eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awek › Przebudowa Budynku Szko³y Podstawowej Nr 7.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-04-06

W³oc³awek: Przebudowa Budynku Szko³y Podstawowej Nr 7.
Numer og³oszenia: 59103 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta W³oc³awek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 W³oc³awek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, faks 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa Budynku Szko³y Podstawowej Nr 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZAKRES ROBÓT: Roboty budowlane: - remont i przebudowa wszystkich pomieszczeñ zlokalizowanych w piwnicy tj.: remont ma³ej salki gimnastycznej, remont istniej±cych pomieszczeñ szatni na potrzeby szko³y podstawowej, wyposa¿enie w/w szatni, likwidacja pomieszczeñ po kot³owni z adaptacj± na potrzeby szatni dla gimnazjum w systemie obs³ugi zewnêtrznej, wyposa¿enie w/w szatni, likwidacja pomieszczeñ po harcówce i ich remont na potrzeby Zespo³u Szkó³ jako pomieszczenia dla technicznej obs³ugi szko³y oraz pomieszczenia magazynowe, remont pomieszczeñ kuchni z przystosowaniem do obowi±zuj±cych przepisów HACAP, wyposa¿enie technologiczne sto³ówki i kuchni wraz z zapleczem. - adaptacja pomieszczeñ po lokalach mieszkalnych na potrzeby szko³y podstawowej na poziomie parteru w zakresie utworzenia dwóch sal komputerowych, - adaptacja pomieszczeñ po lokalach mieszkalnych na poziomie I piêtra w zakresie adaptacji pomieszczeñ na potrzeby administracji Zespo³u Szkó³, - remont sali komputerowej przeznaczonej dla potrzeb gimnazjum zlokalizowanej na I piêtrze: sala nr 112, - wykonanie nowych 2 szt schodów zewnêtrznych (zej¶cie do piwnicy) wraz z balustradami: do szatni gimnazjum i do kuchni ( bez elementów wykoñczenia p³ytkami gres). Instalacje sanitarne, c.o. i ppo¿.: - demonta¿ instalacji c.o. i ppo¿., w ca³ym budynku szko³y, - demonta¿ inst wod-kan we wszystkich pomieszczeniach piwnic, - wykonanie nowej instalacji c.o., ppo¿., w ca³ym budynku szko³y (wêze³ cieplny w gestii MPEC, w³±czenia dokonaæ w uzgodnieniu z MPEC), - wykonanie nowej inst wod-kan we wszystkich pomieszczeniach piwnic, - w³±czenie starej instalacji wod.-kan. (parter i I piêtro) do nowej instalacji, - wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeñ kuchni i sto³ówki. Instalacje elektryczne: - wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach na poziomie piwnic i w pomieszczeniach po lokalach mieszkalnych na poziomie parteru i I piêtra, - wykonanie instalacji w sali komputerowej gimnazjum: sala nr 112. W zakresie robót instalacji specjalnych , s³abopr±dowych: - kompleksowe wykonanie monitoringu zewnêtrznego i wewnêtrznego w ca³ym budynku szko³y, - wykonanie instalacji komputerowej w salach : parter- sala nr 7 i 8, I piêtro: sala nr 112, 113, 114, 115 (z wy³±czeniem pomieszczeñ klasowych), - wykonanie inst. telefonicznej na poziomie I piêtra (sala nr 113, 114, 115) z wyprowadzeniem kabli z istniej±cej centrali telefonicznej, zlokalizowanej na parterze (w pomieszczeniu sekretariatu)..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysoko¶ci 30 000,00 z³.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wykonawca winien: 1. zrealizowaæ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Fakt realizacji musi zostaæ po¶wiadczony dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. (Przez odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± roboty budowlane, Zmawiaj±cy rozumie roboty budowlane, zbli¿one co do zakresu z przedmiotem niniejszego postêpowania, polegaj±ce na budowie, rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynków u¿yteczno¶ci publicznej , o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.500.000,00 z³. za ka¿de zamówienie), 2. udzieliæ rêkojmi na okres 36 miesiêcy od daty ostatecznego odbioru robót oraz gwarancji zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów dostarczonych wbudowanych materia³ów i urz±dzeñ, jednak nie krótszej ni¿ 12 m-cy od daty ostatecznego odbioru robót, 3. posiadaæ aktualn± polisê ubezpieczeniow± lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na min. 1.000.000,00 z³., 4. dysponowaæ lub bêdzie dysponowaæ minimum po jednej osobie z odpowiednimi uprawnieniami + wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby, (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z pó¼n. zm) do obsadzenia nastêpuj±cych stanowisk: a. kierownika budowy, który powinien posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, b. kierownika robót sanitarnych, który powinien posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, c. kierownika robót elektrycznych, który powinien posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. 5. posiadaæ przychód ze sprzeda¿y towarów i us³ug ostatni rok obrachunkowy minimum 2.000.000,00 z³..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Oferta powinna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty: 1. o¶wiadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, 2. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, 3. aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków oraz op³at, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 4. aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (w odniesieniu do osób prawnych - dotyczy wszystkich urzêduj±cych cz³onków w³adz), 6. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania, 8. dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, 9. wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, 10. pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie o którym mowa w pkt 10 wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³. 11. dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e z osoby pe³ni±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy -Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. /tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016/), wykonuj±ce zamówienie, posiadaj± w³a¶ciwe uprawnienia budowlane, 12. za¶wiadczenie wydane przez w³a¶ciw± izbê samorz±du zawodowego, ¿e osoby pe³ni±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z pó¼n. zm), wykonuj±ce zamówienie, s± wpisane na listê cz³onków tej izby, 13. Czê¶æ sprawozdania obejmuj±c± bilans oraz rachunek zysków i strat, a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci, równie¿ z opini± o jego czê¶ci, a w przypadku Wykonawców niezobowi±zanych do sporz±dzania sprawozdania finansowego inne dokumenty okre¶laj±cych obroty oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za ostatni rok obrotowy a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres, 14. polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. Ocena spe³niania warunków dokonana bêdzie na podstawie z³o¿onych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta W³oc³awek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 W³oc³awek, pok. 507..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urz±d Miasta W³oc³awek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 W³oc³awek, (hol budynku A na stanowisku d/s obs³ugi kancelaryjnej Prezydenta Miasta W³oc³awek).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.