Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-06
Gdańsk: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego na:
Dostawę, ułożenie wykładziny heterogenicznej w panelach imitujących drewno
na statku Muzeum Dar Pomorza
Numer ogłoszenia: 59117 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku , ul. Ołowianka 9-13, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3018611, faks 058 3018453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę, ułożenie wykładziny heterogenicznej w panelach imitujących drewno na statku Muzeum Dar Pomorza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ułożenie wykładziny PCV heterogenicznej w panelach imitujących drewno na statku Muzeum Dar Pomorza. - Wykładzina PCV heterogeniczna w panelach imitujących drewno o szerokości do 120 mm np. (Expona Polyflor) 260 m 2 - Paski fugujące o szerokości 5 mm Ilość konieczna -Materiały pomocnicze niezbędne do wykonania zamówienia (kleje, grunty, akryle 248,60 m 2 - Listwy przyścienne 100 mb - Zerwanie starej wykładziny i wywiezienie i utylizacja 248,60 m 2 - Naprawa starej szlachty betonowej 248,60 m 2 - Wykonanie wylewki samopoziomującej 248,60 m 2 - Ułożenie wykładziny PCV 248,60 m 2 - Montaż listew przyściennych 100 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w ww. artykule. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa: a)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do niniejszej SIWZ zgodny z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców), b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno oraz umowę spółki. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio, c) oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt X SIWZ (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: - reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, - tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku
80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 9-13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 15:00, miejsce: Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku ul. Ołowianka 9-13 80-751 GDAŃSK, pok. 237.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont pomieszczeń w budynku Zespół Szkół Elektroniczno Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- ZP1/04/2025 r. Robota budowlana : Modernizacja budynku Zespołu Szkół Cogito w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
- Usługa najmu zabudowy targowej wraz z montażem i demontażem oraz dostawa wykładziny na potrzeby 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu, który odbędzie się w dniach 14 - 15.06.2025 r.
- Dostępna przestrzeń publiczna -zwiększenie poziomu dostępności, likwidacja barier architektonicznych poprzez wymianę drzwi i nawierzchni w ciągach komunikacyjnych w budynku Stowarzyszenia "Nadzieja"
- Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pokojach biurowych w budynkach Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz t.j.o.
więcej: Wykładziny podłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.