Ogłoszenie z dnia 2006-11-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: przebudowa części budynku dla potrzeb Działu Egzekucji Urzędu Skarbowego Wrocław Psie Pole ul. Trzebnicka 33 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Naczelnik Urzędu Skarbowego Wrocław Psie Pole, do kontaktów: Beata Zapała, Beata Sęk, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3265211, fax 071 3291786, e-mail: us0226og@ds.mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.us-psie-pole.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa części budynku dla potrzeb Działu Egzekucji Urzędu Skarbowego Wrocław Psie Pole ul. Trzebnicka 33. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Urząd Skarbowy Wrocław Psie Pole,50-231 Wrocław ul. Trzebnicka 33. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budowlanych, w budynku Urzędu Skarbowego Wrocław - Psie Pole, przy ul. Trzebnickiej 33 w zakresie określonym w projekcie architektoniczno - konstrukcyjnym, projekcie instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych. 1. Z projektu architektoniczno - konstrukcyjnego obejmującego całość robót, w zakres niniejszego postępowania przetargowego wchodzi tylko pierwszy etap robót, który obejmuje: a) wykonanie robót remontowych 4 pomieszczeń biurowych na I piętrze, pomie4sczenie ksero i część korytarza b) wykonanie w całości wentylacji grawitacyjnej c) wykonanie wentylacji mechanicznej sali konferencyjnej d) kompletną wymianę okien wraz z parapetami i podokiennikami oraz pozostałymi robotami wykańczającymi e) wykonanie i montaż ścianek aluminiowych oznaczonych symbolami Ś3, Ś4 f) wykonanie nadproży drzwiowych oznaczonych symbolamiN1, N2, N3, N4, N5, N6, N7, N8 g) wykonanie nowego ogrodzenia z bramą wjazdową /z odzysku/ oraz furtk, od strony podwórza h) uporządkowanie terenu parkingu bez wymiany nawierzchni Z postępowania przetargowego (z części architektoniczno - konstrukcyjnej) wyłącza się niżej wymienione roboty: a. Budowę szybu windowego oraz montaż dźwigu b. Roboty remontowe dotyczące pokoi biurowych w przyziemiu c. Wykonanie nowego pomieszczenia dla ochrony d. Przebudowę wejścia wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych od ulicy Trzebnickiej oraz przebudowę wejścia oraz zmianę komunikacji wewnętrznej w sali obsługi podatnika, w przyziemiu e. Wykonanie ścianek aluminiowych oznaczonych symbolami Ś1, Ś2 f. Wykonanie nowego ogrodzenia i furtki od ulicy Trzebnickiej g. Wykonanie nawierzchni parkingu z kostki granitowej h. Wykonanie remontu pomieszczeń; i. w przyziemiu: /magazyny, sala obsługi podatnika/ j. na II piętrze /6 pokoi biurowych, magazynu/ 2. Roboty elektryczne (w całości wg projektu branży elektrycznej) w zakresie wykonania: a) rozdzielnic oraz wewnętrznych linii zasilających b) instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych c) systemu sygnalizacji alarmu pożaru d) instalacji telefonicznej e) instalacji okablowania strukturalnego 3. Roboty sanitarne (w całości wg projektu branży sanitarnej) w zakresie: b) montażu przyłącza wodociągowego, c) montażu instalacji wod.-kan., c.w. i p.poż., d) montażu wentylacji mechanicznej, W/w roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej budynku oraz zapoznać się z dokumentacją projektową w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1400 po uprzednim uzgodnieniu z osoba wskazaną do kontaktu (Beata Zapała, Beata Sęk). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 1 wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków przez Wykonawców wynikających z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii opatrzonych klauzulą \za zgodność z oryginałem\ , podpisanych przez osobę upoważnioną, opieczętowane pieczątką imienną osoby podpisującej oraz pieczątką firmową: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie z art. 24 o nie wykluczeniu - zał. 2 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. pełnomocnictwo dotyczące podmiotów występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy p.z.p. 4. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego i zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy oraz w art. 24 ust.1 pkt. 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, wg wzoru: zał. nr 4. 7. dokumenty od inwestorów (Zamawiających) - referencje - powinny zawierać co najmniej:- nazwę inwestora, termin realizacji robót, nazwę (wskazanie, oznaczenie) obiektu, zakres rzeczowy wykonanych robót (opis robót, np. wskazanie elementów scalonych wykonanych robót potwierdzone wykonani zamówienia z należytą starannością) 8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wg podanego wzoru: zał. nr 3 9. oświadczenie Wykonawcy, że udzieli Zamawiającemu gwarancji=rękojmi na okres 5 lat na wykonane roboty budowlane-remontowe. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzory załączników do ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej: www.us-psie-pole.wroc.pl 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość zamówienia mieści się w przedziale powyżej 60.000 EURO i nie przekracza 5.278.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.04.