eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinInwentaryzacja nieruchomości zabudowanych usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK z podziałem na dwie części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Szczecin: Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanych usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK z podziałem na dwie części
Numer ogłoszenia: 59127 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41381 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanych usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK z podziałem na dwie części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja nieruchomości zabudowanych usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK z podziałem na dwie części. Kod CPV - 71251000-2. 1.1 Część I - wykonanie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych, usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie: 2,3,7,9,6,8,15 - nie więcej niż 25.000,00 m2. 1.2. Część II - wykonanie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanych, usytuowanych na terenie Gminy Miasta Szczecin, zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie: 4,5,10,13,14 - nie więcej niż 25.000,00 m2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości zabudowanej (rzuty, przekrój, opis techniczny) wraz z zestawieniem inwentaryzacji poszczególnych lokali z opisem i stwierdzeniem, że lokal spełnia warunki określone w art.2 ust.2 ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali (Dz.U.2000r. nr 80 poz.903 z późniejszymi zmianami). 2.2. Wykonanie inwentaryzacji wskazanych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i innych wraz z opisem technicznym i stwierdzeniem, że lokal spełnia warunki określone w art.2 ust.2 ustawy z dnia 24.06.1994r.o własności lokali (Dz.U.2000r. nr 80 poz.903 z późniejszymi zmianami). 2.3. Wskazanie aktualnych użytkowników piwnic, strychów i innych pomieszczeń przynależnych. 2.4.Inwentaryzacja każdorazowo zlecana będzie na podstawie jednostkowego zlecenia, zawierającego informację co do ilości m2 do zinwentaryzowania oraz wykaz adresowy nieruchomości do zinwentaryzowania. Każdy z etapów obejmuje max 2500 m2 powierzchni zinwentaryzowanej. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji szkód powstałych w toku realizacji zamówienia, a wszelkie formalności związane i konieczne do prawidłowego wykonania zadania wraz z kosztami (opłatami) obciążają wykonawcę. 2.6. Opracowanie należy dostarczyć w 4 egzemplarzach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 163934.42 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rejon nr 2, 3, 7-9, 8, 15

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Pluciński E.M.P Marek Pluciński, ul. Perkoza 9, 71-696 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3.78
  • Oferta z najniższą ceną: 1.18 oferta z najwyższą ceną: 9.15
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rejon nr 4-5, 10, 13, 14

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maria Kucharska Pracownia Projektowa PROJ-MAR, ul. Edwarda Abramowskiego 8A, 71-104 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3.60
  • Oferta z najniższą ceną: 1.18 oferta z najwyższą ceną: 9.15
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.