzbogacenie wartości zdrowotnej wyżywienia. 3.13. w ramach Programu Edukacji Ekologicznej: a) wędrówki piesze połączone z edukacją ekologiczną charakterystyczną dla danej okolicy, b) wycieczki rowerowe po okolicy z zapewnieniem bezpłatnego, równoczesnego dostępu do rowerów w ilości 30 sztuk, 3.14. zapewnienie przewozu uczestników z Knurowa do ośrodka w Niechorzu i z powrotem, autokarem w pełni sprawnym, klasy LUX, wraz z ubezpieczeniem grupy od NNW. W razie awarii autokaru wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. 3.15. zapewnienie dodatkowych bezpłatnych atrakcji wg programu wewnętrznego ośrodka (np. zajęcia na basenie krytym znajdującym się w ośrodku, wycieczka rowerowa po okolicy, dostęp do bilardu, stołów do tenisa stołowego, piłkarzyków i innych). 4. Zapewnienie personelu pedagogicznego należy do obowiązków Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 50% jego wartości.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania wpisu w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych, o którym mowa w art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz.U. z 2014 r., poz. 196). Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług minimum 2 usług o wartości brutto minimum 60.000,00 zł każda, polegających na zorganizowaniu wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III szkół podstawowych na tzw. zieloną szkołę, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych, o którym mowa w art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz.U. z 2014 r., poz. 196)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 15
  • 2 - Ocena warunków socjalno-bytowych i rekreacyjnych, rozwiązań organizacyjnych pobytu oraz odległość od morza - 85

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany ilości uczestników.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, Kancelaria - Pokój 307, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1. Koordynator Pionu Techniczno-Informatycznego - Grzegorz Niewidok (32) 441-97-49 2. Zastępca Dyrektora Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7 - Danuta Pluta (32) 235 27 39..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.