eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninBudowa Przedszkola Miejskiego wraz z rozbiórką istniejącego budynku przedszkola i zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 2947 w Gostyninie przy ul. Armii Krajowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-25

Gostynin: Budowa Przedszkola Miejskiego wraz z rozbiórką istniejącego budynku przedszkola i zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 2947 w Gostyninie przy ul. Armii Krajowej
Numer ogłoszenia: 59144 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, fax 024 2360712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przedszkola Miejskiego wraz z rozbiórką istniejącego budynku przedszkola i zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 2947 w Gostyninie przy ul. Armii Krajowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Przedszkola Miejskiego wraz z rozbiórką istniejącego budynku przedszkola i zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid. 2947 w Gostyninie przy ul. Armii Krajowej wg załączonej dokumentacji. Zamawiający wymaga aby teren budowy był wygrodzony w sposób zabezpieczający prawidłowe funkcjonowanie istniejącego budynku przedszkola do czasu wybudowania budynku nowego, uzyskania pozwolenia na użytkowanie i rozpoczęcia funkcjonowania przedszkola w nowo wybudowanym budynku. Przebudowa przyłączy do istniejącego budynku przedszkola kolidujących z zaprojektowanym budynkiem musi się odbyć w sposób bezprzerwowy dla funkcjonowania przedszkola. Dopiero po rozpoczęciu użytkowania nowego budynku Wykonawca robót będzie mógł przystąpić do rozbiórki istniejącego przedszkola i do zagospodarowania terenu w miejscu rozbiórki. Zamawiający wymaga aby oferenci zapoznali się z placem budowy przed złożeniem oferty w celu spełnienia powyższych wymagań. Przewidywany czas budowy nowego przedszkola ustala się na 15 miesięcy od podpisania umowy (przy czym rozumie sie przez to podpisanie protokołu bezusterkowego wybudowania obiektu nowego przedszkola z zagospodarowaniem terenu niezbędnego do jego funkcjonowania i przygotowanie przez Wykonawcę kompletnego wniosku (z niezbędnymi załącznikami) o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, co oznacza że Wykonawca jest zobowiązany do zakończenia robót i zgłoszenia gotowości do odbioru na co najmniej 21 dni przed tym terminem). Po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu Wykonawca przeniesie wyposażenie przedszkola i w terminie 2 miesięcy wykona rozbiórkę istniejącego budynku oraz zagospodarowanie terenu w jego miejscu. Zamawiający wymaga aby przed wykonaniem warstwy dekoracyjnej elewacji i ścian wewnętrznych Wykonawca wykonał próbki kolorystyki i zgłosił do zatwierdzenia przez Zamawiającego (Zamawiający może dokonać zmiany kolorystyki przedstawionej w projekcie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja projektowa, opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) zł. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, przy czym poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. II ROK w Warszawie Nr 89 1020 3974 0000 5302 0006 6258 z dopiskiem WADIUM, zaś dowód wniesienia wadium musi dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądzu musi spełniać następujące wymagania: musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofert a określonemu w specyfikacji, musi być bezwarunkowe i nieodwołalne, nie może zawierać zapisów ograniczających zakres odpowiedzialności gwaranta, do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądzu, w oryginale..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli umowy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy (zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do specyfikacji), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)sprawozdanie finansowe, albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, 4)informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy, 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną tego samego rodzaju i wartości, co zamówienie z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców (zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 5 do specyfikacji), 7)dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, rekomendacje), 8)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 6 do specyfikacji), 9)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (informacja może być zawarta w zaświadczeniu ZUS), 12)w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych) - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów wymienionych wyżej, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem. W przypadku podpisania oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę wymagane jest złożenie pełnomocnictwa - chyba, że wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację w cenie 700 zł. w wersji papierowej, 40 zł. na płycie CD można uzyskać w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 304, za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ma być współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.