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1). nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: Zgodnie z treścią tego artykułu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się: a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątkui upadłego; c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 u.p.z.p.; k) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postepowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; l) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; m) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złozone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.; n) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. oraz 2). spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj., posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) udzielą Zamawiającemu gwarancji=rękojmi za wykonane prace zgodnie z przedmiotem zamówienia na okres 5 lat. e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie f) dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj., dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz należą do Izby Inżynierów Budownictwa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Znaczenie warunków i sposób dokonania oceny ich spełnienia: Warunek 1: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli nie zaistnieją okoliczności skutkujące wykluczeniem Wykonawcy z postępowania określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Warunek 2a: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli z aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikać, że przedmiotem działalności Wykonawcy są roboty budowlane. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Warunek 2b: będzie uznany za Zamawiającego za spełniony jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę zaświadczeń z właściwego Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego będzie wynikać, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Warunek 2c: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca na dzień złożenia wniosku posiada aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający posiadanie OC w zakresie prowadzonej działalności obejmującej roboty budowlane. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Warunek 2d: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji = rękojmi na wykonane roboty na okres 5 lat. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Warunek 2e: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej w zakresie robót ogólnobudowlanych, w tym również instalacji wod.-kan. oraz elektrycznych. Fakt wykonania w/w. robót z należytą starannością należy potwierdzić referencjami od Inwestorów (Zamawiających). Punktacja oceny spełnienia warunku 2e: Wykonawca otrzyma po 1 pkt za każdą udokumentowaną robotę - nie więcej niż 10 pkt.-suma punktów stanowi ogólną liczbę punktów przyznanych w zakresie całego Warunku 2e. Warunek 2f: będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane, w niżej wymienionych specjalnościach: a) kierownik budowy: uprawnienia budowlane w branży budowlanej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego, b) kierownik robót sanitarnych: uprawnienia budowlane w branży sanitarnej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego, c) kierownik robót elektrycznych: uprawnienia budowlane w branży elektrycznej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w punktach a, b i c zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Na podstawie łącznej liczby punktów uzyskanej przez każdego z wykonawców spełniających wszystkie wymagane warunki zamawiający ustali listę rankingową wykonawców. Najwyższą pozycję na liście zajmie Wykonawca, który otrzymał najwyższą liczbę punktów (tzn. najwyższą ocenę spełnienia warunków).Pozostali Wykonawcy zajmą odpowiednie pozycje do ilości uzyskanych punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 1 wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków przez Wykonawców wynikających z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii opatrzonych klauzulą \za zgodność z oryginałem\ , podpisanych przez osobę upoważnioną, opieczętowane pieczątką imienną osoby podpisującej oraz pieczątką firmową: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie z art. 24 o nie wykluczeniu - zał. 2 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. pełnomocnictwo dotyczące podmiotów występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy p.z.p. 4. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego i zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy oraz w art. 24 ust.1 pkt. 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, wg wzoru: zał. nr 4. 7. dokumenty od inwestorów (Zamawiających) - referencje - powinny zawierać co najmniej:- nazwę inwestora, termin realizacji robót, nazwę (wskazanie, oznaczenie) obiektu, zakres rzeczowy wykonanych robót (opis robót, np. wskazanie elementów scalonych wykonanych robót potwierdzone wykonani zamówienia z należytą starannością) 8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wg podanego wzoru: zał. nr 3 9. oświadczenie Wykonawcy, że udzieli Zamawiającemu gwarancji=rękojmi na okres 5 lat na wykonane roboty budowlane-remontowe. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzory załączników do ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej: www.us-psie-pole.wroc.pl
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-psie-pole.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać do dnia 13.12.2006r. do godz. 10:00 w siedzibie urzędu, osobiście w pok. nr 8 (sekretariat) lub pocztą 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.11.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.